-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічної інвентаризації з виготовленням технічних паспортів на бюветні комплекси
Завершена
52 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 260.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2021 14:21 - 28.10.2021 09:00
Вимога
Вирішена
Скасувати Рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі UA-2021-10-22-004638-a щодо наміру укласти договір про закупівлю з ФОП Какалець О.В.
Номер:
d2f86175ca81496d8df5dc97e41d3e52
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-22-004638-a.b1
Назва:
Скасувати Рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі UA-2021-10-22-004638-a щодо наміру укласти договір про закупівлю з ФОП Какалець О.В.
Вимога:
Шановний Замовнику, за результатами проведення аукціону до закупівлі UA-2021-10-22-004638-a "Послуги з технічної інвентаризації з виготовленням технічних паспортів на бюветні комплекси", та ознайомившись з Рішенням Замовника про дискваліфікацію Учасника - ПП "Варіант" та ПП "Жмеринське міськрайонне БТІ" та Рішенням Замовника від 05.11.2021 року про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Какалець О.В., за результатами детального вивчення документів тендерної пропозиції ФОП Какалець О.В., приходимо до висновку, що Замовник прийняв не об'єктивне рішення щодо визнання переможцем ФОП Какалець О.В., в свою чергу рішення відносно ПП "Жмеринське місмькрайонне БТІ" упереджене, оскільки наша пропозиція об'єктивно відповідає вимогам закупівлі UA-2021-10-22-004638-a, проте належним чином не була розглянута, інакше Замовником не було б дискваліфіковано ПП "Жмеринське місмькрайонне БТІ".
*** Невідповідність ФОП Какалець О.В. вимогам закупівлі UA-2021-10-22-004638-a, полягає в наступному.
На вимогу Замовника "Інформація про відповідність (підтвердження відповідності) вимогам Замовника" у складі своєї тендерної пропозиції ФОП Какалець О.В. на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в складі своєї тендерної пропозиції надає договір про технічну інвентаризацію бюветного комплексу та копію технічного паспорту на бюветний комплекс, який укладено і виконано ІНШИМ СУБ'ЄКТОМ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, що є безумовною підставою для дискваліфікації такого учасника, оскільки ні вимогами тендерної документації, ні нормами Закону України "Про публічні закупівлі", ні жодними іншими нормативно-правовоми актами не передбачено можливості в якості підтвердження виконання аналогічного договору\договорів надавати договори, документи та відомості інших суб'єктів господарської діяльності.
Більше того, ознайомившись із поданим ФОП Какалець О.В. договором про надання послуг №08\04\2019\1 вбачається, що виконавець - ТОВ "Корунд Консалтінг" до виконання робіт за вказаним договором не залучав субпідрядників чи співввиконавців. Більше того, вказаним договором передбачено, що Сторони договору ЗОБОВ'ЯЗУЮТЬСЯ зберігати в конфіденційності умови і положення цього договору, інформацію, отриману в ході виконання зобов'язань. Сторони зобов'язані не розкривати їх третій стороні без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони, за виключенням права на отримання такої інформації відповідно з прямими вказівками законодавства (п. 10.7 Розділу 10 Договору). таким чином вбачається, що виконавцем договору про надання послуг №08\04\2019\1 порушено істотні умови договору, розголошено інформацію, отриману в ході виконання зобов'язань третім особам, а ФОП Какалець надав в якості підтвердження у нього (учасника) досвід виконання аналогічних робіт, договір та технічний паспорт, який був виконаний іншою юридичною особою; ФОП Какалець використовує інформацію договору №08\04\2019\1, яка є конфіденційною в розумінні цього ж таки договору.
Окрім того, договором про надання послуг №08\04\2019\1 передбачено, що права та обов'язки за договором можуть передаватися третім особам лише за письмовою згодою іншої сторони. Жодна зі сторін не може передавати третім особам повне або часткове виконання своїх прав та обов'язків без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони (п. 10.6 Розділу 10 Договору). Серед поданих учасником - ФОП Какалець О.В. відсутні будь які документи, які б свідчили про передання виконавцем договору своїх повноважень чи обов'язків іншим особам, відтак не зрозуміло яким чином ФОП Какалець О.В.розцінює договір про надання послуг №08\04\2019\1, укладений між ТОВ "Корунд Консалтінг" та Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд» як досвід виконання аналогічного договору у ФОП Какалець О.В., і найголовніше !!!!! не зрозуміло чому Замовник не дискваліфікував такого учасника, проте дискваліфікував пропозицію ПП "Жмеринське міськрайонне БТІ", яке в складі своєї тендерної пропозиції подало копії аналогічних договорів та тех.паспорти (в якості аналогічних робіт), які підпадають під Розділ 71000000-8 АРХІТЕКТУРНІ, БУДІВЕЛЬНІ, ІНЖЕНЕРНІ ТА ІНСПЕКЦІЙНІ ПОСЛУГИ; 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Таким чином, учасник - ПП «Жмеринське міськрайонне бюро технічної інвентаризації» виконав умови, передбачені вимогами Замовника.
**** Не зважаючи на те, що пропозиція ПП «Жмеринське міськрайонне бюро технічної інвентаризації» є економічно вигіднішою, ніж пропозиція ФОП Какалець на 31 730 (тридцять одну тисячу сімсот тридцять) гривень державного бюджету !!!!!!!!!!!! Замовник ігнорує економічно вигідну пропозицію та дискваліфіковує Учасника, який об'єктивно відповідає вимогам тендерної документації, натомість лобіює інтереси іншого Учасника з невідомих причин.
**** окрім зазначеного, пропозиція ФОП Какалець О.В. не містить лист-згоду з умовами проєкту договору (додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), хоча така вимога прямо передбачена замовником.
**** Від учасників не вимагається засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи скановані з оригіналів. Проте, якощо такі документи скановані з копій, відтак вони повинні бути завірені належним чином.
Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55 затверджено Національний стандарт України “Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2003. Пункт 5.27 даного стандарту зазначає, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів “Згідно з оригіналом”, назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
Таким чином, виходячи з тлумачення зазначених норм, під висловом “засвідчений в установленому порядку документ” мається на увазі або нотаріальне посвідчення документа або посвідчення документа керівником підприємства, установи, організації, яка надає такий документ.
При посвідченні документа керівником підприємства (установи, організації) слід керуватися вимогами Національного стандарту України “Вимоги до оформлювання документів” ДСТУ 4163-2003. затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55, та завіряти документи із зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії з відміткою “Згідно з оригіналом”, засвідченою печаткою. Використання факсимільного підпису при завірянні копій документів не допускається.
*****Документи, подані ФОП Какалець О.В. в складі тендерної пропозиції завірені не належним чином.
Таким чином, Замовник прийняв рішення не об'єктивне, не законне та таке, що підлягає негайному скасуванню з метою уникнення відповідальності, передбаченої нормами діючого в Україні законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 07.11.2021 21:33
Дата подачі:
07.11.2021 21:33
Вирішення:
Шановний учаснику!
1) Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 7 Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагав надати копію технічного паспорту на бюветний комплекс чи бювет. Аналогічним договором є договір про технічну інвентаризацію бюветного(их) комплексу(ів) чи бювету(ів). Учасником спрощеної процедури закупівлі ФОП КАКАЛЕЦЬ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА у складі пропозиції надано, крім іншого, технічний паспорт на громадський будинок з господарськими\(допоміжними) будівлями та спорудами (Бюветний комплекс) по вул. Дніпровська Набережна буд. 7-А;
В технічному паспорті наданим учасником ФОП КАКАЛЕЦЬ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, чітко вказано, що виконав і перевірив технічну інвентаризацію інженер з інвентаризації нерухомого майна Какалець О.В., що підтверджується кваліфікаційним сертифікатом інженера з інвентаризації нерухомого майна АЕ № 002305.
Відповідно до статті 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями).
Між тим, суб'єктами господарювання визнаються, зокрема, громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які зареєстровані відповідно до закону як підприємці, та здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством (стаття 55
Господарського кодексу України) .
Водночас слід зазначити, що до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються норми як загального цивільного (Цивільний кодекс України), так і спеціального законодавства (Господарський кодекс України, Закони України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань", "Про розвиток і державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні", "Про ліцензування видів господарської діяльності" тощо).
Разом з тим кожний громадянин має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції України). Це право закріплено і в статті 50
Цивільного кодексу України. При цьому зазначається, що фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.
Тобто громадянин, який бажає реалізувати своє конституційне право на підприємницьку діяльність, після проходження відповідних реєстраційних та інших передбачених законодавством процедур за жодних умов не втрачає і не змінює свого статусу фізичної особи, якого він набув з моменту народження, а лише набуває до нього нової ознаки - "підприємець".
Статус фізичної особи - підприємця - це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
При цьому, юридичний статус "фізична особа - підприємець" сам по собі не впливає і ніяким чином не обмежує будь-які правомочності особи, які випливають з її цивільної право-, та дієздатності.
З огляду на вищевикладене, наданими учасником ФОП КАКАЛЕЦЬ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА документами підтверджено досвід виконання аналогічного договору.
2) На підтвердження вимог пункту 6 Додатку 2 оголошення про проведення електронної закупівлі замовник вимагав лист-згоду в довільній формі з умовами проєкту договору (Додаток 4 до оголошення) або підписаний уповноваженою особою Учасника процедури закупівлі проєкт договору та скріплений печаткою (за умови використання),
У складі пропозиції ФОП КАКАЛЕЦЬ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА надано підписаний та скріплений печаткою проєкт договору про закупівлю послуг, чим підтверджено відповідність вимогам пункту 6 Додатку 2 оголошення про проведення електронної закупівлі.
3) Щодо засвідчення копій документів зазначаю, що Національний стандарт ДСТУ 4163-2003. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів наразі втратив чинність.
Водночас наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 року № 144 затверджено Національний стандарт ДСТУ 4163:2020. Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів.
Оскільки засвідчувальний напис на копії документа не впливає на зміст наданого учасником документа, така помилка належить до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції учасника.
4) щодо невідповідності пропозиції ПП "Жмеринське міськрайонне БТІ" вимогам закупівлі зазначаю, що відповідно до підпункту 3 пункту 7 Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагав надати копію технічного паспорту на бюветний комплекс чи бювет.
Згідно з частиною 7 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Замовник має право внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Отже, у разі, якщо учасник вважав, що підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у формі технічного паспорту на бюветний комплекс чи бювет порушує його законні права чи інтересі, у нього була наявна можливість у період уточнення інформації звернутися до замовника через електронну систему закупівель замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі та замовник мав право внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі до початку строку подання пропозицій.
Наразі строк подання пропозицій за закупівлею з кодом національного класифікатора України ДК 021-2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації з виготовленням технічних паспортів на бюветні комплекси) завершився, тому у замовника відсутня можливість внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у частині визначення документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, оскільки учасником ПП "Жмеринське міськрайонне БТІ" не надано документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у формі копії технічного паспорту на бюветний комплекс чи бювет, пропозиція учасника підлягала відхиленню.
Враховуючи викладене вище, вимога ПП "Жмеринське міськрайонне БТІ" задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні