-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення аудиторської перевірки Комунального підприємства Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» за періоди з січня-грудень 2021 року, І півріччя 2022 року.
Завершена
890 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 450.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2021 13:54 - 04.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні кваліфікаційні критерії
Номер:
f7fb306da8d34a9d99ce2f631ef7a9ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-22-007625-b.a1
Назва:
Дискримінаційні кваліфікаційні критерії
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
1. Додатком 1 до Тендерної документації закупівлі №UA-2021-10-22-007625-b вимагається наявність не менше як 1 (одного) працівника, який має документ, що засвідчує проходження повної програми сертифікації, виданого Міжнародним Інститутом внутрішніх аудиторів (СІА).
Протокольним рішенням Ради нагляду за аудиторською діяльністю від 13.12.2018 №6 затверджено Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності:
Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR);
Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA);
Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (The Institute of Chartered Accountants in England and Wales – ICAEW).
Міжнародний Інститут внутрішніх аудиторів (СІА) не входить до даного переліку. До того ж диплом цього інституту підтверджує кваліфікацію внутрішнього аудитора, що не має відношення до предмету закупівлі №UA-2021-10-22-007625-b.
Дана вимога є дискримінацією та такою, що штучно та безпідставно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо за необхідне внести зміни до Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі №UA-2021-10-22-007625-b, виключивши вимогу щодо надання документу, що засвідчує проходження повної програми сертифікації, виданого Міжнародним Інститутом внутрішніх аудиторів (СІА).
2. Додатком 1 до Тендерної документації закупівлі №UA-2021-10-22-007625-b передбачено наявність документально підтвердженого досвіду здійснення не менше п’яти завдань з обов'язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес в галузі теплопостачання протягом 2018-2020 років.
Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник вважається таким, що підтвердив кваліфікації у разі надання одного аналогічного договору.
Вимога про наявність в потенційного учасника закупівлі п’яти договорів з обов’язкового аудиту підприємств, що становлять суспільний інтерес в галузі теплопостачання є дискримінацією та такою, що штучно та безпідставно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо за необхідне внести зміни до Додатку 1 Тендерної документації закупівлі №UA-2021-10-22-007625-b, виключивши вимогу щодо надання п’яти договорів та замінити на надання одного договору з обов'язкового аудиту фінансової звітності підприємства, що становить суспільний інтерес в галузі теплопостачання протягом 2018-2020 років.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, звертаємося до Замовника з вимогою внести відповідні зміни до Тендерної документації закупівлі №UA-2021-10-22-007625-b.
Пов'язані документи:
Замовник
- П-л_про роз'ясн. на Вимогу та внес.змін_27.10.21 (Аудит).docx 27.10.2021 16:47
Дата подачі:
24.10.2021 19:51
Вирішення:
«Доброго дня! Надаємо відповідь на Вашу Вимогу:
1. Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» суб’єкт аудиторської діяльності при наданні послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес (крім тих, що відповідають критеріям малого підприємства), за основним місцем роботи має працювати не менше п’яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду. Відповідно до п. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, у тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З огляду на специфіку галузі, стратегічну важливість та соціальну значимість, об’єми роботи підприємства, співпрацю за міжнародними програмами КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» визначено критерії, які висуваються для учасників закупівлі, у тому числі щодо кількості працівників у штаті учасників закупівлі/об’єднання учасників.
Оскільки, технічною специфікацією (додаток 3) та проєктом договору (додаток 6) надання послуг з проведення аудиторської перевірки Комунального підприємства Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» за періоди з січня-грудень 2021 року, І півріччя 2022 року передбачається також проведення аудиторських процедур стосовно системи внутрішнього контролю Замовника та оцінка ризику контролю, вимога щодо залучення фахівця із внутрішнього аудиту та надання відповідного документу, що засвідчує проходження повної програми сертифікації, виданого Міжнародним Інститутом внутрішніх аудиторів (СІА), є обґрунтованою.
2. Стосовно питання 2 в Тендерну документацію будуть внесені зміни.».
Статус вимоги:
Задоволено