• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Робочий проект «Реконструкція непарної колії на дільниці Железняково - Вільногірськ»

Код ДК 021:2015 – 71220000-6 «Послуги з архітектурного проектування» («Робочий проект «Реконструкція непарної колії на дільниці Железняково - Вільногірськ»)

Завершена

623 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 230.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2017 11:16 - 04.09.2017 12:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Номер: 4094803e21a54141b87d6828ed1f5785
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-000341-c.c3
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
Вимога Найменування учасника (скаржника): Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпроінжинірингбуд» Код за ЄДРПОУ 41356170 Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля 50-Д, корпус 2, приміщення 251. ел. пошта: dniproeng@gmail.com тел. +38(050)453-91-30 Найменування предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 – 71220000-6 «Послуги з архітектурного проектування» («Робочий проект «Реконструкція непарної колії на дільниці Железняково - Вільногірськ») Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-29-000341-c Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі Регіональною філією «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» (надалі - «Замовник»), оголошено проведення допорогової закупівлі: Код ДК 021:2015 – 71220000-6 «Послуги з архітектурного проектування» («Робочий проект «Реконструкція непарної колії на дільниці Железняково - Вільногірськ»), (надалі «Закупівля»). Номер оголошення закупівлі: UA-2017-08-29-000341-c. Аукціон відбувся: 08.09.2017 року о 12:12. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники: - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ЛЕВІКОН»; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОІНЖИНІРИНГБУД»; Згідно з протоколом засідання робочої групи з питань закупівель по службі колії № 219 від 15.09.2017 року (надалі – «Протокол»), пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОІНЖИНІРИНГБУД» відхилена з наступних підстав: «не надано довідку згідно Додатку 2 п.1.1 що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (договорів відповідно до предмету закупівлі), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку.» - Учасником надано довідку від 06.09.2017 № 20170906/т1 де вказано термін виконання договору червень-січень 2017 року, а згідно Статуту ТОВ «Дніпроінжинірингбуд» та рішення про заснування юридичної особи №1 від 25.05.2017 – підприємство засноване та зареєстроване 25.05.2017, таким чином можна дійти висновку, що згадані роботи в довідці від 06.09.2017 № 20170906/т1 ніяким чином не могли бути виконані силами ТОВ «Дніпроінжинірингбуд», отже довідка про досвід виконання аналогічних договорів в учасника ТОВ «Дніпроінжинірингбуд» відсутня». Вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «Дніпроінжинірингбуд» та скасувати Протокол з нижченаведених підстав. 1. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Для участі у допороговій закупівлі ТОВ «Дніпроінжинірингбуд» була надана довідка згідно Додатку 2 п.1.1 що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (договорів відповідно до предмету закупівлі), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку, від 06.09.2017 № 20170906/т1, де вказано термін виконання договору червень-січень 2017 року. Доводимо до Вашого відома, що у даній довідці допущена технічна помилка, а саме: кінцевий строк виконання договору – «січень 2017 року» вважати технічною помилкою. Згідно договору та акту виконаних робіт, термін виконання договору червень-серпень 2017 року. Для підтвердження факту виконаних робіт у серпні 2017 року, надаємо Вам завірену копію Акту № 1 здавання-приймання робіт від 02 серпня 2017 року, яка є невід’ємною частино цієї вимоги. Згідно 22 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Враховуючи вищенаведене, неприпустимо робити висновок, що: згадані роботи в довідці від 06.09.2017 № 20170906/т1 ніяким чином не могли бути виконані силами ТОВ «Дніпроінжинірингбуд», отже довідка про досвід виконання аналогічних договорів в учасника ТОВ «Дніпроінжинірингбуд» відсутня». Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Підпункт 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 (надалі – «Порядок»), закріплює, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо: - переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОІНЖИНІРИНГБУД»; - скасувати протокол засідання робочої групи з питань закупівель по службі колії № 219 від 15.09.2017 року; - визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОІНЖИНІРИНГБУД переможцем Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Закупівля «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ДК-021-2015 – 71220000-6 «Послуги з архітектурного проектування» (Робочий проект «Реконструкція непарної колії на дільниці Железняково - Вільногірськ») була визначена як допорогові торги і проводиться згідно наказу від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» таким чином згідно 10.1 «Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником.» Вимогами документації електронних закупівель було передбачено в Додатку 2 «Примітка: цінова пропозиція (додаток №1) та перелічені документи (додаток №2) (додаток №3), а також (додаток №4) повинні бути завірені належним чином, відскановані та в повному обсязі розміщені в електронній системі закупівель ProZorro до початку аукціону.» Згідно Закону «Про публічні закупівлі» та згідно наказу від 13.04.2016 №35 Замовник розглядає лише пропозиції які надані в електронній системі до початку аукціону. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Тобто якщо замовник передбачив у тендерній документації перелік формальних помилок і, розглядаючи тендерну пропозицію виявив формальну помилку, він не буде відхиляти таку тендерну пропозицію. При цьому, можливості не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні арифметичної помилки, або виправляти арифметичної помилки, або виправляти тендерну пропозицію. При цьому, можливості не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні арифметичної помилки, або виправляти арифметичну помилку, Законом не передбачено. В документації електронних закупівель «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ДК-021-2015 – 71220000-6 «Послуги з архітектурного проектування» (Робочий проект «Реконструкція непарної колії на дільниці Железняково - Вільногірськ) не було передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: e510dab500ba4edd8224fed7599edda2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-000341-c.b2
Назва: вимога
Вимога:
Ваша відповідь, що до вимог про зміну «Цінової пропозиції» є незадовільною. У Вашій відповіді зазначено, що «електронна система не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками». Цей факт надає необгрунтовану перемогу учасникам закупівель, які не є платниками ПДВ, при проведенні аукціону, що є порушенням вимог ст.3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем визначається учасник, чия пропозиція є найбільш економічно вигідною. Так як Замовник є платником ПДВ, то частка ПДВ у ціні пропозиції зараховується у зменшення суми податкового боргу з ПДВ чи підлягає бюджетному відшкодуванню згідно Податковому Кодексу України. Тому найбільш економічно вигідною є найменша ціна без ПДВ. Для запобігання порушень Закону України «Про публічні закупівлі» торги повинні відбуватися без урахування ПДВ, що запобігає дискримінації учасників платників та не платників ПДВ та ставить їх у рівні умови. Просимо Вас внести зміни у тендерну документацію у зв’язку з невідповідності форми «Цінової пропозиції» вимогам ст.3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо Вас, що аналогічні закупівлі, де замовником є Регіональна філія «Львівська залізниця», Регіональна філія «Південно-Західна залізниця», Регіональна філія «Південна залізниця» ПАТ «Українська залізниця» ціна закупівель встановлюється без урахування ПДВ, а при підписанні договорів з переможцем враховується чи не враховується сума ПДВ відповідно до статусу переможця (платник чи не платник ПДВ).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Подання пропозицій учасників платників ПДВ та не платників ПДВ до електронної системи закупівель від Замовників не залежить і не входить до нашої компетенції. На всі наші питання з цього приводу до Prozorro залишені без конкретної відповіді. Збільшення суми договору не передбачено ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

скарга на форму "Цінова пропозиція"

Номер: 109f49b3c5d14899a03a4b7648e5a8c4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-000341-c.b1
Назва: скарга на форму "Цінова пропозиція"
Вимога:
Просимо Вас внести зміни у тендерну документацію у зв’язку з невідповідності форми «Цінової пропозиції» вимогам ст.3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно форми «Цінова пропозиція», яка наведена у тендерній документації, відбувається дискримінація учасників закупівель, які є платниками ПДВ. Учасники, які не є платниками ПДВ, мають перевагу при проведенні процедури закупівель у системі державних закупівель «Прозоро», тому що їх цінова пропозиція є завжди меншою на 20% (при визначенні черги учасників та при визначенні переможця).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваш запит повідомляємо наступне: Форма «Цінова пропозиція» розроблена як для учасників платників податку на додану вартість так і для учасників платників єдиного податку (*заповнюється учасником, що є платником податку на додану вартість **цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Загальна вартість: ______________________(цифрами та прописом), грн. з ПДВ (або без ПДВ для учасника не платника ПДВ).) Таким чином якщо цінова пропозиція Учасника платника єдиного податку не перевищуватиме орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ ( на сайті розміщено орієнтовну вартість з ПДВ), Замовник за результатами електронного аукціону обиратиме найнижчу пропозицію, подану через електронну систему і оцінену електронною системою, яка не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками. При оцінці пропозиції до уваги не береться частка ПДВ оцінюється ціна в цілому. Отже Замовник не змінюватиме ціну пропозиції торгів і оцінюватиме їх за показниками зазначеними в загальній вартості пропозиції торгів, тобто учасників-платників ПДВ з урахуванням ПДВ, а учасників не платників ПДВ без урахування ПДВ. Так як основним критерієм визначення переможця є ціна то й обирати Замовнику потрібно ту пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною. Також згідно ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції торгів або цінової пропозиції ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Згідно пункту 9 частини другої статті 22 Закону, у одному з обов’язкових складників тендерної документації – в описі методики оцінки тендерних пропозицій, за критерієм «ціна» повинна бути вказана інформація про врахування ПДВ. Отже, відповідно до Закону вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т.ч. і ПДВ, Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету. Підстави щодо внесення змін до документації електронних закупівель зазначені у вимозі, відсутні.
Статус вимоги: Відхилено