• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій

послуги з проведення сертифікаційного, першого наглядового, другого наглядового аудитів відповідності системи управління гігієною та безпекою праці ДП «МТП «Южний» вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 .

Торги відмінено

222 169.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 140.00 UAH
Період оскарження: 22.10.2021 11:17 - 04.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника публічної закупівлі (Державне підприємство «Морський торговельний порт «Южний») щодо дискваліфікації Учасника публічної закупівлі (ТОВ «ЮРС Україна») та обрання переможцем ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» у відкритих торгах ID UA-2021-10-22-004000-b

Номер: 049b2e85dacb43488d0f827e41a85a63
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-22-004000-b.a3
Назва: Скарга на рішення Замовника публічної закупівлі (Державне підприємство «Морський торговельний порт «Южний») щодо дискваліфікації Учасника публічної закупівлі (ТОВ «ЮРС Україна») та обрання переможцем ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» у відкритих торгах ID UA-2021-10-22-004000-b
Скарга:
За Протоколом засідання тендерного комітету ДП «МТП «Южний» щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції, було дискваліфіковано ТОВ «ЮРС Україна» та Протокол засідання тендерного комітету ДП «МТП «Южний» щодо розгляду тендерної пропозиції та про намір укласти договір з ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» не згодні, вважаємо що публічну закупівлю проведено з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено право та законні інтереси ТОВ «ЮРС Україна», дискваліфікація є протиправною, дискримінаційною та така що не ґрунтується на положеннях Закону України «Про публічні закупівлі» та суперечить правовим оцінкам рішення Судів.
Дата розгляду скарги: 08.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.11.2021 16:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.12.2021 11:54
Дата виконання рішення Замовником: 30.12.2021 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №27254-р/пк-пз від 08.12.2021 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовником прийнято рішення: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МС КОНСАЛТІНГ" переможцем процедури закупівлі - "98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-22-004000-b.
Автор: ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА", Олександр Сімінькович +380673645200 certification.urs@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції та про намір укласти договір від 19.11.2021.

Номер: 4673f6e13e9649cf97a5abedef3fb291
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-22-004000-b.a2
Назва: Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції та про намір укласти договір від 19.11.2021.
Вимога:
Протоколом визначено переможцем, у публічній закупівлі: «Послуги з проведення сертифікаційного, першого наглядового, другого наглядового аудитів відповідності системи управління гігієною та безпекою праці ДП «МТП «Южний» вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018» ID: UA-2021-10-22-004000-b, ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ". Не погоджуємось з цим з наступних підстав: 1. Визначений переможець для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 Технічна специфікація) не надав: «довідку, складену учасником в довільній формі, про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в повному обсязі (не менше 1 договору) та копію цього договору з обов'язковим наданням відгуку від контрагента на даний виконаний договір та копії виданих сертифікатів відповідності системи гігієни та безпеки праці ISO 45001:2018», а саме: Копію аналогічного за предметом закупівлі договору. Предметом закупівлі є проведення сертифікаційного, першого наглядового, другого наглядового аудитів відповідності системи управління гігієною та безпекою праці вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018. Договір №MS/18001/14001/05-CER від 13.05.2019 не виконаний в повному обсязі. Сертифікаційний цикл складає 3 роки. Виконання робіт за аналогічним договором не підтверджено актами виконаних робіт. Договір №3948-ИЭС-ДЦ від 03.03.2021 на проведення другого наглядового аудиту. Предметом даної закупівлі є проведення сертифікаційного, першого наглядового, другого наглядового аудитів, договір №3948-ИЭС-ДЦ від 03.03.2021 не є аналогічним. З аналогічних причин було відхилено тендерну пропозицію учасника - ТОВ «ЮРС Україна». 2. Відгук ПрАТ «Нафтогазвидобування» від 23.09.2019 не стосується виконання аналогічного договору, а саме стандарту ISO 45001:2018, який введено в дію лише у 2018 році. Проведення сертифікаційного, першого наглядового, другого наглядового аудитів складає 3 роки. На час складання відгуку договір було не виконано в повному обсязі, що суперечить вимогам п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація», так як Відгук повинен бути наданий після повного виконання договору, як зазначено у протоколі відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ЮРС Україна». Відгук ТОВ «Інтеренергосервіс» від 02.11.2021 стосується ре-сертифікації, що не є предметом даної закупівлі, предметом закупівлі є послуги з проведення сертифікаційного, першого наглядового, другого наглядового аудитів відповідності системи управління гігієною та безпекою праці вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018, що суперечить вимогам п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація», що зазначено у протоколі відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ЮРС Україна». 3. Згідно з умов тендерної документації, строк надання послуги з проведення сертифікаційного аудиту системи управління гігієною та безпекою праці та строк дії Договору встановлений до по 31.12.2023 (включно). Переможцем, обраним Замовником закупівлі, надані сертифікати аудиторів від 09.11.2018 та 05.12.2018 зі строком дії 3 роки до атестації, відповідно до 09.11.2021 та 05.12.2021. Строк дії сертифікатів аудиторів є меншим аніж строк дії договору про надання послуг з проведення сертифікаційного, першого наглядового, другого наглядового аудитів відповідності системи управління гігієною та безпекою праці ДП «МТП «ЮЖНИЙ» вимогам міжнародного стандарту ІSО 45001:2018. 30.09.2021 Уповноважена особа (Кладко О.В.) відхилила вимогу ТОВ «ЮРС Україна» у закупівлі «Послуга з проведення ресертифікаційного аудиту системи екологічного менеджменту на відповідність вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування» ID: UA-2021-09-02-006493-a, з формулюванням «Учасник ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і надав копії сертифікатів провідного аудитора/аудитора, які на момент проведення аудиту будуть чинні». Строк дії даного договору по 31.12.2023 (включно), з проведення сертифікаційного та двох наглядових аудитів. Що на цей раз вигадаєте? Вимога: скасувати протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції та про намір укласти договір від 19.11.2021 та дискваліфікувати переможця закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До подання скарги Замовник мав намір надати наступну відповідь: торги UA-2021-10-22-004000-b будуть відмінені у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: cf9f408748d54a3692b058fbc163892b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-22-004000-b.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Уважно вивчивши протокол від 16.11.2021 засідання тендерного комітету ДП «МТП «Южний» щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРС Україна» у публічній закупівлі «Послуги з проведення сертифікаційного, першого наглядового, другого наглядового аудитів відповідності системи управління гігієною та безпекою праці ДП «МТП «Южний» вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018» ID: UA-2021-10-22-004000-b, не згодні з ним та повідомляємо наступне: 1. Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) 12.11.2021р. замовник розмістив (у строк, не менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій) в електронній системі закупівель, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасник ТОВ "ЮРС УКРАЇНА" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Суди вже надали правову оцінку, щодо положення ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Постанова Оріхівського районного суду Запорізької області від 12.10.2020 по справі №323/1959/20. Суд під час винесення свого рішення провів аналіз ч. 16 ст. 29 Закону і дійшов до такого. З системного аналізу ч. 16 ст. 29 Закону випливає те, що ця норма підлягає застосуванню у разі виявлення невідповідностей у документах, поданих учасником закупівлі. Тобто гіпотезою застосування цієї правової норми є наявність кількох документів, поданих учасником закупівлі, між якими існує невідповідність, і лише у разі встановлення цієї обставини застосуванню підлягає ч. 16 ст. 29 Закону. При цьому, на переконання суду, ані ч. 16 ст. 29 Закону, ані будь-яка інша норма Закону не передбачають право учасника закупівлі на подання документів, які вимагались тендерною документацією, після проведення торгів і розкриття тендерних пропозицій. Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 21.10.2020 по справі №280/5194/20, законність якого підтверджено Постановою від 20.05.2021 Третім апеляційним адміністративним судом. Згідно зі словником синонімів української мови, «невідповідність» – відсутність відповідності між чим-небудь, незбіг тощо. Системний аналіз положень ч. 16 ст. 29 та ч. 1 ст. 31 Закону дає підстави дійти висновку, що невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв та невиправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах є різними за своїм змістом та самостійними підставами для відхилення тендерної пропозиції учасника. Вказане також свідчить про те, що невідповідність в інформації чи документах учасника не може ототожнюватись із наявністю обставин, які свідчать про невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв. У цьому випадку мала місце саме наявність обставин, що свідчили про невідповідність учасника процедури закупівель кваліфікаційним критеріям. Відтак для застосування замовником процедури закупівлі положень ч. 16 ст. 29 Закону не було правових підстав. Отже, вимога Замовника від Учасника закупівлі, на стадії розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій, про усунення невідповідностей вимогам кваліфікаційних критеріїв, встановлених у ст. 16 Закону, носить протиправний характер. 2. Щодо невідповідностей вимогам тендерної документації та технічної специфікації ТОВ «ЮРС Україна», на думку Замовника, повідомляємо наступне: 2.1. Учасником була надана «Довідка про наявність у Учасника публічної працівників», в якій зазначено лише одного працівника-аудитора Міняйло Віталія Петровича, що не відповідає вимогам п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація», так як в документації Замовника терміни: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації» та «наявність у учасника в штаті кваліфікованого персоналу» вжито у множині, таким чином довідка повинна містити інформацію щонайменше про двох наявних у учасника аудиторів атестованих по міжнародному стандарту ISO 45001:2018. По-перше: тендерною документацією не зазначена вимога щодо кількості у учасника в штаті кваліфікованого персоналу. По-друге: ч.3 ст. 16 Закону встановлено Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Це право учасника, у разі необхідності, для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати субпідрядників та співвиконавця. Ст. 16 Закону не містить вимогу щодо наявності персоналу, саме в штаті Учасника. По-третє: згідно узагальненої практики Колегії АМКУ, на Замовника покладається обов’язок по обґрунтуванню необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт. Тендерна документація не містить жодного обґрунтування щодо необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації. 2.2. Замовник помилково вважає, що за своїм змістом договори на ресертифікаційний (повторний) аудит та сертифікаційний аудит не є аналогічними. При проведенні оцінки відповідності, органи з сертифікації систем менеджменту керуються вимогами міжнародного стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 «Оцінка відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту – Частина 1: Вимоги», згідно з яким п.3.4. Сертифікаційний аудит - аудит, проведений аудиторською організацією, незалежною від клієнта та сторін, що покладаються на сертифікацію, з метою сертифікації системи менеджменту клієнта. Примітка 2. Сертифікаційні аудити охоплюють первинний аудит, наглядовий аудит, повторний сертифікаційний аудит, а також може охоплювати спеціальні аудити. Предметом закупівлі є сертифікаційний (первинний) аудит та наглядові аудити, наданий учасником договір на ресертифікаційний (повторний) аудит та наглядові аудити, отже сертифікаційний (первинний) та ресертифікаційний (повторний) аудити є тотожніми та обидва є сертифікаційними. Відповідно договір на проведення ресертифікаційного аудиту є аналогічним договором щодо предмету закупівлі. 2.3. Вимога щодо надання відгуку від контрагентів не передбачена Законом. Виконання робіт за аналогічним договором підтверджується актами виконаних робіт. Ані, законодавством, ані тендерною документацією, не встановлені вимоги щодо форми відгуку. Узагальнена практика Колегії АМКУ, щодо відгуків, зводиться до того, що у разі якщо Замовник відхиляє пропозицію через незадовільну, на думку Замовника, форму відгуку чи на дату відгуку, то це є надмірним формалізмом та вважається дискримінацією учасника закупівлі. Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що Замовник закупівлі безпідставно дискваліфікує ТОВ «ЮРС Україна» та здійснює дії по дискримінації міжнародного органу з сертифікації, діяльність якого відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 та захищається міжнародним законодавством. Замовник закупівлі порушує вимоги ч.1, 4 ст. 5, ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дискримінації учасника та обмежує конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На дану вимогу повідомляємо наступне: ДП «МТП «Южний» (далі – Замовник) відноситься до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тобто під час проведення закупівель Замовник здійснює свою діяльність виключно у відповідності до вимог Закону та інших законодавчих актів, що регулюють проведення публічних закупівель. Замовник зобов’язаний чітко виконувати всі вимоги Закону. Ч. 16 ст. 29 Закону має наступний зміст: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮРС УКРАЇНА" замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: встановлено, що учасник ТОВ "ЮРС УКРАЇНА": • на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно з п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація» повинен надати наступні документи: - довідку, складену учасником в довільній формі, про наявність у учасника в штаті кваліфікованого персоналу, що пройшов відповідне навчання аудиторів, атестованих по міжнародному стандарту ISO 45001:2018; - копії сертифікатів аудиторів, які вказані в довідці в довільній формі, про підтвердження їх кваліфікації як аудиторів по міжнародному стандарту ISO 45001:2018. Учасником була надана «Довідка про наявність у Учасника публічної працівників», в якій зазначено лише одного працівника-аудитора Міняйло Віталія Петровича, що не відповідає вимогам п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація», так як в документації Замовника терміни: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації» та «наявність у учасника в штаті кваліфікованого персоналу» вжито у множині, таким чином довідка повинна містити інформацію щонайменше про двох наявних у учасника аудиторів атестованих по міжнародному стандарту ISO 45001:2018. • на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» згідно з п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація» учасник повинен надати наступні документи: - довідку, складену учасником в довільній формі, про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в повному обсязі (не менше 1 договору) та копію цього договору з обов'язковим наданням відгуку від контрагента на даний виконаний договір та копії виданих сертифікатів відповідності системи гігієни та безпеки праці ISO 45001:2018. Надана в складі тендерної пропозиції довідка № 05-03/1121 від 05.11.2021 про виконання аналогічних договорів не містить жодних посилань на укладений договір, в тому числі і на реквізити договору (номер та дату укладання договору) та не містить інформації щодо виконання договору в повному обсязі. З тексту наданої довідки взагалі не має можливості зробити висновок, що до факту укладання учасником ТОВ "ЮРС УКРАЇНА" з ТОВ «Шредер» договору № CER 0021/19 від 23 липня 2019 р., копія якого надана в складі пропозиції. Таким чином надана довідка не відповідає вимогам п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація». В складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮРС УКРАЇНА" надано копію Договору № CER 0021/19 від 23 липня 2019 р. укладеного з ТОВ «ШРЕДЕР». Предметом закупівлі даного договору згідно до Розділів 1,2 Договору є ресертифікаційний, перший наглядовий та другий наглядовий аудит ICM на відповідність стандартам ISO 14001:2015 та OHSAS 18001:2007 (трирічний ресертифікаційний цикл серпень 2019-серпень 2021 на відповідність стандарту OHSAS 18001:2007). Тобто Договір № CER 0021/19 від 23 липня 2019 р. з ТОВ «ШРЕДЕР» не є аналогічним за предметом закупівлі договором, так як предметом закупівлі даних торгів є послуги з проведення сертифікаційного, першого наглядового, другого наглядового аудитів відповідності системи управління гігієною та безпекою праці ДП «МТП «Южний» вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018, що суперечить вимогам п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація». Крім того в наданих до Договору № CER 0021/19 копіях Акту надання послуг № 2 від 21 жовтня 2020 р. та Акту надання послуг № 3 від 25 жовтня 2021 р. вказано, що Виконавець (ТОВ "ЮРС УКРАЇНА") виконав для замовника (ТОВ «ШРЕДЕР») обсяг робіт першого наглядового та другого наглядового аудитів ІМС на відповідність ISO 45001:2018, хоча в умовах Договору № CER 0021/19 від 23 липня 2019 року нічого не вказано про стандарт ISO 45001:2018. Наданий в складі тендерної пропозиції відгук від контрагента на договір № CER 0021/19 не містить ніякої інформації щодо того ким наданий цей відгук (не містить ні назви контрагента, ні відтиску печатки контрагента, хоча в реквізитах листа-відгука зазначено «підпис та печатка»). Крім того даний лист-відгук датований 23.12.2020р. тобто ще до того як було розпочато проведення другого наглядового аудиту ІСМ, таким чином на час надання даного відгуку договір було не виконано в повному обсязі, що суперечить вимогам п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація», так як Відгук повинен бути наданий після повного виконання договору. Керуючись вимогами ч. 16 ст. 29 Закону Замовник 12.11.2021р. розмістив в системі електронних закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей містило у відповідності до вимог ч. 16 ст. 29 Закону таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.» Таким чином Замовник діяв виключно у рамках Закону та чітко виконав всі вимоги ч. 16 ст. 29 Закону. Учасник не скористався наданою йому можливістю усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією в електронній системі закупівель. Щодо другого питання Вимоги: У відповідності до ч. 1 статті 16 Закону «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.» У відповідності до ч. 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, наведених в ч. 2 статті 16 Закону. Одним з цих критеріїв є : «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», тобто п.2 ч.2 статті 16 Закону чітко визначає, що для підтвердження відповідності учасника цьому критерію необхідно підтвердити наявність у учасника саме «працівників відповідної кваліфікації», тобто в самому Законі це поняття вжито в множині. В українській мові іменники мають однину й множину. Множина — це позначення сукупності предметів, тобто їх має бути що найменше 2. Таким чином Замовник, керуючись нормою п.2 ч.2 статті 16 Закону в тендерній документації прописав вимогу щодо надання учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: - довідки, складеної учасником в довільній формі, про наявність у учасника в штаті кваліфікованого персоналу, що пройшов відповідне навчання аудиторів, атестованих по міжнародному стандарту ISO 45001:2018; - копій сертифікатів аудиторів, які вказані в довідці в довільній формі, про підтвердження їх кваліфікації як аудиторів по міжнародному стандарту ISO 45001:2018. Тобто учасник повинен був надати в складі тендерної пропозиції довідку, що містить інформацію щонайменше про двох наявних у учасника аудиторів атестованих по міжнародному стандарту ISO 45001:2018. Учасник ТОВ "ЮРС УКРАЇНА" дану вимогу тендерної документації Замовника (прописану у повній відповідності до вимог п. 2 ч. 2 статті 16 Закону) не виконав. Щодо другого питання Вимоги. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» згідно з п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація» учасник повинен надати наступні документи: - довідку, складену учасником в довільній формі, про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в повному обсязі (не менше 1 договору) та копію цього договору з обов'язковим наданням відгуку від контрагента на даний виконаний договір та копії виданих сертифікатів відповідності системи гігієни та безпеки праці ISO 45001:2018. Надана в складі тендерної пропозиції довідка № 05-03/1121 від 05.11.2021 про виконання аналогічних договорів не містить жодних посилань на укладений договір, в тому числі і на реквізити договору (номер та дату укладання договору) та не містить інформації щодо виконання договору в повному обсязі. З тексту наданої довідки взагалі не має можливості зробити висновок, що до факту укладання учасником ТОВ "ЮРС УКРАЇНА" з ТОВ «Шредер» договору № CER 0021/19 від 23 липня 2019 р., копія якого надана в складі пропозиції. Таким чином надана довідка не відповідає вимогам п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація». В складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮРС УКРАЇНА" надано копію Договору № CER 0021/19 від 23 липня 2019 р. укладеного з ТОВ «ШРЕДЕР». Предметом закупівлі даного договору згідно до Розділів 1,2 Договору є ресертифікаційний, перший наглядовий та другий наглядовий аудит ICM на відповідність стандартам ISO 14001:2015 та OHSAS 18001:2007 (трирічний ресертифікаційний цикл серпень 2019-серпень 2021 на відповідність стандарту OHSAS 18001:2007). Тобто Договір № CER 0021/19 від 23 липня 2019 р. з ТОВ «ШРЕДЕР» не є аналогічним за предметом закупівлі договором, так як предметом закупівлі даних торгів є послуги з проведення сертифікаційного, першого наглядового, другого наглядового аудитів відповідності системи управління гігієною та безпекою праці ДП «МТП «Южний» вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018, що суперечить вимогам п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація». Крім того в наданих до Договору № CER 0021/19 копіях Акту надання послуг № 2 від 21 жовтня 2020 р. та Акту надання послуг № 3 від 25 жовтня 2021 р. вказано, що Виконавець (ТОВ "ЮРС УКРАЇНА") виконав для замовника (ТОВ «ШРЕДЕР») обсяг робіт першого наглядового та другого наглядового аудитів ІМС на відповідність ISO 45001:2018, хоча в умовах Договору № CER 0021/19 від 23 липня 2019 року нічого не вказано про стандарт ISO 45001:2018. Наданий в складі тендерної пропозиції відгук від контрагента на договір № CER 0021/19 не містить ніякої інформації щодо того ким наданий цей відгук (не містить ні назви контрагента, ні відтиску печатки контрагента, хоча в реквізитах листа-відгука зазначено «підпис та печатка»). Крім того даний лист-відгук датований 23.12.2020р. тобто ще до того як було розпочато проведення другого наглядового аудиту ІСМ, таким чином на час надання даного відгуку договір було не виконано в повному обсязі, що суперечить вимогам п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація», так як Відгук повинен бути наданий після повного виконання договору. Тобто учасник ТОВ "ЮРС УКРАЇНА" не надав документів, що вимагались тендерною документацією Замовника. З огляду на наведене вище, пропозиція учасника ТОВ "ЮРС УКРАЇНА" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, учасник не скористався наданою йому можливістю усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією в електронній системі закупівель. Пропозиція Учасника ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА" відхилена цілком правомірно.
Статус вимоги: Відхилено