-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Придбання музичної апаратури для Сокальського районного народного дому.
Придбання музичної апаратури для Сокальського районного народного дому. Аналогів не пропонувати для: Активна акустична система JBL PRX825W (2 штуки); Активна акустична система JBL PRX 818XLFW (2 штуки); Мікшерний пульт Yamaha TF3 (1 штука); Звуковий процесор Yamaha REV-100 (1 штука); Бездротова мікрофонна система SHURE BLX288/PG58 (1 штука).
Торги не відбулися
274 335.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 63.25 UAH
мін. крок: 0% або 63.25 UAH
Період оскарження:
20.09.2017 11:06 - 05.10.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
виправлення в п.4 дискримінаційних вимог
Номер:
830aac78393b48cfbe195f46b9db45a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-20-000401-a.a1
Назва:
виправлення в п.4 дискримінаційних вимог
Вимога:
- Відповідно до п 4 Оголошеня ТД Замовник зазначив: - для підтвердження можливості поставки товару, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи: авторизаційний сертифікат, або договір від виробника або його офіційного представника, дистриб'ютора в Україні, котрі підтверджують право представляти в Україні торгову марку, а також здійснювати гарантійний ремонт та сервісне обслуговування товарів, що є предметом закупівлі;
Вимоги чинного законодавства передбачають вільний доступ суб’єктів господарювання до участі у відкритих торгах, незалежно від статусу, форм і рівнів учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен надавати підтвердження можливості поставки товару. Авторизаційний сертифікат або договір від виробника (офіційного представника) – жодним чином не підтверджує можливість поставки товару або його якість. Зазнаені документи лише підтверджують наявність правовідносин між сторонами.
Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. - - Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Окремо прошу звернути Вашу увагу, що крім зазначених правових підстав, доречно продивитись та взяти до уваги сформований перелік рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема: Рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, № 730 від 20.05.2015, рішення № 810 від 29.05.2015, рішення № 1167 від 24.09.2014, рішення № 1606 від 20.07.2016, яка вже дала оцінку не правомірності подібних вимог, які неправомірно застосовуються Замовником в державних закупівлях.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III
відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено:
пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або
групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Правових підстав про визнання подібних вимог в ТД – не правомірними ще багато. Але керуючись нормами чинного законодавства, вимагаємо розглянути правові
обгрунтування та внести зміни в ТД, а саме скасувати вимоги, зазначені в п. 4. Щодо авторизації від виробника або дистрибютора.
P.S.
Для врегулювання питань та підвищення відповідальності учасників щодо забезпечення поставки легально ввезеного, сертифікованого товару, якісного з майбутнім сервісного обслуговування - застосовуйте умови Договору. Крім Договору, учасник матеріально та юридично несе повну (всесторонню) відповідальність щодо товару, строків, якості.
З повагою,
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь!!.PDF 25.09.2017 12:28
Дата подачі:
20.09.2017 13:27
Вирішення:
Вимагаючи авторизаційний сертифікат, або договір від виробника або його офіційного представника, дистриб'ютора в Україні, котрі підтверджують право представляти в Україні торгову марку, а також здійснювати гарантійний ремонт та сервісне обслуговування товарів, що є предметом закупівлі ми забезпечені, що товари, що ми закупляємо відповідної якості і офіційно ввезені в Україну з дотриманням Законодавства України і забезпечуємо себе гарантійним та післягарантійним обслуговуванням даних товарів.
Статус вимоги:
Не задоволено