-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (заміна) пасажирських ліфтів у будівлі Вінницького окружного адміністративного суду, м. Вінниця, вул. Брацлавська, 14»
Завершена
4 340 078.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 700.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 700.39 UAH
Період оскарження:
04.09.2017 18:16 - 16.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення замовника про визначення ПП СРБК "Портал" переможцем закупівлі.
Номер:
77bf86bd57c84a9e9048b73ce8e0684e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000717-a.c1
Назва:
Скасування рішення замовника про визначення ПП СРБК "Портал" переможцем закупівлі.
Вимога:
Хочемо звернути увагу тендерного комітету Вінницького окружного адміністративного суду щодо не виконання та порушення переможцем закупівлі вимоги Додатку 5 Тендерної документації, а саме «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, які надаються переможцем торгів (надаються замовнику в паперовому вигляді та додатково розміщуються (завантажуються) у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель окремим файлом з відповідною назвою у вигляді кольорових сканованих копій оригіналів документів).
Керуючись п.2 част.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможця ПП СРБК "Портал" та відповідно до част. 3 ст. 32 Закону визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2017 11:21
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від 06.10.2017 тендерний комітет Вінницького окружного адміністративного суду вважає за необхідне зазначити наступне.
Так, зміст отриманої від Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» вимоги від 06.10.2017 свідчить про існування підстав для скасування рішення про визначення переможцем ПП СРБК «Портал» та, відповідно до ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), визнання переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Зокрема, ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» стверджує, що ПП СРБК «Портал» не розмістив на веб-сайті Уповноваженої особи документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 ст. 17 Закону, які надаються переможцем торгів в строки встановлені абз.3 ч.3 ст. 17 Закону.
Наведені твердження Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» викладені у вимозі від 06.10.2017 тендерний комітет Вінницького окружного адміністративного суду вважає необґрунтованими з огляду на наступне.
Згідно приписів ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
В контексті наведених норм Закону зазначаємо, що перелік підстав за яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника визначений у статті 17 та є вичерпним.
Зокрема, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Таким чином, за умови відсутності підстав визначених ч. 1 ст. 17 Закону, а також у разі відповідності переможця кваліфікаційним критеріям зазначеним у тендерній документації (ст. 16 Закону) Замовник не має права відмовити такій особі в прийнятті участі у процедурі закупівлі та, в подальшому, в укладанні з нею договору про закупівлю.
Крім того, згідно абз. 2, 3 ч. 3 ст. 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
При цьому, Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Звертаємо увагу ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ», що всі необхідні скан-копії документів у кольоровому вигляді, перелік яких визначений в ст. 17 Закону та продубльований в Додатку № 5 до Тендерної документації, ПП СРБК «Портал» оприлюднило на веб-сайті Уповноваженої особи ще 22.09.2017 (Довідка про відсутність судимості:
file:///C:/Users/u06-rozluckij/Downloads/Довідка%20про%20відсутність%20судимості%20(1).pdf; Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів: file:///C:/Users/u06-rozluckij/Downloads/Довідка%20про%20відсутність%20заборгованості%20з%20податків%20(1).pdf; Довідка про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів): file:///C:/Users/u06-rozluckij/Downloads/Довідка%20про%20відсутність%20заборгованості%20з%20податків%20(2).pdf) та, в подальшому, у паперовому вигляді отримано Вінницьким окружним адміністративним судом 02.10.2017.
Отже, зважаючи на вищенаведені норми Закону та надану переможцем торгів документацію, у Замовника відсутні законодавчо визначені підстави для скасування рішення щодо визначення переможцем торгів ПП СРБК «Портал» у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено