• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

68 182.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 340.91 UAH
Період оскарження: 21.10.2021 16:57 - 27.10.2021 12:00
Вимога
Відхилено

Лист-повідомлення

Номер: a6b326994d33455db99a0b3c6569a523
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-012683-b.b9
Назва: Лист-повідомлення
Вимога:
Додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Звертаємо Вашу увагу на те, що частина 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з ВИМОГОЮ ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Законом України «Про публічні закупівлі не передбачено, звернення Учасника до Замовника з Вимогою щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі та про намір укласти договір. Однак, за результатами розгляду Вашої вимоги, надаємо наступну інформацію: 1. У таблиці 1.1. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30213100-6 – портативні комп’ютери (ноутбуки)» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація)», Замовником встановлено наступні вимоги до інформації, яка надається Учасником, а саме: «1. Ноутбуки 2 Виробник. 3 Модель.» Учасник у листі № 41.4/10 від 29.10.2021 у зазначеній таблиці вказав: «1. Ноутбуки. 2. ACER. 3. Acer Aspire 3 A315-34-P.» Тобто та інформація, яка вимагалася Замовником, Учасником вказана в повній мірі. Крім того, на вимогу «Надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника», для підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації (технічною специфікацією) Учасником надано Порівняльна таблиця № 41.4/10 від 29.10.2021. 2. Відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації: «При поданні цінової пропозиції вказувати повне найменування, марку та конфігурацію товару». На вищезазначену вимогу Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 29.10.2021 № 46/10. Крім того, умовами Тендерної документації Замовника, не передбачено жодних вимог, щодо: - підтвердження специфікації Товару на офіційному сайті виробника. При поставці Товару Замовником буде перевірено повне найменування, марку та конфігурацію товару його легального походження. 3. Пунктом 4, підпункту 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами видану не більше десятиденної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій, учасником надана довідка з обслуговуючого банку АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», що датована 07.10.2021 року. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій 4. Додатком 1 до оголошення вимагалось надання гарантійного листа, що постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування, забезпечує таке пакування товарів, яке необхідно для запобігання їх пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту поставки. Учасником надано лист №19.10/3 від 29.10.2021, лист №19.10/4 від 29.10.2021 та лист №44.10 від 29.10.2021 який цілком задовольняє вимоги замовника. Таким чином учасником-переможцем у складі пропозиції надано Гарантійний лист про те, що постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування, забезпечує таке пакування товарів, яке необхідно для запобігання їх пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту поставки, що вимагалось Додатком 1 до оголошення про закупівлю. Учасником до електронної системи закупівель завантажено усі необхідні документи, щодо запропонованого обладнання. Також додатково повідомляємо, що відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 Розділу 1І Тендерної документації передбачено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Таким чином Замовником не були порушені основні принципи проведення процедури закупівлі, так як кожен Учасник в період уточнень мав право звернутися за роз’ясненнями щодо зазначених питань. Тому, на основі вище викладеного, у Замовника відсутні законні підстави відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" Додатково повідомляємо, що виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

на неправомірне рішення

Номер: 6c0bf55039684ab1bdca08250a3e4a4a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-012683-b.a8
Назва: на неправомірне рішення
Вимога:
Направляємо вам звернення щодо прийнятого неправомірного рішення за доною закупівлею: 1. Директору Путильського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Путильської селищної ради 2. Голові Путильської районної державної адміністрації ( направлена за місцем фактичного розташування)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Звертаємо Вашу увагу на те, що частина 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з ВИМОГОЮ ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Законом України «Про публічні закупівлі не передбачено, звернення Учасника до Замовника з Вимогою щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі та про намір укласти договір. Однак, за результатами розгляду Вашої вимоги, надаємо наступну інформацію: 1. У таблиці 1.1. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30213100-6 – портативні комп’ютери (ноутбуки)» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація)», Замовником встановлено наступні вимоги до інформації, яка надається Учасником, а саме: «1. Ноутбуки 2 Виробник. 3 Модель.» Учасник у листі № 41.4/10 від 29.10.2021 у зазначеній таблиці вказав: «1. Ноутбуки. 2. ACER. 3. Acer Aspire 3 A315-34-P.» Тобто та інформація, яка вимагалася Замовником, Учасником вказана в повній мірі. Крім того, на вимогу «Надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника», для підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації (технічною специфікацією) Учасником надано Порівняльна таблиця № 41.4/10 від 29.10.2021. 2. Відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації: «При поданні цінової пропозиції вказувати повне найменування, марку та конфігурацію товару». На вищезазначену вимогу Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 29.10.2021 № 46/10. Крім того, умовами Тендерної документації Замовника, не передбачено жодних вимог, щодо: - підтвердження специфікації Товару на офіційному сайті виробника. При поставці Товару Замовником буде перевірено повне найменування, марку та конфігурацію товару його легального походження. 3. Пунктом 4, підпункту 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами видану не більше десятиденної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій, учасником надана довідка з обслуговуючого банку АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», що датована 07.10.2021 року. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій 4. Додатком 1 до оголошення вимагалось надання гарантійного листа, що постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування, забезпечує таке пакування товарів, яке необхідно для запобігання їх пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту поставки. Учасником надано лист №19.10/3 від 29.10.2021, лист №19.10/4 від 29.10.2021 та лист №44.10 від 29.10.2021 який цілком задовольняє вимоги замовника. Таким чином учасником-переможцем у складі пропозиції надано Гарантійний лист про те, що постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування, забезпечує таке пакування товарів, яке необхідно для запобігання їх пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту поставки, що вимагалось Додатком 1 до оголошення про закупівлю. Учасником до електронної системи закупівель завантажено усі необхідні документи, щодо запропонованого обладнання. Також додатково повідомляємо, що відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 Розділу 1І Тендерної документації передбачено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Таким чином Замовником не були порушені основні принципи проведення процедури закупівлі, так як кожен Учасник в період уточнень мав право звернутися за роз’ясненнями щодо зазначених питань. Тому, на основі вище викладеного, у Замовника відсутні законні підстави відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" Додатково повідомляємо, що виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

UA-2021-10-21-012683-b вимога про неправомірне обрання переможця

Номер: 14edd713f3484e10a0696c7617f1f6c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-012683-b.a7
Назва: UA-2021-10-21-012683-b вимога про неправомірне обрання переможця
Вимога:
Зазначена скарга на правлена електронною поштою Голові Путильської районної державної адміністрації
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: редагування
Дата скасування: 09.11.2021 14:12
Вимога
Відхилено

не правове рішення

Номер: 81362e28e0bd4bf281dcba4ad82c373e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-012683-b.a6
Назва: не правове рішення
Вимога:
Окремо звертаємо увагу Замовника, що вимогами встановлено наступне: при поданні цінової пропозиції вказувати повне найменування, марку та конфігурацію товару. Надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). Натомість учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в двох документах, які є у складі пропозиції: № 44/10 від 29.10.2021р. вказує ноутбук, в документі № 46/10 від 29.10.2021р. Ноутбук ACER Aspire 3 A315-34- P. Учасником не вказана повна назва товару, не зазначений артикул, то яким чином, скажіть ви можете перевірити відповідність пропозиції до технічних вимог, якщо повна відсутня назва товару, що пропонується. Обираючи переможцем учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Який не зазначає повну назву товару, ви як Замовник в першу чергу ставите під сумнів виконання основних принципів проведення закупявель, які визначені ст. 5 Закону. Ми вимагаємо відхилити пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо Вашу увагу на те, що частина 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з ВИМОГОЮ ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Законом України «Про публічні закупівлі не передбачено, звернення Учасника до Замовника з Вимогою щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі та про намір укласти договір. Однак, за результатами розгляду Вашої вимоги, надаємо наступну інформацію: 1. У таблиці 1.1. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30213100-6 – портативні комп’ютери (ноутбуки)» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація)», Замовником встановлено наступні вимоги до інформації, яка надається Учасником, а саме: «1. Ноутбуки 2 Виробник. 3 Модель.» Учасник у листі № 41.4/10 від 29.10.2021 у зазначеній таблиці вказав: «1. Ноутбуки. 2. ACER. 3. Acer Aspire 3 A315-34-P.» Тобто та інформація, яка вимагалася Замовником, Учасником вказана в повній мірі. Крім того, на вимогу «Надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника», для підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації (технічною специфікацією) Учасником надано Порівняльна таблиця № 41.4/10 від 29.10.2021. 2. Відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації: «При поданні цінової пропозиції вказувати повне найменування, марку та конфігурацію товару». На вищезазначену вимогу Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 29.10.2021 № 46/10. Крім того, умовами Тендерної документації Замовника, не передбачено жодних вимог, щодо: - підтвердження специфікації Товару на офіційному сайті виробника. При поставці Товару Замовником буде перевірено повне найменування, марку та конфігурацію товару його легального походження. 3. Пунктом 4, підпункту 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами видану не більше десятиденної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій, учасником надана довідка з обслуговуючого банку АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», що датована 07.10.2021 року. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій 4. Додатком 1 до оголошення вимагалось надання гарантійного листа, що постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування, забезпечує таке пакування товарів, яке необхідно для запобігання їх пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту поставки. Учасником надано лист №19.10/3 від 29.10.2021, лист №19.10/4 від 29.10.2021 та лист №44.10 від 29.10.2021 який цілком задовольняє вимоги замовника. Таким чином учасником-переможцем у складі пропозиції надано Гарантійний лист про те, що постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування, забезпечує таке пакування товарів, яке необхідно для запобігання їх пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту поставки, що вимагалось Додатком 1 до оголошення про закупівлю. Учасником до електронної системи закупівель завантажено усі необхідні документи, щодо запропонованого обладнання. Також додатково повідомляємо, що відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 Розділу 1І Тендерної документації передбачено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Таким чином Замовником не були порушені основні принципи проведення процедури закупівлі, так як кожен Учасник в період уточнень мав право звернутися за роз’ясненнями щодо зазначених питань. Тому, на основі вище викладеного, у Замовника відсутні законні підстави відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" Додатково повідомляємо, що виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

не правове рішення

Номер: 62556747420b43c3ac7a3682a06430f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-012683-b.a5
Назва: не правове рішення
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо надати пояснення, на якій підставі, всупереч відсутності документів, які вимагалися тендерною документацією ви визначив переможцем учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" . Скарга, яка була подана учасником 09-11-21, 09:19:43 несе маніпулятивний характери та вводить вам в оману, адже учасник не відповідає на ті порушення, які в нього є, а саме: 1. Підпунктом 4 пункту 4 Оголошення про закупівлю вимагалось надання у складі пропозиції Довідки з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами видану не більше десятиденної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій. Кінцевий строк подання пропозицій – 03.11.2021 року. Таким чином Вами вимагалась довідка датована 24.10.2021 року або пізніше. Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у складі пропозиції надана довідка з обслуговуючого банку АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», що датована 07.10.2021 року. Отже вимога Замовника щодо строків давності довідки не виконана. Пропозиція учасника не відповідає вимогам оголошення про закупівлю в цій частині. Додатком 1 до оголошення вимагалось надання у формі окремого гарантійного листа про те, що постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування, забезпечує таке пакування товарів, яке необхідно для запобігання їх пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту поставки. Натомість учасником надано гарантійний лист про погодження з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі та гарантійний лист в якому учасник гарантує, що товар є новим, має гарантію від виробника, буде в зібраному стані, з відповідними сертифікатами, сплату витрат, що пов’язані з доставкою. Таким чином учасником-переможцем у складі пропозиції не надано Гарантійний лист про те, що постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування, забезпечує таке пакування товарів, яке необхідно для запобігання їх пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту поставки, що вимагалось Додатком 1 до оголошення про закупівлю. Пропозиція учасника не відповідає вимогам оголошення про закупівлю в цій частині. Вимагаємо скасувати своє рішення, відхилити учасника, який не відповідає вимогам. У разі ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені залишити повідомлення для ДАСУ з метою надання оцінки не правомірним діям з боку замовника при оцінюванні пропозиції учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо Вашу увагу на те, що частина 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з ВИМОГОЮ ЩОДО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Законом України «Про публічні закупівлі не передбачено, звернення Учасника до Замовника з Вимогою щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі та про намір укласти договір. Однак, за результатами розгляду Вашої вимоги, надаємо наступну інформацію: 1. У таблиці 1.1. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30213100-6 – портативні комп’ютери (ноутбуки)» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація)», Замовником встановлено наступні вимоги до інформації, яка надається Учасником, а саме: «1. Ноутбуки 2 Виробник. 3 Модель.» Учасник у листі № 41.4/10 від 29.10.2021 у зазначеній таблиці вказав: «1. Ноутбуки. 2. ACER. 3. Acer Aspire 3 A315-34-P.» Тобто та інформація, яка вимагалася Замовником, Учасником вказана в повній мірі. Крім того, на вимогу «Надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника», для підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації (технічною специфікацією) Учасником надано Порівняльна таблиця № 41.4/10 від 29.10.2021. 2. Відповідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації: «При поданні цінової пропозиції вказувати повне найменування, марку та конфігурацію товару». На вищезазначену вимогу Учасником завантажено до електронної системи закупівель лист від 29.10.2021 № 46/10. Крім того, умовами Тендерної документації Замовника, не передбачено жодних вимог, щодо: - підтвердження специфікації Товару на офіційному сайті виробника. При поставці Товару Замовником буде перевірено повне найменування, марку та конфігурацію товару його легального походження. 3. Пунктом 4, підпункту 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами видану не більше десятиденної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій, учасником надана довідка з обслуговуючого банку АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», що датована 07.10.2021 року. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій 4. Додатком 1 до оголошення вимагалось надання гарантійного листа, що постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування, забезпечує таке пакування товарів, яке необхідно для запобігання їх пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту поставки. Учасником надано лист №19.10/3 від 29.10.2021, лист №19.10/4 від 29.10.2021 та лист №44.10 від 29.10.2021 який цілком задовольняє вимоги замовника. Таким чином учасником-переможцем у складі пропозиції надано Гарантійний лист про те, що постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування, забезпечує таке пакування товарів, яке необхідно для запобігання їх пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту поставки, що вимагалось Додатком 1 до оголошення про закупівлю. Учасником до електронної системи закупівель завантажено усі необхідні документи, щодо запропонованого обладнання. Також додатково повідомляємо, що відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 Розділу 1І Тендерної документації передбачено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Таким чином Замовником не були порушені основні принципи проведення процедури закупівлі, так як кожен Учасник в період уточнень мав право звернутися за роз’ясненнями щодо зазначених питань. Тому, на основі вище викладеного, у Замовника відсутні законні підстави відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" Додатково повідомляємо, що виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

скасувати дискваліфікацію ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у сфері публічних закупівель ДК 021:2015: 30213100-6 – портативні комп’ютери (ноутбуки).

Номер: 0f9bd88ae0bf42839241affcc2d215b4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-012683-b.b4
Назва: скасувати дискваліфікацію ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у сфері публічних закупівель ДК 021:2015: 30213100-6 – портативні комп’ютери (ноутбуки).
Вимога:
Уповноваженою особою Шемберко В. В. не взялось до уваги те, що Ми, ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надали ВСІ документи відповідно закупівлі UA-2021-10-21-012683-b Оголошення.doc. Аналогічно відомості вказані по формі в Вiдповiднiсть вимогам тендерної документацiї.pdf та окремо в Порівняльна таблиця.pdf. Крім цього уповноваженою особою Шемберко В. В. не взялось до уваги весь перелік документів який ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надало в своїй ТД відповідає вимогам замовника. Гарантійний лист на товар.pdf «Постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування, забезпечує таке пакування товарів, яке необхідно для запобігання їх пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту поставки (дану можливість підтвердити наданням гарантійного листа).» Даними діями уповноважена особа Шемберко В. В. не забезпечив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції Учасника, що спричиняє ДИСКРИМІНАЦІЮ: порушення та недотримання принципів здійснення закупівель, визначених згідно з частиною першою статті 2, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.11.2021 09:19
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про скасування рішення

Номер: a7dec4000e7e4b7c8524bc9b82c07222
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-012683-b.c3
Назва: Вимога про скасування рішення
Вимога:
Додається в окремому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 08.11.2021 09:51
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо скасування рішення

Номер: 11113c62693c470a848fa97f1b1696c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-012683-b.c2
Назва: Вимога щодо скасування рішення
Вимога:
Додажється у окремому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 08.11.2021 09:51
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: b28cc76e3c754f8eb70d8fe455e1ee5b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-012683-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Просимо ознайомитися з практикою Замовників. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваша вимога врахована. Зміни в документацію внесені.
Статус вимоги: Задоволено