-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 15530000-2 – «Вершкове масло»
Масло вершкове - 2000 кг.
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
16.08.2017 14:31 - 27.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга повторно про неправомірні рішення
Номер:
ebf0164cfae843489467f8601e1cbfb1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-16-000926-a.a2
Назва:
Скарга повторно про неправомірні рішення
Вимога:
Повторне Оскарження
про неправомірне рішення Замовником
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Київська міська дитяча клінічна лікарня №2 було проведено закупівлю згідно ДК 021:2015 код 15530000-2 - Вершкове масло, Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-16-000926-a
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь учасники:
1. ФОП Гура Артем Леонідович (ЄДРПОУ 3188415255)
2. ПП "Продцентр - Плюс" (ЄДРПОУ 37677991)
3. ТОВ "Стартрейдінг" (ЄДРПОУ 38390363)
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником:
ПП "Продцентр - Плюс"
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією (поданими документами) останнього та Вашу необгрунтовану відповідь у Додатку до протоколу № 216 від 18.09.2017р. зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, надання всіх необхідних документів, передбачених запитом Замовника та законодавчо встановлених норм та правил, які діють на території України.
Зазначаємо, що в складі тендерної документації ПП "Продцентр - Плюс" були не надані наступні документи:
1. Особисті медичні книжки невстановленого (неіснуючого) зразка, 21.02.2013р за №150 Затверджено Наказом Міністерства охорони здоров’я Форму №1- ОМК (далі Наказ). З 2015 року, відповідно до Наказу, встановлено, що особові медичні книжки видаються закладом охорони здоров’я. Тобто в разі проходження медогляду працівником було б видано медичну книжку нового зразка, а саме: Форму №1- ОМК. Зазначене дозволяє нам вказати про підробку даного документу, п.2 Додаток №3 ТД визначено зокрема та не тільки: До довідки додаються особисті книжки… ПП "Продцентр - Плюс" не надав особисті медичні книжки, а тому на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція ПП "Продцентр - Плюс" має бути відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Транспортні засоби відповідно до реєстраційного посвідчення не мають рефрижератору (холодильна установка) дане визначення повинно бути зазначено у реєстраційному посвідченні, крім того ПП "Продцентр - Плюс" знаходиться в іншій області, а тому відсутність холодильної установки на автотранспорті унеможливлює перевезення продуктів харчування (Вершкове масло) – це визначено у Правилах перевезення (Транспортування) харчових продуктів тваринного походження та у вимогах ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (Підтвердження зазначеного може бути тільки у РЕЄСТРАЦІЙНОМУ СВІДОЦТВІ ТЗ).
3. Договір про Дезінфекцію (Дезінсекцію) без зазначення адреси встановленого складського приміщення (яке обробляється) та транспортного засобу (Назва та р.п. авто), а в акті виконаних робіт зазначені інші транспортні засоби та складське приміщення, не зазначена Дератизація. (Відповідно до законодавства це є ОБОВЯЗКОВОЮ УМОВОЮ ДЛЯ ОПЕРАТОРА РИНКУ (ФОП/ПОУ) який займається зберіганням, продажем та перевезенням ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ)
Зазначене вище є грубим порушенням відповідного Законодавства та унеможливлює зберігання харчових продуктів на складських приміщеннях ПП "Продцентр - Плюс" та їх перевезення відповідно до Затверджених норм та правил перевезення і зберігання харчових продуктів до діючого Законодавства на території України.
Крім зазначеної інформації в попередньому оскарженні щодо споживчих цін Державної служби статистики України ми зв’язалися із Виробником ТОВ «ОМПК»Славія» якісні документи якого надав ПП "Продцентр - Плюс" і він зауважив, що вартості «82,74 грн. за 1 кг. або меншої за «Масло вершкове» відповідно до ДСТУ-4399:2005 (яке не містить рослинних жирів) не існує у виробництві.
Дії Замовника щодо акцептування учасника ПП "Продцентр - Плюс" без необхідних (невідповідних) на то причин прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому та Законодавство України.
Виходячи з вищезазначеного Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 ЗУ "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також проявляються випадки принципу взаємної економічної вигоди та здійснення дискримінації до іншого постачальника, а це є порушення ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та ЗУ «Про запобігання корупції».
ПОВТОРНО ПРОСИМО:
1. Переглянути зазначені ГРУБІ порушення та недотримані Законодавчі НОРМИ та ПРАВИЛА які діють в УКРАЇНІ і Скасувати рішення щодо визначення переможцем ПП "Продцентр - Плюс" і перейти до розгляду наступного та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України.
2. Розглянути це звернення та надати письмову відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).
І на останок зауважуємо, що при ігноруванні на порушення Законодавства, зазначені в обох оскарженнях, призведе до подання Скарги до контролюючих органів, а саме до Прокуратури, Національної поліції та Антимонопольного комітету України.
З повагою та розумінням,
Директор А. М. Лях
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження_КМДКЛ_N2_повторно.PDF 20.09.2017 13:49
Дата подачі:
20.09.2017 13:49
Вирішення:
Скаргу прийнято до розгляду
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
неправомірне рішення Замовником
Номер:
170d613e2bf74bdeb7e23183583877c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-16-000926-a.c1
Назва:
неправомірне рішення Замовником
Вимога:
Оскарження
про неправомірне рішення Замовником
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Київська міська дитяча клінічна лікарня №2 було проведено закупівлю згідно ДК 021:2015 код 15530000-2 - Вершкове масло, Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-16-000926-a
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь учасники:
1. ФОП Гура Артем Леонідович (ЄДРПОУ 3188415255)
2. ПП "Продцентр - Плюс" (ЄДРПОУ 37677991)
3. ТОВ "Стартрейдінг" (ЄДРПОУ 38390363)
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником:
ПП "Продцентр - Плюс"
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією (поданими документами) останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, надання всіх необхідних документів, передбачених запиту Замовника та законодавчо встановлених норм та правил, які діють на території України.
Зазначаємо, що в складі тендерної документації ПП "Продцентр - Плюс" були не надані наступні документи:
1. Особисті медичні книжки невстановленого (неіснуючого) зразка, 21.02.2013р за №150 Затверджено Наказом Міністерства охорони здоров’я Форму №1- ОМК (далі Наказ). З 2015 року, відповідно до Наказу, встановлено, що особові медичні книжки видаються закладом охорони здоров’я. Тобто в разі проходження медогляду працівником було б видано медичну книжку нового зразка, а саме: Форму №1- ОМК. Зазначене дозволяє нам вказати про підробку даного документу, п.2 Додаток №3 ТД визначено зокрема та не тільки: До довідки додаються особисті книжки… ПП "Продцентр - Плюс" не надав особисті медичні книжки, а тому на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція ПП "Продцентр - Плюс" має бути відхилена, як така що не відповідає умовам тендерною документації.
2. Транспортні засоби відповідно до реєстраційного посвідчення не мають ні рефрижератору (холодильна камера) дане визначення повинно бути зазначено у реєстраційному посвідченні, крім того ПП "Продцентр - Плюс" знаходиться в іншій області, а тому відсутність холодильної установки на автотранспорті унеможливлює перевезення продуктів харчування (Вершкове масло) – це визначено у Правилах перевезення (Транспортування) харчових продуктів тваринного походження та у нормах законодавства та ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
3. Договір про Дезінфекцію (Дезінсекцію) без зазначення адреси встановленого складського приміщення (яке обробляється) та транспортного засобу (Назва та р.п. авто), а в акті виконаних робіт зазначені інші транспортні засоби та складське приміщення, не зазначена Дератизація.
4. Аналогічний договір №4 від 21.01.17р. який надав ПП "Продцентр - Плюс" взагалі не заповнений тому є недійсний відповідно до оформлення договірних відносин.
Зазначене вище є грубим порушенням відповідного Законодавства та унеможливлює зберігання харчових продуктів на складських приміщеннях ПП "Продцентр - Плюс" та їх перевезення відповідно до Затверджених норм та правил перевезення і зберігання харчових продуктів до діючого Законодавства на території України.
Крім того зазначена ціна «82,74 грн. за 1 кг.» (після Аукціону) у ПП "Продцентр - Плюс" на продукт закупівлі «Масло вершкове (молочний продукт який немає містити рослинних (немолочних) жирів)» є не існуючою (крім ціни на Маргарин та Спред, або молоковмістний продукт - це продукти які мають вміст немолочних (рослинних) жирів) відповідно до інформації про середні споживчі ціни Державної служби статистики України ціна на «Масло вершкове більше 110 грн. за 1 кг.),
Дії Замовника щодо акцептування учасника ПП "Продцентр - Плюс" без необхідних (невідповідних) на то причин прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому та Законодавство України.
Так рішення дискредитує Замовника.
Виходячи з вищезазначеного Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів, а також проявляються випадки принципу взаємної економічної вигоди та здійснення дискримінації до іншого постачальника, а це є порушення ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» та ЗУ «Про запобігання корупції».
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ПП "Продцентр - Плюс" і перейти до розгляду наступного та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Законодавства України.
2. Розглянути це звернення та надати письмову відповідь у встановлені Законом строки (ст. 10 цього Закону «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету Замовника або уповноважена особа»).
З повагою та розумінням,
Директор А. М. Лях
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження_КМДКЛ_N2_масло.PDF 14.09.2017 13:54
- Протокол№ 216_відповідьВершковеМасло.pdf 18.09.2017 17:11
Дата подачі:
14.09.2017 13:54
Вирішення:
Відповідь викладено у протоколі.
Статус вимоги:
Відхилено