• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Годинник наручний

004

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 21.10.2021 16:22 - 27.10.2021 10:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: af84542660d64a0991b39905b92f6b46
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-006114-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановні Панове! Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та величезне занепокоєння, що у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента В. Зеленського та прем’єр-міністра України – Д. Шмигаля щодо максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів Національний авіаційний університет України (надалі Замовник), НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Замовник вдається до спрощеної процедури закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» (оскільки надання еквівалентів даної торгової марки «Kleynod» Замовник в Оголошенні всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає!) Предмет закупівлі прописується виключно під годинники торгової марки «Kleynod», БІЛЬШ ТОГО, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ, в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі! «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Оголошення) прописана Замовником ВИКЛЮЧНО під конкретні моделі годинників «Kleynod» (конкретної конструкції):  годинник наручний чоловічий «Kleynod» K 148-612 – 20 шт.  годинник наручний жіночий «Kleynod» K 134-523 – 10 шт. конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», БЕЗ можливості надання еквівалентів на загальну суму 150 000,00 грн. Це повністю підтверджують наступні факти: 1.Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника «Kleynod» та конкретні моделі зазначеної марки, а саме годинник наручний чоловічий «Kleynod» моделі K 148-612 та годинник наручний жіночий «Kleynod» модель K 134-523 Замовник планує закупити всього 30 годинників на загальну суму аж 150 000,00 гривень, що складає, в середньому аж 5 000,00 грн. за один найпростіший КВАРЦОВИЙ годинник навіть без жодного додаткового функціоналу! Зазначена сума БІЛЬШ НІЖ у ДВА РАЗИ (!) перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками, навіть швейцарських брендів! Оскільки Замовник ПРОТИПРАВНО ВИКЛЮЧАЄ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ бажаним годинникам «Kleynod» K 148-612 та K 134-523, він свідомо готується закуповувати годинники як мінімум за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника - «Київський годинниковий завод», а більш конкурентні пропозиції інших постачальників будуть дискримінаційно відхилені Замовником виключно на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ «Kleynod» ТОВ «Київський годинниковий завод» Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника. Зазначене підтверджують висновки Державної аудиторської служби України: закон не дає можливості Замовнику, навіть у спрощених закупівлях, дискримінувати інших учасників, тому посилання деяких замовників на абз.2 ч.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого нібито «в спрощених закупівлях у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» є необґрунтованим, оскільки зазначене положення Закону може не зобов’язувати Замовника зазначати еквіваленти лише при умові, що Замовником дотримані інші вимоги даного Закону. Таким чином, ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилаються деякі замовники, може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Важливо зазначити, що відповідно до рішень Державної аудиторської служби, Замовник, навіть у спрощених закупівлях, зобов’язаний обов’язково зазначати можливість надання еквівалентів у всіх випадках, коли він посилається на будь-які торгові марки. Замовник має обов’язково вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, оскільки інакше – він грубо порушує п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші наведені у наших скаргах норми чинного законодавства, т.я. відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель Таким чином, через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» - через зазначене підприємство або його представників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет явно завищену ціну та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Оголошення) прописане Замовником під конкретні конструкції годинників «Kleynod» - годинник наручний чоловічий «Kleynod» моделі K 148-612 та годинник наручний жіночий «Kleynod» модель K 134-523 постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, які вимагаються та їх розмірів (з точністю до мм), вводить обмеження щодо методу нанесення зображення на циферблат. Так, для чоловічого годинника Замовник протиправно вимагає певну конструкцію корпусу, властиві ЛИШЕ моделі «Kleynod» K 148-612, встановлюючи наступні обмеження з точністю до ММ (!), які жодним чином НЕ обґрунтовані та НЕ впливають на якість та функціональні характеристики годинників: - круглу форму корпусу ДІАМЕТРОМ 40 мм - виключно кварцовий швейцарський Ronda 715 (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з високоякісним швейцарськими механізмами з додатковими функціями), пристосований виключно під параметри конструкції зазначеної вище моделі чоловічого годинника - мінеральне скло (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з високоякісним САПФІРОВИМ склом) - відсутність водозахисту – 3 АТМ (бризко відштовхування), хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з водозахистом 5 АТМ або 10 АТМ - циферблат світлого кольору з накладними металевими значками римські цифри - золотистого кольору, три стрілки золотистого кольору А для жіночого годинника Замовник також протиправно вимагає певну конструкцію корпусу, властиві ЛИШЕ моделі «Kleynod» K 134-523, встановлюючи наступні обмеження з точністю до ММ (!), які жодним чином НЕ обґрунтовані та НЕ впливають на якість та функціональні характеристики годинників: - круглу форма корпусу ДІАМЕТРОМ 36мм - виключно кварцовий швейцарський Ronda 763, пристосований виключно під параметри конструкції зазначеної вище моделі жіночого годинника (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з високоякісним швейцарськими механізмами з додатковими функціями) - мінеральне скло (хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з високоякісним САПФІРОВИМ склом) - відсутність водозахисту – 3 АТМ (бризко відштовхування), хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з водозахистом 5 АТМ або 10 АТМ - сталь без покриття, хоча на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з покриттям золотом - циферблат світлого кольору з накладними металевими значками сріблястого кольору, три стрілки сріблястого кольору Таким чином, предмет закупівлі протиправно прописується Замовником чітко під конструкції годинників ТОВ «Київський годинниковий завод» «Kleynod» K 148-612 та K 134-523, для того щоб унеможливити відповідність годинників ІНШИХ постачальників ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів предмету закупівлі Наприклад, інші постачальники, які можуть запропонувати годинники, діаметром 39-41 мм, тощо (для чоловічих) та, наприклад, 35мм або 37мм, тощо (для жіночих) – тобто з абсолютно непомітною різницею в 1-2 мм, в позолоті замість звичайного покриття, з набагато якіснішим ШВЕЙЦАРСЬКИМ МЕХАНІЗМОМ з додатковими функціями, з іншою індикацією циферблату, тощо - ВІДРАЗУ ПОЗБАВЛЯЮТЬСЯ ПРАВА БРАТИ УЧАСТЬ У ЦИХ ТОРГАХ! Перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до міліметру (!) розміри та форма корпусів годинників, механізми виключно конкретної торгової марки Ronda конкретних калібрів 715 та 763 відповідно (при наявності величезної кількості країн-виробників якісних механізмів, у т.ч. ШВЕЙЦАРІЇ), колір та дизайн циферблатів, які аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі, а лише порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежують конкуренцію на користь конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи всіх інших учасників й ведуть до закупівлі ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ Якщо б Замовник надавав би дійсно орієнтовні характеристики та орієнтовний зовнішній вигляд годинників, що плануються до закупівлі, він би безпідставно не посилався би на конкретну конструкцію годинників та не вимагав би відповідність настільки детальному опису та розмірам (до мм), які жодним чином не впливають на якість предмета закупівлі. Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо параметрів конструкції корпусів годинників, циферблатів та механізмів конкретної країни виробництва, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, не впливають ані на якість, ані на інші особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним моделям «Kleynod» K 148-612 та K 134-523, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної ТОРГОВОЇ МАРКИ конкретного виробника - «Kleynod» K, конкретних моделей та конструкцій годинників «Kleynod» K 148-612 та K 134-523, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусу, а також механізмів конкретної країни виробництва та специфічного дизайну циферблату! Більш того, грубо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не передбачає надання еквівалента зазначеним годинникам, тим самим обмежуючи конкуренцію до участі єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» та збирається здійснити закупівлю як мінімум за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники! Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності. 3. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована)», при цьому ремені, якими комплектуються годинники ТОВ «Київський годинниковий завод» «Kleynod» K 148-612 та K 134-523 (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним вимогам, у чому можна легко пересвідчитися при розрізі будь-якого ременя ТОВ «Київський годинниковий завод» й побачити пресовану шкіру та всередині наповнення типа «волокноподібних агломатеріалів з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи». Складається таке враження, що Замовник свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та прийняти годинники з ременями ТОВ «Київський годинниковий завод» (який самостійно ремені не виробляє), знаючи, що вони не відповідають подібним вимогам, а також що він порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». А це може свідчити лише бажання Замовника знайти причини для відхилення всіх учасників, крім ТОВ «Київський годинниковий завод». Тому ми наполегливо просимо Замовника надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 1 Тендерної документації: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована), а саме: - ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника Виходячи з викладеного, можна констатувати порушення Замовником ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, а також порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Невже Замовник може бути зацікавлений у відсутності конкуренції та закупівлі Товару у ТОВ «Київський годинниковий завод» за як мінімум ВДВІЧІ завищеними цінами? Відповідно до Оголошення Замовник планує закупити всього 30 годинників (20 чоловічих та 10 жіночих) на загальну суму 150 000,00 гривень, що складає, в середньому, 5 000,00 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума як мінімум ВДВІЧІ рази перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками, які не можуть брати участі у торгах через можливу невідповідність незаконно прописаним обмеженням! Зазначене вище може свідчити про відсутність проведення аналізу ринку Замовником (або його вкрай незадовільне проведення) або про спробу Замовника спотворити процес проведення торгів через попередню домовленість Замовника з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод». Через протиправні обмеження, закладені в Оголошенні, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування, в порушення чинного законодавства, протиправно вимагає конкретні моделі годинників «Kleynod» K 148-612 та K 134-523 конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» ЗА НЕОБГРУНТОВАНО ЗАВИЩЕНОЮ ЯК МІНІМУМ ВДВІЧІ ЦІНОЮ БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ (що згідно відповідних висновків Державної аудиторської служби є грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі в частині спрощених закупівель), а також обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним конструкціям конкретних моделей годинників «Kleynod» K 148-612 та K 134-523 конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод». Викладене вище повністю доводить, що Замовник не зацікавлений в економії бюджетних коштів, оскільки збирається з порушенням чинного законодавства закупити годинники виключно конкретної торгової марки «Kleynod» K 148-612 та K 134-523 у конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» за більш ніж ВДВІЧІ ЗАВИЩНОЮ ЦІНОЮ за спрощеною процедурою закупівлі! Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до Додатку 1 до Оголошення, прописаного Замовником під зазначені моделі годинників «Kleynod» K 148-612 та K 134-523, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі: 1. Прибрати протиправне посилання на ТМ «Kleynod» K 148-612 та K 134-523 та моделі «Kleynod» K 148-612 та K 134-523, які прописані виключно в інтересах їх постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» 2. прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників разом з притаманними ним технічними характеристиками - форми та будь-яких конкретних розмірів годинників, специфічного дизайну циферблатів, їх кольору, кольору стрілок 3. прибрати протиправну вимогу щодо механізму конкретної торгової марки Ronda, конкретних калібрів 715 (для чоловічих годинників), 763 (для жіночих годинників), тим більш, що на очікувану вартість закупівлі можна безпроблемно закупити годинники з високоякісним швейцарським механізмами з додатковими функціями 4. чітко прописати технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри» та стандарти, яким він має відповідати 5. надати публічну позицію ректора Національного Авіаційного Університета пана Максима Луцького з зазначеного приводу Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ: 1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів? 2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки «Kleynod» ТОВ «Київський годинниковий завод» 3. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «Kleynod» K 148-612 та K 134-523 ТОВ «Київський годинниковий завод» 4. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей «Kleynod» K 148-612 та K 134-523ТОВ «Київський годинниковий завод» 5. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 40 мм та жіночого - 36 мм відповідно 6. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 7. Надати обґрунтування вимоги посереднього механізму конкретної торгової марки Ronda, конкретних калібрів 715 (для чоловічого) та 763 (для жіночого) 8. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору індикації, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі та яким чином вони можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 9. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 150 000,00 всього за 30 годинників посередньої комплектації (що складає аж 5 000,00 грн. за одиницю) та порядку її формування 10. В цілях підвищення якості предмета закупівлі (подарунок від ректора вартістю 5 000 грн. аж ніяк не може мати заявлену примітивну комплектацію) пропонуємо для чоловічих та жіночих годинників встановити покриття позолота IPG, встановити сапфірове скло, встановити водозахист хоча б 5 АТМ, оскільки встановлений Замовником мінімальний рівень 3 АТМ взагалі НЕ Є ВОДОЗАХИСТОМ та виконує виключно бризко відштовхувальну функцію(максимум може протистояти випадковим краплям) й властива навіть дешевим китайським годинникам, при тому годинники з водозахистом 5 АТМ (50м) стійко витримують миття рук, дощ, душ та навіть занурення у воду. Також пропонуємо передбачити ШВЕЙЦАРСЬКИЙ механізм з додатковим функціоналом. Встановлена Замовником очікувана вартість предмету закупівлі цілком дозволяє виконати запропоновані поліпшення предмета закупівлі. Або для заявленою Замовником комплектації пропонуємо ВДВІЧІ знизити очікувану вартість закупівлі хоча б до 75 000,0 за 30 годинників посередньої комплектації (що складає 2 500,00 грн. за одиницю) та прибрати надмірну конкретизацію, щоб забезпечити максимальну конкуренцію шляхом участі всіх зацікавлених учасників 11. Надати належене роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 2 Оголошення: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована)», а саме ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника 12. Пояснити на якій підставі Замовник прописує оголошення під товар ТОВ «Київський годинниковий завод», вимагаючи ремені, які ВІДСУТНІ у годинниках «Kleynod» K 148-612 та K 134-523 ТОВ «Київський годинниковий завод» 13. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників 14. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки «Kleynod», конкретних моделей «Kleynod» K 148-612 та K 134-523 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» при існуванні на ринку більш конкурентної альтернативи 6. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр-міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за БІЛЬШ НІЖ ВДВІЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 2 до Оголошення про закупівлю. ректора Національного Авіаційного Університета пана Максима Луцького з зазначеного приводу? Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закупівля UA-2021-10-21-006114-a , під час проведення якої ви подали своє звернення, проводиться шляхом проведення спрощеної закупівлі на підставі статей 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Звертаємо вашу увагу, що згадана закупівля – є спрощеною закупівлею, а не тендерною закупівлею шляхом проведення процедури відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Спрощена закупівля, згідно з частиною 1 статті 14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06. Дана продукція закуповується, як сувенірна, з метою відзначення (нагородження) окремих громадян. Керуючись вимогами до якості та довговічності сувенірної продукції, що закуповується, моделі годинників, зазначені в Додатку 2, зарекомендували себе на практиці. Враховуючи зазначене, інформацію про проведення зазначеної спрощеної закупівлі підготовлено замовником у повній відповідності до вимог Закону. Стосовно ремінця, варто зазначити, що він має бути міцним, якісним, та виготовлений з натуральної шкіри природної структури (цільної, не пресованої). Вимога чітко прописати технологію виробництва ремінця з натуральної шкіри природньої структури є необґрунтованою і не може бути задоволена у зв’язку тим, що технологія виробництва ремінця знаходиться поза межами компетенції Замовника. Щодо формування розміру очікуваної вартості, повідомляємо, що під час підготовки документації спрощеної закупівлі, проводився всебічний розгляд пропозицій на ринку України на підставі інформації, розміщеної у мережі Інтернет та електронній системі «Prozorro», з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства. Крім цього, ініціатор зазначає, що Замовник закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Саме формулювання претензії є не обґрунтованим, виходячи з принципу торгів на зниження вартості товару і цим самим формулюванням Ініціатор нівелює процедуру закупівлі через електронну систему «Prozorro». Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону. Зміни до «Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Оголошення) Замовником вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено