Згідно наявної потреби у закупівлі. Місце знаходження: 53742 Дніпропетровська обл. Широківський р-н, с. Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Код 41807012 Вид закупівлі: спрощена закупівля. Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.3 ст.2 Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) в редакції від 19.04.2020р., а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%
Завершена
150 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:21.10.2021 16:12 - 27.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено
інтерактивні комплекси
Номер:2a3ab32bbbd746789c089ce20b0722bd
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-21-011401-b.c1
Назва:інтерактивні комплекси
Вимога:
Доброго дня,Шановний Замовник!
У вашій тендерній документації Ви вимагаєте надання:
2.2. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс та на кожну (!) з їх складових.
2.3 Копію сертифікату(декларації) відповідності на інтерактивний комплекс.
2.6. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів
Звертаємо Вашу увагу що інтерактивний комплекс комплектується з окремих складових,які виготовляються різними виробниками.
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТД:
2.2. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс та/АБО на кожну (!) з їх складових.
2.3 Копію сертифікату(декларації) відповідності на кожну складову інтерактивного комплексу.
2.6. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 кожну складову інтерактивного комплексу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:25.10.2021 09:05
Вирішення:Доброго дня, шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне:
Сертифікати вимагаються виключно для забезпечення постачання якісного обладнання та сумісного між собою обладнання. Оскільки зазначене обладнання закуповується для навчальних цілей то воно має відповідати нормам та бути безпечним для використання у навчальних закладах. Оскільки закуповуються Інтерактивні комплекси які мають бути сумісні та складати в результаті один комплекс то і сертифікати вимагаються в закупівлі на інтерактивний комплекс як на одиницю товару.
Щодо вимоги надання Авторизаційних листів – дана вимога не є дискримінаційною, а вважаються загально прийнятою практикою для забезпечення постачання обладнання яке офіційно ввезене в Україну або офіційно вироблене на території України. Отже вимога про надання авторизаційного листа встановлена для забезпечення постачання якісного обладнання, яке є офіційним та має гарантійний ремонт від виробника/представника виробника/дистриб’ютора.
Відповідно до ч. 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Додатково звертаємо Вашу увагу як визначено частиною 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися іншу інформація»
Отже надана документація не містить дискримінації та не обмежує права учасників на участь у закупівлі. А відсутність можливості певних суб’єктів господарювання постачати офіційне обладнання та обладнання яке має сертифікати підтверджуючі безпечність та відповідність стандартам не може бути дискримінацією.