30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що надаються учасниками викладаються українською мовою. Всі документи та додатки, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Джерело фінансування – місцевий бюджет. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону. Закупівля відбувається для потреб закладів освіти Замовника
Період оскарження:21.10.2021 15:44 - 02.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
такі дані – прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі.
Номер:6f28429950ac43cd96c3aaa60cd52ec1
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЦ ЦЕНТР К", UA-EDR 36405283
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-21-010536-b.a6
Назва:такі дані – прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі.
Вимога:
Шановний замовнику! перераховані вами дані - є паспортними даним, дозвіл на обробку котрих Вам був наданий у довідці. Чи є якісь інші дані крім паспортних дозвіл на котрі Ви важеєте надоно не було?
Вирішення:Вкотре повідомляємо, що у додатку 2 до ТД від учасників вимагалось подання Листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на фірмовому бланку Учасника, відповідно до наведеного зразку. В тексті наголошено про обов’язкове зазначення даних: прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі
Під час детального вивчення та порівняння наданих даних, виявлено ряд невідповідностей:
- подано 2 документи, в жодному з яких не конкретизовано необхідну інформацію;
- у наданій Вами копії паспорту Бєлянкіної Світлани Олегівни та документі з назвою «Лист-згода на обробку персональних даних*» в частині І. «Інформація про учасника процедури закупівлі» зазначені дані, що суперечать одне одному. Таким чином наданим документом замовника вводять в оману. Вимога не була виконана повністю.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Учасник також не надав у складі пропозиції лист погодження, про те, що збільшення ціни за одиницю товару можливо до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не при
Номер:95f19cf9747e4d1090a13310ed591099
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЦ ЦЕНТР К", UA-EDR 36405283
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-21-010536-b.b5
Назва:Учасник також не надав у складі пропозиції лист погодження, про те, що збільшення ціни за одиницю товару можливо до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не при
Вимога:
Інформуємо Вас про те. що була наданадовідка погодження з умовами договору. Зазначений вами пункт є в договорі. Ви отримали погодження з усіма пунктами Вашого договору!
Вирішення:Відповідно до вашої вимоги, повідомляємо наступне:
Згідно п.3 ст. 22 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У п.4 розділу 6 до ТД зазначено:
Учасник також має надати у складі пропозиції лист погодження, про те, що збільшення ціни за одиницю товару можливо до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю – не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/ внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Підписання проекту договору не є виконанням даної вимоги. Зазначений лист Вами подано не було.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
окремі документи в складі пропозиції Учасника не завірені в повному обсязі – відсутній підпис;
Номер:0002b7b976cc490381f76f45121cdb1c
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЦ ЦЕНТР К", UA-EDR 36405283
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-21-010536-b.a4
Назва:окремі документи в складі пропозиції Учасника не завірені в повному обсязі – відсутній підпис;
Вимога:
відповідно до частини 5 статті 22 Закону замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подається у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису
Просимо вказати які саме окремі документи ви визнали як не завірені
Вирішення:Відповідно до вашої вимоги, повідомляємо наступне:
Електронний документ – це інформація документаційного типу, представлена в електронній формі и призначена для зчитування та обробки за допомогою комп’ютерних та інформаційних систем. Електронний документ отримує юридичну силу за допомогою електронного підпису.
У розділі 3 до ТД зазначено:
якщо документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями);
у випадку не накладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
У складі Вашої пропозиції надано гарантійний лист про те, що товар новий, гарантійний лист про тимчасово окуповану територію на яких відсутній рукописний підпис. Якщо такі документи надані у формі електронного документа, то окремо на кожен з них не було накладено УЕП або КЕП.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
- згідно Додатку 2 до Тендерної документації Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних подається у запропонованому вигляді на фірмовому бланку Учасника із зазначенням повної інформації наведеної в дужках. Дана вимога У
Номер:02aaf21fd7bb40748f2b5882c67d630b
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЦ ЦЕНТР К", UA-EDR 36405283
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-21-010536-b.a3
Назва:- згідно Додатку 2 до Тендерної документації Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних подається у запропонованому вигляді на фірмовому бланку Учасника із зазначенням повної інформації наведеної в дужках. Дана вимога У
Вимога:
Перш за все інформуємо Вас:
Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, які діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками та уповноваженими особами учасника, а також на реалізацію інших дій, визначених Законом України «Про захист персональних даних».
Просимо вказати конкретно згоду на обробку яких даних ви не побачили у довідці?
Вирішення:Відповідно до вашої вимоги, повідомляємо наступне:
У додатку 2 до ТД наведено чіткий бланк у якому вимагається розкрити дужки та заповнити такі дані – прізвище, ім’я та по-батькові особи, дата народження, паспорт: серія, №, дата видачі.
Саме в такому форматі вимога не була виконана повністю
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Протокол № 91
Номер:fa415a1eb9d14e6b8bd83bf184cb36b1
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЦ ЦЕНТР К", UA-EDR 36405283
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-21-010536-b.a2
Назва:Протокол № 91
Вимога:
Шановний замовнику! два протоколи № 90 та № 91 до однієї компанії, прохання визначитися!
Вирішення:Уповноваженою особою під час публікування рішення про розгляд пропозиції учасника –ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЦ ЦЕНТР К" допущено механічну помилку – в систему помилково підвантажено інший протокол. Достовірний протокол додається.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
answered
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:3f411795482e4606b69422c15edb2fd1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-21-010536-b.b1
Назва:Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Вирішення:Нам як Замовнику вважливо знати, який саме товар нам пропонує Учасник. Наша вимога є досить розширеною. Якщо учасник є виробником, то керуючись п. 2 ч.5 Тендерної документації, а саме: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису». Якщо Учасник не є виробником то для підтвердження надається - «або договір з постачальником, або ЛИСТ-НАМІР співпраці від виробника, або офіційного представника, дистриб’ютора, дилерів, оптових та роздрібних продавців – у якого отримує чи ПЛАНУЄ отримувати». Дана вимога ніяк не обмежує коло потенційних учасників, а гарантує нам як Замовнику про отримання якісного товару.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі вказаних вище норм Закону України «Про публічні закупівлі», замовником визначено перелік документів необхідних для підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам замовника. Крім того, неспроможність когось із учасників виконати вимоги тендерної документації не являється дискримінацією інших учасників.
Даним листом Учасник підтверджує відповідно до закону України №202-IX від 12.11.2019 р, що даний товар є легально ввезений на територію України.
Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.