-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельна установка (генератор)
Дизельна установка (генератор) - 1 шт.
Торги не відбулися
1 032 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
22.09.2017 18:54 - 05.10.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Сертифікат
Номер:
9af4b763089e4fb49b2def843f53cc65
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-22-000197-c.c1
Назва:
Сертифікат
Вимога:
Згідно додатку 1 до тендерної документації, пункту 9 «Виробництво двигунів повинно бути, сертифіковане за стандартами ISO 9001, копію відповідного сертифікату Учасник має надати у складі пропозиції.
Генератор змінного струму має бути виготовлений згідно Директиви 2014/35/ЄС, відповідати вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067, ДСТУ IEC 60034-5:2005, ДСТУ IEC 60034-6:2005, ДСТУ IEC 60034-7:2005, ДСТУ IEC 60034-8:2014 та Технічному регламенту безпеки машин ДСТУ EN 1037:2014 і ДСТУ EN 292-2:2001, та мати чинний сертифікат відповідності (надати копію сертифіката відповідності Технічним Регламентам)», пункту 11 «CO – не більше 1,5 (г/кВт-год) NOx+HC – не більше 4,6 (г/кВт-год) Димність (Smoke) – не більше 0,5 (m−1)
Значення мають бути підтверджені сертифікатом відповідності» Повідомляємо вам про те, що згідно наказу 06.11.2013 № 1308 «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» предмет закупівлі, а саме дизель-генераторна установка НЕ ПІДЛЯГАЄ обов’язковій сертифікації в Україні. Замовник не має право вимагати обов’язкову сертифікацію товару,його комплектуючих або виставляти вимоги щодо отримання сертифікатів визначеного типу, а саме ISO 9001, сертифікат відповідності технічним регламентам,та екологічності. Отже вимога про надання сертифікатів ISO 9001,сертифікат відповідності технічним регламентам,та екологічності суперечить законодавству України, а саме наказу 06.11.2013 № 1308 «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» . Вимагаємо видалити дану вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації, як таку, що носить дискримінаційний характер, звужує коло потенційних учасників та суперечить законодавству України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2017 20:10
Вирішення:
Надання відповіді на вимогу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
03.10.2017 15:14
Підтвердження вирішення:
Вельми шановний учасник, предмет закупівлі дизельна установка (генератор) буде забезпечувати резервне живлення Центральної районної лікарні, тобто на об’єкті, що має високу ступінь класу наслідків (відповідальності), що визначено за рівнем можливих матеріальних збитків або соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації. Таким чином, клас наслідків (відповідальності) диктує необхідність встановлення належного рівня надійності та якості як окремих конструкцій, так і кожного будинку, будівлі, споруди, в цілому, і, природно, обумовлює відповідні технічні, якісні вимоги під час закупівлі. Замовник визначив якісні та технічні характеристики предмету закупівлі керуючись принципами максимальної надійності та ефективності.
Виходячи з положень Закону України № 922-VIII Про публічні закупівлі зокрема пункту 3 розділу 2 статті Стаття 22. Тендерна документація повинна містити:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Про ISO 9001:
Стандарт ISO 9001 – це міжнародний визнаний стандарт, який встановлює вимоги до системи менеджменту якості на підприємствах, в незалежності від форм власності та секторах виробництва чи послуг. І для впевненості в якості виробництва предмету закупівлі, визначено вимогу про його наявність в Постачальника. Жодне з підприємств чи організацій не обмеженні в розробці та впровадження системи менеджменту якості та її сертифікації, тому у вимозі щодо його наявності відсутні будь який дискримінаційний характер.
Про чинний сертифікат відповідності:
По тексту вашого звернення , очевидно, що ви підміняєте поняття сертифікації та поняття оцінки відповідності Технічним регламентам згідно Закону України № 124-VIII Про технічні регламенти та оцінку відповідності.
«Дія закону поширюється на на всі види продукції, за винятком:
- виробів мистецтва та унікальних виробів народного художнього промислу;
- предметів колекціонування та антикваріату.
3. Дія цього Закону не поширюється на:
- санітарні та фітосанітарні заходи;
- оцінку відповідності якості зерна та продуктів його переробки, насіння та садивного матеріалу згідно із законами України "Про зерно та ринок зерна в Україні", "Про насіння і садивний матеріал";
- оцінку відповідності колісних транспортних засобів та їх частин;
- оцінку відповідності сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінного причіпного обладнання, систем, складових частин та окремих технічних вузлів;
- заходи щодо державної експертизи у сферах криптографічного та технічного захисту інформації;
- обов’язкову оцінку відповідності послуг.
Обов’язкова оцінка відповідності послуг здійснюється відповідно до законодавства.»
Пунктом 1 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1067, розробленого на основі Директиви 2014/35/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку електричного обладнання, призначеного для використання в певних межах напруги, передбачено, що ним встановлюються вимоги стосовно захисту здоров’я та безпеки людей, свійських тварин та майна, яким повинно відповідати низьковольтне електричне обладнання з метою надання його на ринку України.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Тому у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер.