-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
Період оскарження:
27.08.2017 08:23 - 30.08.2017 08:28
Вимога
Вирішена
Вимога!!!!
Номер:
cc7ed9d4a6f445b1af0f6d5ebe9b837e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-27-000002-b.b3
Назва:
Вимога!!!!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми ще раз впевнилися про Вашу заангажованість при проведенні цієї закупівлі. Цей висновок був зроблений на основі протизаконних відповідей на наші вимоги ще до торгів, які Вам готував за шаблоном інших закупівель заздалегідь запланований Учасник -переможець ( слово в слово) та на основі протизаконних аргументів зазначених в протоколі відхилення нашої пропозиції. Щодо протоколу відхилення нашої пропозиції. Ви зазначили, що не розглядаєте еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників, які входять в групу ТОВ "Бланідас". П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Стосовно засобу "Аеродезін 2000мл , на який ми запропонували засіб "Медіоцид" 1000мл. Ви мабудь так поспішаєте акцептувати "свого" Учасника, що навіть не вивчаєте уважно його пропозицію, в якій він Вам запропонував засіб Аернодезін 2000 в кількості 80 фл. та фасовці не 2000 мл, а 1000 мл., тому що не існує на ринку фасовки засобу Аеродезін 2000 2000 мл. Маєте вибачитися перед нами за неуважність. Далі, стосовно тонометрів та манжет: засіб "Медіоцид" призначений для дезінфекції поверхонь медичних приладів та виробів медичного призначення. Таке формулювання говорить, що мається на увазі АБСОЛЮТНО всі медичні прилади та вироби медичного призначення, куди входять і тонометри, і манжети! Доведіть зворотнє! Далі, стосовно протизаконного трактування Наказу №236 МОЗ, яке Вам намагається перекрутити Ваш "шептун" - ТОВ "Лізоформ медікал". Законне трактування: Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому запиті.
Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах.
Далі, стосовно кілкості серветок - 100 шт. в упаковці, замість 200 шт. Шановний, ми запропонували Вам в абсолюті таку ж кількість серветок, як вимагалося документацією, тільки з коефіциєнтом 2:1. Стосовно вмісту спирту в серветках 55% та посилання на Наказ №236. Знову, так поспішаєте, що не думаєте, що пишите. В Наказі №236 говориться про ХІРУРГІЧНУ!!! обробку шкіри рук. А хіба серветками її роблять? І останнє, стосовно вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника. Вимога надати гарантійний лист від виробника про гарантію поставки є протизаконною та дискримінаційною! Є рішення АМКУ щодо протизаконності цієї вимоги - рішення від 26.02.2014 № 237-р/пк-ск, від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, від 11.02.2014 №172-р/пк-ск. Більш того, якщо ми,як Учасник, закупили товар в необхідній кількості і є фактично власником товару, то тільки ми можемо гарантувати поставку продукції, а не виробник, який вже не є власником товару! Таким чином ми дійшли до висновку, що немає жодного ЗАКОННОГО аргумента для відхилення нашої пропозиції, сума якої значно нижча за суму акцепетованої пропозиції. Саме різниця між цими сумами (17400,00 грн бюджетних коштів) буде передана посадовим особам Замовника в якості хабаря. Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду та не буде проведена неупереджена оцінка, ми звернемося до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним діям посадових осіб Закмовника та притягнення їх до кримінальної відповідальності!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 27.09.2017 17:40
Дата подачі:
25.09.2017 10:23
Вирішення:
Відповідь на вимогу Учасника
Звертаємо вашу увагу, що здійснення допорогових закупівель регулюється «Порядом здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) затвердженим Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Нормами цього документу, а саме: п. 6.4. Розділу 6 визначено: «Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Відповідно умова про можливість поставки еквіваленту або аналогу предмету закупівлі є правом Замовника, а не обов’язком. Замовник не зобов'язаний вказувати примітки щодо можливості учасників подавати пропозиції на еквівалент товару, щодо якого подано оголошення про проведення закупівлі. Технічне завдання на вказану закупівлю розроблене на конкретний товар, який потрібен для роботи персоналу медичного закладу.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді Замовника!
Номер:
2d8921c2aa4641bc8d26049b53eb45d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-27-000002-b.a2
Назва:
Щодо відповіді Замовника!
Вимога:
Шановний Замовнику! Дивуємося, що Ви так довіряєте "своєму" постачальнику, до речі, який входить в групу компаній ТОВ "Бланідас", чия продукція прописана в документації, який формулює за Вас протизаконні відповіді. До речі, такі формулювання відповідей слово- в- слово в системі Прозорро Учасники, які входять в групу компаній ТОВ "Бланідас", рекомаендують писати всім своїм Замовникам - корупціонерам по всій Україні. Це ще раз доводить, що між Вами та заздалегідь запланованим Учасником в переможці існує корупційні домовленості. Через таке протизаконне трактування Наказу №35 Вами, як Замовником, ми будемо змушені надати розголос цієї справі, та звернутися до контролюючих органів, включаючи Антикорупційне Бюро України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.08.2017 11:24
Вирішення:
Звинувачення у протизаконних корупційних діях потребує обґрунтованих доказів, перш ніж їх висувати, рекомендуємо вам провести детальний аналіз чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема щодо порядку проведення допорогових закупівель.
Звертаємо вашу увагу, що здійснення допорогових закупівель регулюється «Порядом здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) затвердженим Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Нормами цього документу, а саме: п. 6.4. Розділу 6 визначено: «Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Відповідно умова про можливість поставки еквіваленту або аналогу предмету закупівлі є правом Замовника, а не обов’язком.
Також доцільно зазначити, що згідно Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України» від 14.10.2014 № 1698-VII, зокрема статті 16: «Національне бюро: 1) здійснює оперативно-розшукові заходи з метою попередження, виявлення, припинення та розкриття кримінальних правопорушень, віднесених законом до його підслідності, а також в оперативно-розшукових справах, витребуваних від інших правоохоронних органів; 2) здійснює досудове розслідування кримінальних правопорушень, віднесених законом до його підслідності, а також проводить досудове розслідування інших кримінальних правопорушень у випадках, визначених законом; 3) вживає заходів щодо розшуку та арешту коштів та іншого майна, які можуть бути предметом конфіскації або спеціальної конфіскації у кримінальних правопорушеннях, віднесених до підслідності Національного бюро, здійснює діяльність щодо зберігання коштів та іншого майна, на яке накладено арешт; 4) взаємодіє з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та іншими суб’єктами для виконання своїх обов’язків; 5) здійснює інформаційно-аналітичну роботу з метою виявлення та усунення причин і умов, що сприяють вчиненню кримінальних правопорушень, віднесених до підслідності Національного бюро; 6) забезпечує особисту безпеку працівників Національного бюро та інших визначених законом осіб, захист від протиправних посягань на осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві, у підслідних йому кримінальних правопорушеннях; 7) забезпечує на умовах конфіденційності та добровільності співпрацю з особами, які повідомляють про корупційні правопорушення; 8) звітує про свою діяльність у порядку, визначеному цим Законом, та інформує суспільство про результати своєї роботи; 9) здійснює міжнародне співробітництво у межах своєї компетенції відповідно до законодавства України та міжнародних договорів України». Цей правоохоронний орган не уповноважений здійснювати контроль над проведення допорогових закупівель.
У п. 14.2. Розділу 14 Порядку визначено, що у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму. Вимоги, за якими відсутні відповіді Замовника, автоматично набувають статусу «Звернення» та підлягають розгляду Комісією з розгляду звернень. Комісія з розгляду звернень на допорогових закупівлях починаючи з 1 червня 2017 року припинила свою діяльність.
Натомість, Замовник готовий сприяти проведенню процедури закупівлі з дотримання принципів державних закупівель.
Щодо вказання торгівельної марки дезінфікуючих засобів, то така практика прийнятна для проведення допорогових закупівель. Визначені торгівельні марки засобів використовуються на сьогодні медичними закладами без рекламацій. Практика застосування інших засобів не була успішною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
8009abd1de334446a6ced4f40e151484
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-27-000002-b.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в %, також виписані унікальні характеристики засобів, торгові марки яких зазначені в документації. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних Учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника, до речі ТОВ "Бланідас". Підібрати засоби інших виробників, зареєстрованих в Україні -неможливо! Ще раз акцентуємо увагу, що це порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу №35 Зовнішторгвидав України, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до Учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже Учасника в переможці? На ринку України існує багато дезінфекційних засобів, які б були значно економічніші, мали б те ж призначення, але відрізнялися по складу. Також Ви навмисно вказали, що засоби не повинні містити цілий перелік діючих речовин, які до речі не відрізняються а ні агресивністю до поверхонь, а ні підвищеною алергійністю від зазначених в документації. А зробили це для того, щоб відсіяти від участі інших учасників, які зможуть запропонувати дешевші таякісніші засоби, але без "відкату" для посадових осіб Замовника. Зваждаючи на вищевикладене вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги документації. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з відповідними заявами до АМКУ та Департаменту охорони здоров`я, представників Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 28.08.2017 20:50
Дата подачі:
28.08.2017 14:19
Вирішення:
Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні