• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція

Завершена

105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Період оскарження: 21.10.2021 10:25 - 27.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

вимога про внесення змін

Номер: 002ecfdb70e74e5ea4b975d4e524e6a0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-21-002322-b.b1
Назва: вимога про внесення змін
Вимога:
Шановний замовнику, ви вже провели три закупівлі , практично одних і тих же засобів, одного виробника і цікаво те ,що вони всі вони на основі ферментів, здається що ваш заклад змінив профіль і проводите лише ендоскопічні та хірургічні втручання, використовуючи ці засоби, а як ви збираєтесь підтримувати санітарно-гігієнічний режим в період пандемії, для поверхонь , коли найбільш затребуваним є хлорвмісний засіб, який ви закуповували ще в 2020р? Чи не здається вам, що ваші закупівлі носять договірний характер, адже вимоги прописані під конкретного виробника і при цьому заборонені еквіваленти. а це вказує , що Замовник порушує принципи здійснення державних закупівель, адже обмежує коло учасників .Проте, в Оголошенні чомусь зазначено найменування товару (дезінфекційні засоби) з детальними технічними вимогами, обмеженням в складі діючих речовин та їх кількості, що в свою чергу вказує на те, що Замовник з іншої сторони все ж допускає подачу еквівалентів. Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву дезінфікуючих засобів без можливості подання саме еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, замість того, щоб досконало вивчати історію закупівель нашого закладу приділить свою увагу вивченню діючої нормативної документації. Ось вам декілька прикладів із діючого законодавства- Наказ Міністерства охорони здоров’я України 03 серпня 2020 року № 1777 «Заходи та засоби щодо попередження інфікування при проведенні догляду за пацієнтами» IX. Заходи щодо недопущення інфікування об’єктів внутрішнього середовища 1. Очищення і дезінфекція некритичних поверхонь в зонах догляду за пацієнтами є частиною стандартних заходів захисту. 2. Особливу увагу слід приділяти очищенню і дезінфекції поверхонь в зоні догляду за пацієнтами, які знаходяться до них найближче та вірогідно забруднені (наприклад, поручні, приліжкові тумби і комоди, дверні ручки, раковини). Іноді необхідно змінювати частоту та/або інтенсивність очищення, в залежності від рівня гігієни пацієнта і можливого забруднення ним об’єктів оточення (наприклад, наявність у пацієнта діареї при зниженому рівні гігієни потребує підвищеної частоти очищення та дезінфекції туалетної кімнати). Додаток 8 РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо очищення і дезінфекції в ЗОЗ та ЗСЗ 2. Очищення і дезінфекція обладнання для догляду за пацієнтами: 1) перед проведенням дезінфекції слід ретельно очистити будь-яке обладнання мийними або ферментними засобами для очищення; слід видалити видимі органічні залишки (наприклад, залишки крові і тканин) і неорганічні солі шляхом очищення; Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 28.03.2020 № 722 «Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)» Додаток 9 до Стандартів медичної допомоги "Коронавірусна хвороба (COVID-19)" ОЧИЩЕННЯ ТА ДЕЗІНФЕКЦІЯ поверхонь в закладах охорони здоров’я при надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19) Інфікування SARS-CoV-2 відбувається контактним та крапельним шляхами, поширення вірусу повітряним шляхом можливе при виконанні аерозоль-генеруючих процедур. При реалізації контактного шляху факторами передачі виступають контаміновані поверхні навколишнього середовища. Дані рекомендації направлені на зменшення ролі фомітів в передачі SARS-CoV-2 в закладах охорони здоров’я (далі - ЗОЗ). Їх слід враховувати при розробці та впровадженні стандартних операційних процедур (далі - СОП) щодо очищення та дезінфекції поверхонь в ЗОЗ в умовах надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу COVID-19 (далі - COVID-19). Основні принципи очищення поверхонь Очищення поверхонь має передувати будь-якому процесу дезінфекції. Воно допомагає видалити мікроорганізми або значно зменшити їх кількість на забрудненій поверхні. Очищення здійснюється водою з милом або нейтральними миючими засобами шляхом механічної дії (чищення чи тертя). Таким чином видаляється та/або зменшується кількість бруду, сміття та органічних речовин, таких як біологічні рідини, але не знищуються мікроорганізми. А щодо хлорвмісних засобів, то ми їх маємо в достатній кількості і не маємо потреби в їх закупівлі. До того ж, наш заклад не змінив профіль, але оновив свої можливості,отримавши ліцензію на провадження фізичної та реабілітаційної медицини,завершивши будівництво корпусу відділення фізичної та реабілітаційної медицини,обладнавши його сучасною медичною технікою, різноманітними тренажерами, та надання на сучасному обладнанні лабораторного та рентген дослідження,та хірургічні послуги з наявністю операційного блоку. Крім того, нагадуємо учаснику, що замовник під час формування документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Законодавство не зобов’язує замовника при проведенні спрощеної закупівлі вказувати про прийом аналогів та/або еквівалентів, так в ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано: «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Отже, шановний учасник, жодних порушень закладом не допущено.
Статус вимоги: Відхилено