-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання (ноутбук, планшетний комп’ютер, інтерактивна дошка та короткофокусний проектор в комплекті з програмним забезпеченням, документ-камера, БФП)
Тендерна документація додається (ТД_Комп_обладн). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ"".
Завершена
1 001 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 005.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 005.00 UAH
Період оскарження:
20.10.2021 18:04 - 01.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
268bcfac557840df8ecf3dce34fedefe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-20-013157-b.b8
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2021 14:11
Вирішення:
Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами розгляду повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №9988-р/пк-пз від 27.09.2018 та №10067-р/пк-пз від 01.10.2018, відповідно до яких вимога щодо надання гарантійного (авторизаційного) листа виробника не була визначена дискримінаційною (не було доведено та документально не підтверджено неможливість виконати дану умову). Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.10.2021 16:06
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних Вимог!
Номер:
7d0c3b6674e043c38f8554a6c0fb4bd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-20-013157-b.b7
Назва:
Усунення дискримінаційних Вимог!
Вимога:
Шановний замовик!
В тендерній документації зазначені вимоги технічного завдання, які порушують принцип недискримінації учасників та закону публічних закупівель:
пункт з технічного завдання: «5. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку документ-камери), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі — Мінекономіки). унеможливлює участь учасників, не виробників на території України. Вимагаємо видалити цей пункт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2021 11:25
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Ми, як Замовник, зацікавлені в закупівлі обладнання, яке буде використовуватись не один рік. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку документ-камери), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України. Дане свідоцво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження. Адже відомо, що на ринку України є безліч моделей обладнання, які неможливо відремонтувати та звернутися за сервісним обслуговуванням. При витрачанні бюджетних коштів, для нас важлива надійніть обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в тендерну документацію. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та є гарантією того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво – додаткове підтвердженням для Замовника гарантійного строку та зобов'язань у разі звернення за сервісним та гарантійним обслуговуванням. Стосовно дискримінаційності цієї вимоги, звертаємо вашу увагу, що в розділі ІІІ Тендерної документації зазначено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торовельну марку документ-камери), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав, пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та може надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.10.2021 16:54
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога уточнення!
Номер:
7bebb1cc75654991a0939bfeffc2ae44
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-20-013157-b.b6
Назва:
Вимога уточнення!
Вимога:
В тендерній документації зазначені вимоги технічного завдання, які порушують принцип недискримінації учасників та закону публічних закупівель:
пункт з технічного завдання: «Наявність гарячих клавіш — по 18 шт. з лівого та правого боків з маркуванням українською мовою.» Замовник визначив їх наявність та мову, але не визначив які самі клавіши. Вимагаємо від замовника пояснити які саме клавіши потрібні – надати повний перелік клавіш, їх назв на Український мові та функціоналу, обґрунтувати необхідність цих клавіш.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2021 11:19
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Звертаємо Вашу увагу на те, що вимога стосовно гарячих з клавіш не містить жодного дискримінаційного характеру. Гарячі клавіші можуть бути: «Перо», «Вліво», «Збільшити», «Зменшити», «Лупа» тощо і використовуються для швидкої та комфортної роботи на дошці. Додатково зазначаємо, що такі дошки з наявними гарячими клавішами є у виробників/дистрибʼюторів на території України таких як : Інтер Систем, АВ-Про, Smart. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.10.2021 16:53
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних вимог !
Номер:
06eee6766587438e9bc180b4db6460ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-20-013157-b.b5
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог !
Вимога:
Шановний замовик!
В тендерній документації зазначені вимоги технічного завдання надати, які порушують принцип недискримінації учасників та закону публічних закупівель:
пункт з технічного завдання: «7. Монтаж обладнання повинен бути виконаний з дотриманням вимог безпеки кваліфікованим персоналом без втручання у мережу електроживлення будівлі та без псування стандартного комплекта поставки проектора. Учасник повинен зазначити, що входить у монтажний комплект та надати скан-копію посвідчення з електробезпеки монтажників інтерактивного обладнання, що будуть виконувати монтаж обладнання.» Обладнання жодним чином не підключається до високовольтних мереж та має загальний побутовий рівень безпеки, на який для користування та монтаж, жодним чином, не потрібні посвідчення та допуски. Вимагаємо видалити цей пункт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2021 11:12
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Звертаємо Вашу увагу на те, що налаштування інтерактивного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами. Це забезпечить безпечність та якість встановлення інтерактивного обладнання. Порядок робіт з електроустановками та електрообладнанням визначений Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими наказом № 4 від 09.01.1998 р. Міністерства праці та соціальної політики України Комітетом по нагляду за охороною праці. Згідно з п. 2.1.4. Забороняється допускати до роботи в електроустановках осіб, які не пройшли навчання і перевірку знань цих Правил. Форма посвідчення про перевірку знань, допуску до робіт з електроустановками передбачена Додатком 2 до пункту 2.1.3 Правил. Тому з метою повної відповідності очікуваного предмету закупівлі вимогам навчального процесу та безпечності монтажу і подальшого обслуговування інтерактивного електрообладнання, Замовником визначено надання Допуску з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.10.2021 16:51
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних вимог !
Номер:
dda7e62d6285438d8dba4702faa9da0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-20-013157-b.b4
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог !
Вимога:
Шановний замовик!
В тендерній документації зазначені вимоги технічного завдання надати, які порушують принцип недискримінації учасників та закону публічних закупівель:
пункт з технічного завдання: «4. Гарантійний лист від учасника або виробника (офіційного представника виробника) про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням (базовим та з розширеними функціями) сертифікованим спікером з обов’язковим наданням сертифікату слухачам майстер-класу. Спікер повинен мати сертифікат виданий органами Міністерства освіти і науки України (надати скан-копію сертифікату у складі цінової пропозиції). Жоден офіційний орган Міністерства освіти і науки України не видає такі сертифікати, окрім приватного,який не має жодного відношення до проведення навчального епроцесу у закладах та наказу МОН №574. Вимагаємо видалити цей пункт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2021 11:06
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезепеченням. Для такого кваліфікованого інструктажу, ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника. При цьому найвищий ступінь довіри, а відтак і перевага буде надаватися державним оцінювачам відповідної кваліфікації. Окрім того, Вами не підтверджено та не доведено неможливість отримання сертифікату з метою участі в закупівлі, а відтак сама обставина дискримінаційного обмеження можливостей для одних учасників відносно можливостей інших, фактично не наступила.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.10.2021 16:50
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних вимог !
Номер:
b39e9227159640cdb96092b59c411b6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-20-013157-b.b3
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог !
Вимога:
Шановний замовик!
В тендерній документації зазначені вимоги технічного завдання надати, які порушують принцип недискримінації учасників та закону публічних закупівель:
пункт з технічного завдання: « 8. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі — Мінекономіки).» унеможливлює участь учасників, не виробників на території україни. Вимагаємо видалити цей пункт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2021 11:01
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення! Ми, як Замовник, зацікавлені в закупівлі обладнання, яке буде використовуватись не один рік. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не передбачає, що виробництво даної продукції відбувається на території України. Дане свідоцво підтверджує, що ТМ зареєстрована на території України. Цією вимогою ми, як замовник, забезпечуємо та вберігаємо себе від постачання неякісних товарів невідомого походження. Адже відомо, що на ринку України є безліч моделей обладнання, які неможливо відремонтувати та звернутися за сервісним обслуговуванням. При витрачанні бюджетних коштів, для нас важлива надійніть обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в тендерну документацію. Дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та є гарантією того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво – додаткове підтвердженням для Замовника гарантійного строку та зобов'язань у разі звернення за сервісним та гарантійним обслуговуванням. Стосовно дискримінаційності цієї вимоги, звертаємо вашу увагу, що в розділі ІІІ Тендерної документації зазначено що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. До того ж, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торовельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію, так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав, пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того ж, дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та може надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.10.2021 16:48
Вимога
Залишено без розгляду
Не відповідність наказу № 574
Номер:
55a002cbbdfa4fad9a8372fbf0d820f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-20-013157-b.a2
Назва:
Не відповідність наказу № 574
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Згідно Наказу МОН № 574 Акустична система зовнішня на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом - потужність не менше ніж 10 Вт. У Тендерній документації Замовником зазначено - вихідна потужність 2 Вт, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2021 17:52
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення та велику цікавість до нашої закупівлі. Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України. Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до Наказу МОН № 574 рекомендація щодо акустичної системи звучить наступним чином: Акустична система зовнішня або вбудована в проєктор (за потребою): потужність не менше ніж 10 Вт. Дана функція являється опційною і використовується у разі потреби у закупівлі такого обладнання. Так як ми такої потреби не маємо, нами була вказана потужність у 2 Вт, так як вона буде використовуватися тільки у ролі резервної. Враховуючи максимально раціональне використання коштів, збільшувати потужність без потреби на це, вважаємо недоцільним. Дані технічні характеристики для якісного та надійного обладнання, визначені нами, в повній мірі забезпечують можливість виконання покладених на замовника функцій та виконання завдань, в рамках бюджету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.10.2021 15:24
Вимога
Вирішена
Не відповідність наказа МОН
Номер:
af9ec39758ee46cdaea49c0762962884
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-20-013157-b.a1
Назва:
Не відповідність наказа МОН
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Згідно Наказу МОН № 574 гарантійний строк на мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом складає не менше 36 місяців. У Тендерній документації Замовником не визначено гарантійний термін для проектора, що не відповідає вимогам Наказу МОН № 574.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2021 17:41
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення та велику цікавість до нашої закупівлі. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено