• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільні дороги загального користування державного значення: Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Знам’янка на ділянці км 1+341-км 5+665; Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 0+000-км 45+671; Т-17-10 /Н-08/-Недогарки-Світловодськ на ділянці км 2+930-8+230 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Коплексі інженерні послуги)

Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільні дороги загального користування державного значення: Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Знам’янка на ділянці км 1+341-км 5+665; Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 0+000-км 45+671; Т-17-10 /Н-08/-Недогарки-Світловодськ на ділянці км 2+930-8+230 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Коплексі інженерні послуги)

Завершена

2 230 231.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 151.15 UAH
Період оскарження: 20.10.2021 18:01 - 06.11.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо неправомірного відхилення ТП

Номер: 3c6771b3d3654d45a8d09b2736243ce5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-20-006990-a.c2
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення ТП
Скарга:
Щодо про порушення законодавства щодо неправомірного відхилення ТП ДП "Черкаський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"
Дата розгляду скарги: 07.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.11.2021 18:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.12.2021 12:23
Автор: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Бойченко Ірина 380663769750,090984289878 geo-2021@ukr.net
Вимога
Відхилено

Щодо предмету закупівлі

Номер: f214c7d0b9464059b252d33a3eb9b0ad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-20-006990-a.b1
Назва: Щодо предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога тендерної документації щодо наявності в Учасника закупівлі повітряного дрону (квадракоптера) у кількості 2 шт. Вимога є обов’язковою з огляду на характеристики предмету закупівлі та виконання робіт. Таким чином, Замовник відступає та нехтує встановленим законодавством нормам щодо «Вимог до технічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою», що затверджені наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 № 255, якими визначено, що: «2.1. Виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою: геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж); комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою. 2.2. Геодезичні інструменти, комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка, програмне забезпечення повинні мати властивості та функціональність, необхідні для: забезпечення точності зйомки, що буде відповідати чинним стандартам і забезпечувати необхідну точність при визначенні поворотних точок меж земельних ділянок та інших об’єктів реєстрації у державному земельному кадастрі відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі; автоматизації процесу обробки результатів геодезичних робіт; складання документації із землеустрою у паперовій формі та у формі електронного документа; забезпечення складання документації із землеустрою у строки, встановлені законодавством. 2.3. Геодезичні інструменти підлягають періодичній повірці відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”» Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 374 Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затверджений перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, в якому відсутній повітряний дрон (квадракоптер). Крім того, самим Замовником у технічному завданні на виконання послуг з «Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування Н-14», встановлені вимоги, з посиланням на відповідні нормативні акти, якими не передбачено наявності повітряного дрону (квадракоптера). Слід зауважити, що предметом закупівлі є послуги з «Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільну дорогу загального користування Н-14», а отже виконавець (розробник) робіт із землеустрою при надані вищезазначених послуг керується: - Вихідних даних Замовника (графічних матеріалів); - Земельного кодексу України; - Закону України «Про Державний земельний кадастр»; - Закону України «Про відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені , які перебувають у приватній власності для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності»; - Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; - Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051; – Законом України «Про землеустрій»; - інших нормативно правових актів у сфері земельних відносин та державної реєстрації речових прав на земельні ділянки». З огляду на вищевикладене, наголошуємо, що жодним переліченим нормативно-правовим актом не передбачено наявність повітряного дрону (квадракоптера) для надання послуг із землеустрою, зокрема розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок . Кадастрова зйомка, яка є обов’язковою при виконанні послуг з розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок, повинна виконуватися із застосуванням тільки інноваційного та сертифікованого обладнання, що дозволяє отримати максимально точні дані під час проведення даних геодезичних робіт, а не за допомогою пристрою повітряного дрону (квадракоптера), посилання на яке відсутнє в нормах чинного законодавства. Вимога Замовника щодо наявності в Учасника несертифікованого обладнання для надання послуг з розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок є не обґрунтованою та дискримінаційною, оскільки виконавець (розробник) документацій із землеустрою не зобов’язаний мати у своєму володінні та/або користуванні зазначене обладнання. Технічне завдання на виконання робіт з розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок не містить необхідності використання повітряного дрону або використання інформації отриманої з використанням повітряного дрону, або надання Замовнику інформації отриманої з використанням повітряного дрону. Додатково хочемо НАГОЛОСИТИ, що в нормативно-правових актах в сфері землеустрою, геодезії та картографії відсутня вимога про необхідність залучення повітряного дрону під час виконання землевпорядних робіт та топографо-геодезичних вишукувань, натомість використання даного обладнання взагалі не передбачається нормами чинного законодавства під час проведення вищезазначених видів робіт. Відповідно до вимог ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», ЗУ «Про землеустрій» та Вимог до технічного та технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних робіт, можуть виконувати землевпорядні та топографо-геодезичні роботи, проте не мають повітряного дрону, тобто, вимога про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (повітряний дрон – 2 одиниці) є такою, що порушує норми чинного законодавства та є дискримінаційною по відношенню до тих суб’єктів господарювання. Крім цього, в тендерній документації вказано, що в учасника процедури закупівлі повинні бути наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: - ГІС-спеціаліст (інженер-геоінформатик). Наголошуємо, що ст.26 Закону України «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою, а також фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Згідно ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже, чинне законодавство у сфері земельних відносин встановлює вичерпний перелік критеріїв до розробників документації із землеустрою та суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників, що мають перебувати в штаті за основним місцем роботи для забезпечення належного виконання робіт із землеустрою, та не вимагає від виконавця послуг наявність у штаті або залученого за договором ЦПХ інженера-геоінформатика. Наявність такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до розробників землевпорядної документації, які відповідають вищевказаним вимогам. Більш того, наявність у штаті учасника інженера-геоінформатика жодним чином не впливає та не може впливати на результат виконуваної роботи, яка виконується виключно сертифікованими інженерами землевпорядниками та геодезистами. Виходячи з вище викладеного, просимо виключити із тендерної документації вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі: 1. Повітряного дрону (квадракоптера) у кількості 2 одиниці; 2. ГІС-спеціаліста (інженер-геоінформатик), оскільки вказані вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують принципи ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено