• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

299 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 499.50 UAH
Період оскарження: 20.10.2021 16:41 - 26.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 9f43cbeea836460f9fe1ad71d65992d7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-20-011940-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога по закупівлі 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи UA-2021-10-20-0l 1940-b У відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), КОМУНАЛЬНИМ ПIДПРИЄМСТВОМ «УПРАВЛIННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «IРПIНЬ» IPПIHCЬKOЇ MICЬKOЇ РАДИ (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено спрощену закупівлю 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи , ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-20-011940-b (надалі - закупівля). Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (надалі - Підприємство) виявило намір брати участь у вищевказаній закупівлі, однак, позбавлене такої можливості з огляду на наступне. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі), затвердженим рішенням Уповноваженої особи від 20 жовтня 2021 року № 271 (надалі - оголошення про проведення спрощеної закупівлі) встановлено дискримінаційні вимоги, а саме: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника», що порушує вимоги статті 5 Закону, які регламентують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників. Обґрунтування дискримiнацiйностi: Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупiвель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям i зловживанням. Водночас, частиною 2 цієї ж статті Закону встановлено наступне: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупiвель/спрощених закупівлях на рівних умовах.». Наголошуємо увагу Замовника, за частиною 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Таким чином, вимога Замовника «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника» є незаконною та дискримінаційною, оскільки після обстеження об’єкту, на якому мають виконуватись роботи, інформація про те, які учасники братимуть участь у закупівлі стане неконфіденційною. Замовник, порушує право учасника на конфіденційність інформації, також вищезазначена вимога несе у собі корупційні ризики, (що с порушенням п.6 ч. 1 ст. 5 Закону), адже для участі у закупівлі необхідно учаснику провести огляд, тобто, ще до проведення аукціону та відкриття пропозицій учасників, що братимуть участь у закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупiвель - добросовісна конкуренція серед учасників (п. l ч.1 ст. 5 Закону), максимальна економія та ефективність (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), відкритість та прозорість на всіх стадіях закупiвель (п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону), недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4 ч.1 ст. 5 Закону), запобігання корупційним діям (п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону). Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може: - не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт обстеження для отримання останнім «довідки про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта»; - не підписати «довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» у строки «періоду уточнень» по закупівлі, що встановлені на веб-порталі Уповноваженого органу; - не підписати «довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» взагалі, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення Пропозиції, що е дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Таким чином підписання або не підписання «довідки про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта» надає право Замовнику самостійно обирати які саме суб’єкти господарювання зможуть брати участь у процедурі закупівлі, а які будуть позбавлені брати участь у процедурі закупівлі через наявність такої вимоги Замовника. Окрім того, враховуючи стан епідеміологічної ситуації в країнi, дана вимога е недопустимою, адже може спричинити поширення вірусного захворювання СОVID-19. Також додатково повiдомляємо, що вимога щодо обов'язковоrо обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупiвель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення вiд 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз, а також іншою низкою рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупiвель, в яких встановлено, що така вимога замовника с дискримінацією. З огляду на вищевикладене, вимагаємо: - прийняти до розгляду вимоrу Пiдприемства; - внести зміни до оголошення про проведення спрощеної' закупівлі, шляхом видалення дискримінаційної· вимоги «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника»; - оприлюднити такі зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у порядку, передбаченому Законом. У разі ігнорування даної вимоги, Підприємство з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів буде змушене звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: вимога щодо обстеження об’єкта не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення. З огляду на вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Відхилено