• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з експертної грошової оцінки земельних ділянок з виготовленням звітів та наданням рецензій на них

Торги не відбулися

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.01 UAH
Період оскарження: 20.10.2021 16:23 - 26.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконне (безпідставне) відхилення пропозиції учасника

Номер: c184886167d74f03b9847a587672e069
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-20-011443-b.b2
Назва: Незаконне (безпідставне) відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Відповідно Протоколу від 03.11.2021р. №2, уповноважена особа Руслана Жовнірук прийняла рішення відхилити пропозицію учасника ТОВ «Біном-Груп», у зв`язку з тим, що учасником не виконані умови п 2.2 Додатку 1 Оголошення про спрощену закупівлю, не надано документи, які необхідно було надати у складі своєї пропозиції, а саме: не надано Свідоцтво оцінювача про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів Фонду Державного майна України. Не погоджуючись з прийнятим рішенням, зазначаємо наступне: По-перше, На підставі статті 7 ЗУ «Про оцінку земель» Оцінювачами з експертної грошової оцінки земельних ділянок можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які склали кваліфікаційний іспит та одержали кваліфікаційне свідоцтво оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок відповідно до вимог цього Закону та Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні". На підставі статті 8 ЗУ «Про оцінку земель» Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, веде Державний реєстр оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, які отримали кваліфікаційне свідоцтво. Відповідно до Положення «Про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру», затвердженою Постановою КМУ від 14.01.2015р. №15, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є ЦЕНТРАЛЬНИМ ОРГАНОМ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який РЕАЛІЗУЄ ДЕРЖАВНУ ПОЛІТИКУ у сфері національної інфраструктури геопросторових даних, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів. Таким чином, державний реєстр оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок веде Держгеокадастр, а не Фонд державного майна України. Відповідно до пункту 7 «ПОРЯДКУ ведення Державного реєстру оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. №941, Інформація з Реєстру надається за письмовою заявою фізичним і юридичним особам у формі ВИТЯГУ, зразок якого затверджується Мінагрополітики. Таким чином, такий документ, як «Свідоцтво оцінювача про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів Фонду Державного майна України» для оцінювачів в сфері експертної грошової оцінки земельних ділянок не існує на законодавчому рівні. По-друге, Свідоцтво оцінювача про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів Фонду державного майна України видавалось відповідно до вимог НАКАЗУ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ №2355 від 19.12.2001, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2001 р. за №1092/6283 «Про затвердження Порядку реєстрації фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів». Даний наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна №796 від 10.06.2013. По-третє, Відповідно до пункту 14.6 Оголошення про закупівлю: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В-четверте, Відповідно Прикінцевим положенням додатку №1 Оголошення: Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає ІНШИЙ РІВНОЗНАЧНИЙ ДОКУМЕНТ або письмове пояснення. Учасником ТОВ «Біном-Груп» у складі пропозиції надано копію Витягу з Державного реєстру оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок Чередниченко Н.Г. від 10.04.2020р. №1601., який знаходиться в завантаженому в систему файлі «10. Копія Кв. свідоцтв Чередниченко Н.Г.» на сторінці 2. В зв`язку з переліченим вище, просимо скасувати незаконне (безпідставне) рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Біном-Груп» та прийняти законне рішення про переможця відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Також зазначаємо, що відповідно статті 164-14 «Порушення законодавства про закупівлі» вище вказаного закону, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25,5 – 51 тис. гривень). Також, уповноважені особи можуть притягуватися до кримінальної відповідальності на підставі статті 364 ККУ «Зловживання владою або службовим становищем».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Незаконне (безпідставне) відхилення пропозиції учасника

Номер: 455684d0749843a590741c730d58612e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-20-011443-b.b1
Назва: Незаконне (безпідставне) відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Відповідно Протоколу від 03.11.2021р. №2, уповноважена особа Руслана Жовнірук прийняла рішення відхилити пропозицію учасника ТОВ «Біном-Груп», у зв`язку з тим, що учасником не виконані умови п 2.2 Додатку 1 Оголошення про спрощену закупівлю, не надано документи, які необхідно було надати у складі своєї пропозиції, а саме: не надано Свідоцтво оцінювача про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів Фонду Державного майна України. Не погоджуючись з прийнятим рішенням, зазначаємо наступне: По-перше, На підставі статті 7 ЗУ «Про оцінку земель» Оцінювачами з експертної грошової оцінки земельних ділянок можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які склали кваліфікаційний іспит та одержали кваліфікаційне свідоцтво оцінювача з експертної грошової оцінки земельних ділянок відповідно до вимог цього Закону та Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні". На підставі статті 8 ЗУ «Про оцінку земель» Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, веде Державний реєстр оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, які отримали кваліфікаційне свідоцтво. Відповідно до Положення «Про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру», затвердженою Постановою КМУ від 14.01.2015р. №15, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є ЦЕНТРАЛЬНИМ ОРГАНОМ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який РЕАЛІЗУЄ ДЕРЖАВНУ ПОЛІТИКУ у сфері національної інфраструктури геопросторових даних, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів. Таким чином, державний реєстр оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок веде Держгеокадастр, а не Фонд державного майна України. Відповідно до пункту 7 «ПОРЯДКУ ведення Державного реєстру оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. №941, Інформація з Реєстру надається за письмовою заявою фізичним і юридичним особам у формі ВИТЯГУ, зразок якого затверджується Мінагрополітики. Таким чином, такий документ, як «Свідоцтво оцінювача про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів Фонду Державного майна України» для оцінювачів в сфері експертної грошової оцінки земельних ділянок не існує на законодавчому рівні. По-друге, Свідоцтво оцінювача про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів Фонду державного майна України видавалось відповідно до вимог НАКАЗУ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ №2355 від 19.12.2001, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2001 р. за №1092/6283 «Про затвердження Порядку реєстрації фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів». Даний наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна №796 від 10.06.2013. По-третє, Відповідно до пункту 14.6 Оголошення про закупівлю: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В-четверте, Відповідно Прикінцевим положенням додатку №1 Оголошення: Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає ІНШИЙ РІВНОЗНАЧНИЙ ДОКУМЕНТ або письмове пояснення. Учасником ТОВ «Біном-Груп» у складі пропозиції надано копію Витягу з Державного реєстру оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок Чередниченко Н.Г. від 10.04.2020р. №1601., який знаходиться в завантаженому в систему файлі «10. Копія Кв. свідоцтв Чередниченко Н.Г.» на сторінці 2. В зв`язку з переліченим вище, просимо скасувати незаконне (безпідставне) рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Біном-Груп» та прийняти законне рішення про переможця відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Також зазначаємо, що відповідно статті 164-14 «Порушення законодавства про закупівлі» вище вказаного закону, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25,5 – 51 тис. гривень). Також, уповноважені особи можуть притягуватися до кримінальної відповідальності на підставі статті 364 ККУ «Зловживання владою або службовим становищем».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.