• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Накладка ізолююча (полімеркомпозіційна) 6-ти отворна Р65 Код ДК 021:2015 - 34940000-8 Залізничне обладнання

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації

Торги відмінено

738 885.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 694.43 UAH
Період оскарження: 20.10.2021 14:50 - 04.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Зміна початкової суми тендеру

Номер: b690f277e2e140399a9720dafaef861c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-20-008525-b.a2
Назва: Зміна початкової суми тендеру
Вимога:
Наше підприємство є виробником даної продукції з 1996 року, поставляти накладки стикові ізолюючі на підприємства АТ «Укрзалізниця» почало з 2001 року і жодного разу не мало ні яких зауважень з приводу якості продукції. Ми маємо намір взяти участь в цій закупівлі. Однак, зважаючи на те, що сировина, з якої виготовляються накладки стикові ізолюючі, не виробляється в Україні і закуповується за кордоном, а в даний час у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 у всьому світі, різко зросли ціни на сировину і логістику, а також на енергоносії, ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі у зв’язку з низькою початковою сумою тендеру. У зв'язку з вищесказаним, просимо розглянути можливість збільшення початкової суми тендеру (738885грн без ПДВ), як мінімум на 15 (п‘ятнадцять) відсотків. У разі не можливості збільшення початкової суми тендеру, вимагаємо зменшити кількість комплектів накладок на стільки, щоб вартість одного комплекту накладок була не меншою ніж 4550,00 грн без ПДВ. Другий абзац пункту 3) розділу 4.1. Проекту договору (Додаток 4 Тендерної документації) вимагаємо викласти у наступній редакції: «Покупець здійснює розрахунок протягом 30 банківських днів з дати реєстрації Постачальником, складеної відповідно до Податкового кодексу України, податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 30 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА щодо підняття очікуваної вартості.

Номер: 5bc97f32de5947a5b17b3227a23df269
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-20-008525-b.c1
Назва: ВИМОГА щодо підняття очікуваної вартості.
Вимога:
При проведенні моніторингу на закупівлю сировини та енергоносіїв за останній період спостерігається значне підвищення цін. В свою чергу зросли транспортні витрати, та заробітна плата. Відповідно собівартість виробництва продукції здорожчала . Виходячи з вищенаведеного: ВИМАГАЄМО підняти очікувану вартість закупівлі відповідно до наданих комерційних пропозицій.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Детальна відповідь у супровідному файлі
Статус вимоги: Задоволено