• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Деталі візка пасажирського вагону

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Деталі візка пасажирського вагону): Лоти 1-2 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Деталі візка пасажирського вагону).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: Лоти 1-2 - 34631000-9.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лоти 1-2 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лоти 1-2 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 876 564,18 грн. (один мiльйон вiсiмсот сiмдесят шiсть тисяч п`ятсот шiстдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ, в т.ч. по:Лот № 1 - 984 034,73 грн. (дев`ятсот вiсiмдесят чотири тисячi тридцять чотири грн. 73 коп.) з ПДВ;Лот № 2 – 892 529,45 грн. (вiсiмсот дев`яносто двi тисячi п`ятсот двадцять дев`ять грн. 45 коп.) з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Лоти 1-2 - Протягом 2021 року (до 31.12.2021). 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.11.2021 18:00. 11. Умови оплати: Лоти 1-2 - відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 - 29 520,00 грн. (двадцять дев`ять тисяч п`ятсот двадцять грн. 00 коп.);Лот № 2 – 26 772,00 грн. (двадцять шiсть тисяч сiмсот сiмдесят двi грн. 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 22.11.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Лот № 1 – 9 840,00 грн. (дев`ять тисяч вiсiмсот сорок грн. 00 коп.), Лот № 2 – 8 922,00 грн. (вiсiм тисяч дев`ятсот двадцять двi грн. 00 коп.). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.

Торги не відбулися

1 876 564.18 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 922.00 UAH
Період оскарження: 20.10.2021 11:14 - 18.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Підвищення рівня очикуваної вартості закупівлі.

Номер: 9c22b4c177ed4dcdb60b32d02f827fe3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-20-001808-a.b1
Назва: Підвищення рівня очикуваної вартості закупівлі.
Вимога:
Підвищення рівня очикуваної вартості закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, вважаємо внесення змін в очікувану вартість по даній процедурі не доцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено