• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху будівлі майнового комплексу (адміністративного приміщення та гаражі) за адресою: вул. Центральна, 63, с. Зарічне Рівненська область)

ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013. Усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 382 768.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 913.84 UAH
Період оскарження: 19.10.2021 17:06 - 25.10.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення порушення

Номер: b1988ac3c7f942ccb526f7f2e163faeb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-015365-c.b1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Зарічненська міжгосподарська кооперативна шляхо-будівельна дільниця № 6 (далі – ШБД №6) є учасником спрощеної закупівлі щодо «ДК 021:2015 код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху будівлі майнового комплексу (адміністративного приміщення та гаражі) за адресою: вул. Центральна, 63, с. Зарічне Рівненська область)». Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 03.11.2021 нашу пропозицію відхилено, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Вказане рішення безпідставне та таке, що прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.ст.5 та 14). У зв’язку з цим Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, що призвело до порушення прав та інтересів ШБД №6, як учасника спрощеної закупівлі. Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. На підставі викладеного, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Замовника з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, шляхом скасування прийнятого незаконного рішення, з огляду на наступне: Відповідно до п.24 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. 1. Відповідно до протоколу № 3 від 03.11.2021 підставою відхилення пропозиції ШБД №6 вказано, що учасник не надав «жодного пояснення в довільній формі про необов’язковість отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, як це зазначено Замовником у оголошенні.». З даного приводу зазначаємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, через систему електронних закупівель, затверджене Уповноваженою особою протокол № 1 від 19.10.2021 року Наталія МЕДВЕДЬ не містить у собі вимоги про надання пояснення в довільній формі про необов’язковість отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, як зазначено Замовником в протоколі № 3 від 03.11.2021. Відповідно до п.15 «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді під час періоду подання в складі своєї пропозиції наступні документи: Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У складі пропозиції ШБД №6 наявна копія ліцензії здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видана ДАБІ України 09.03.2016 № 9, термін дії якої – безстрокова. Відповідно до ч.6 ст.21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону (в т.ч. п.9 ч.1 ст.7 будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"): які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими. Зазначена інформація про безстроковість ліцензії перевіряється у відкритому державному реєстрі – портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, відповідно до якого зазначено про відновлення дії ліцензії (Інтернет посилання https://e-construction.gov.ua/organizations_detail/2283351168904070727?org_type=14). В свою чергу твердження Замовника про необхідність надання у складі пропозиції пояснення в довільній формі про необов’язковість отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності суперечить вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, через систему електронних закупівель, затверджене Уповноваженою особою протокол № 1 від 19.10.2021 року Наталія МЕДВЕДЬ з огляду на наступне: Відповідно до змісту пункту 15 «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення Замовник вимагав надання ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності), тобто встановлена альтернатива надати або ліцензію або документ дозвільного характеру, при тому, що зазначено умову – якщо такі документи наявні. У зв’язку з тим, що Замовник у Оголошенні не надав інформацію до якої категорії складності відноситься об’єкт будівництва – Учасник не знає і не може знати чи потрібна ліцензія на провадження такого виду діяльності згідно із законом. При цьому, у Технічному завданні (Додаток 2 до Оголошення) зазначено види робіт підвищеної небезпеки, для виконання яких потрібна наявність дозволу/декларації згідно постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», для прикладу – демонтаж. На підставі викладеного, ШБД №6 на виконання вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції надали інформацію як про наявність ліцензії, так і документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності. Та у порядку встановленому Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до якого зазначено: «У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) є підставою для відхилення пропозиції учасника незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.», ШБД №6 надали запитуванні документи щодо ліцензії та документу дозвільного характеру, а відтак надавати з даного приводу будь-які додаткові пояснення не передбачено вимогами Оголошення. 2. Відповідно до протоколу № 3 від 03.11.2021 ще однією підставою відхилення пропозиції ШБД №6 вказано, що відсутня інформація щодо наявності машиніста крана. ШБД №6 подали інформацію про наявність працівників у точній відповідності до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: Замовник у п.3. «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» зазначив: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - інформація про працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору (перелік працівників основних будівельних спеціальностей, досвід роботи). Замовником в Оголошенні не зазначено перелік основних будівельних спеціальностей, не вказано, що кількість працівників та їх кваліфікація має співпадати з кількістю і видами машин і механізмів, взагалі жодної конкретної вказівки та вимог до інформації про наявність в учасника працівників. Крім того, твердження Замовника про обов’язкову наявність в Учасника машиніста орендованого крана суперечить не тільки вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а й умовам Договору оренди транспортних засобів № 31 від 09.01.2021. Адже, ШБД №6 для керування автокрана не залучає власних машиністів, зазначені функції виконують працівники орендодавця. Відповідно до п.7.2 цього Договору зазначено, що Орендодавець здійснює страхування водіїв транспортного засобу, що свідчить про те, що керування транспортного засобу здійснюється силами Орендодавця. Згідно ч.1 ст.627 ЦК України визначено принцип свободи договору та зазначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У зв’язку з цим, ШБД №6 не надали інформацію про наявність машиніста крана, так як ці функції виконуються силами Орендодавця на підставі Договору № 31 від 09.01.2021, укладеного між сторонами. На підставі викладеного, пропозиції ШБД №6 у порядку встановленому п.24 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» подана відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі та неправомірно відхилена. З метою захисту порушених прав ШБД №6 та охоронюваних законом інтересів, просимо вжити заходів спрямованих на приведення рішень Замовника у даній спрощеній закупівлі у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом скасування рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ШБД №6. В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до суду, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до предмету закупівлі згідно ДК 021:2015 код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху будівлі майнового комплексу (адміністративного приміщення та гаражі) за адресою: вул. Центральна, 63, с. Зарічне Рівненська область) (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) Уповноваженою особою Замовника прийняте рішення повернути на кваліфікацію Учасника - ЗАРІЧНЕНСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА КООПЕРАТИВНА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ №6 для більш детального розгляду пропозиції і прийняття відповідних рішень згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.11.2021 09:40