• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування автоматичної пожежної сигналізації приміщенння гуртожитку по вул. Мазепи, 12, смт. Колки, Луцького району, Волинської області

Завершена

671 304.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 713.04 UAH
Період оскарження: 19.10.2021 16:40 - 30.10.2021 01:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА

Номер: a2ff76f97eb646298a66e6560dc98875
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-014706-c.b4
Назва: СКАРГА
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.11.2021 13:10
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ", Токаренко Олексій Васильович +380663512305 sale@eurofirst.lutsk.ua
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА

Номер: e5b7dd7b7f41432bbeadb0a4b352e35a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-014706-c.b3
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА на умови тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.10.2021 09:24
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ", Токаренко Олексій Васильович +380663512305 sale@eurofirst.lutsk.ua
Вимога
Відхилено

Щодо сертифікатів ISO

Номер: 760cadb8e4fc4c9c8970d252849d6bfc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-014706-c.b2
Назва: Щодо сертифікатів ISO
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення, на підставі чого Ви вимагаєте наступні сертифікати: - ДСТУ ISO 27001:2015 - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) - ISO 45001:2018 - ISO 28000:2007 - ДСТУ ISO 23932:2018 Згідно чинного законодавства, для надання послуги Послуги з встановлення та налагодження системи пожежної сигналізації, мовного оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень, наявність даних сертифікатів не вимагається. Просимо вимоги щодо наявності даних сертифікатів виключити із тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» , тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені чинним законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до ТД. Надання чинності даним сертифікатам надано в рамках наказів Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, скасування національних стандартів України. Замовник вважає необхідним при наданні послуг використовувати саме ті стандарти, які передбачені у ТД.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (дискримінаційна вимога – Акт огляду об’єкта)

Номер: 38b5bbce50d54e24925004c456f602de
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-014706-c.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (дискримінаційна вимога – Акт огляду об’єкта)
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (дискримінаційна вимога – Акт огляду об’єкта) Просимо Вас, усунути порушення під час проведення відкритих торгів UA-2021-10-19-014706-c, а саме - виключити з Тендерної документації (далі також – ТД) вимогу, що призводить до дискримінації учасників, яка міститься у підпункті 5.5.4 пункту 5 Розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» ТД наступного змісту: «Учасники закупівель повинні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій здійснити огляд об’єкта згідно предмета закупівлі та скласти Акт огляду (надати в складі тендерної пропозиції) за підписами сторін, а саме уповноваженої особи учасника та директора організації Замовника. Також учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що витрати пов’язані з відвідування об’єкту учасник бере на себе.». Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперових актів, що у свою чергу надає можливість Замовнику зловживати правом, а саме, на власний розсуд ставити підпис на актах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на актах інших учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому учаснику провести огляд об’єкту. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати акт огляду об’єкта, засвідчений підписом директора організації Замовника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання (учасників). Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписаний зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога Замовників щодо обов’язкового огляду/обстеження об’єкту до аукціону вважається дискримінаційною ( як приклад Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України : №21472-р/пк-пз від 21.09.2021; № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021; №1607-р/пк-пз від 14.07.2021). Отже, дії Замовника в частині встановлення у ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Ураховуючи викладене вище, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення з ТД дискримінаційної/незаконної вимоги, що міститься у підпункті 5.5.4 пункту 5 Розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, а також обгрунтована обмеженими часовими рамками стосовно виконання робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів та якісного їх виконання. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, приймаються індивідуально, вони не містять якоїсь загальної позиції, якою Замовник зобов’язаний обов’язково керуватися. Окрім того Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом виконання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту. Окрім того, виходячи з практики АМКУ ( для прикладу, У закупівлі UA-2021-03-30-006884-c ) за законом акт обстеження об’єкта може бути складений у будь-який час, а не лише в період, обмежений замовником. Оскільки, згідно положень ТД учасники мають право скласти акт огляду та безпосередньо провести огляд об’єкту у будь який час до закінчення терміну подачі пропозицій, вимога щодо надання такого акту у складі документів ТП не є дискримінаційною, а вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено