• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

м’ясо свійських тварин (м’ясо свиняче, м’ясо куряче (філе), печінка свиняча)

Торги не відбулися

568 660.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 843.30 UAH
Період оскарження: 19.07.2017 16:41 - 31.07.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Порушення вимог Закону України "Про піблічні закупівлі"

Номер: 102ae1e9fc1d4933994834f16effbb1f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-19-001409-b.c3
Назва: Порушення вимог Закону України "Про піблічні закупівлі"
Скарга:
19.07.17 року відділом освіти Лохвицької районної державної адміністрації в електронній системі PROZORRO було оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом за ДК 021:2015 - 15110000-2 – М’ясо (м’ясо свійських тварин (м’ясо свиняче, м’ясо куряче (філе), печінка свиняча)) (ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-19-001409-b) відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». 07.08.17 року відбувся аукціон в якому взяли участь чотири учасника: ТОВ "Фірма "Степ", ФОП Ковшик О.А., ФОП Сергієнко Володимир Іванович, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА. За результатом аукціону найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію ФОП Мазаратій Н. І. 14.08.2017 тендерний комітет відділу освіти Лохвицької районної державної адміністрації протоколом відхилив тендерну пропозицію ФОП Мазаратій Н. І. відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Скаржник (ФОП Мазаратій Н. І.) не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, адже в складі пропозиції подано документи в повному обсязі, що вимагалось тендерною документації. Замовник, аргументує відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Мазаратій Н. І. тим, що «на вимогу додатку 5 тендерної документації додатково в складі пропозиції учасник надає декларацію виробника на готову продукцію (посвідчення якості, сертифікат відповідності), документальне підтвердження безпечності походження тваринної сировини та тварин, інші документи, що підтверджують якість товару та безпеку пакувального матеріалу. Замовник вказує, що натомість для підтвердження якості м’яса курячого (філе) учасником у складі тендерної пропозиції надано декларацію ПАТ «Миронівська птахофабрика», а висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції виробленої ПрАТ «Оріль-Лідер». Замовник стверджує, що «дана невідповідність свідчить про те, що на дану продукцію немає в повному обсязі документального підтвердження якісних характеристик товару, що пропонується, та в подальшому може призвести до придбання товару, який матиме посвідчення якісних вимог, визначеним нормативними документами, що посвідчується висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що, в свою чергу може спричинити отруєння дітей». Скаржник (ФОП Мазаратій Н. І.) зауважує, що в тендерній документації прямо вказано, що учасник повинен надати: 1) декларацію виробника на готову продукцію (посвідчення якості, сертифікат відповідності). 2) документальне підтвердження безпечності походження тваринної сировини та тварин. 3) інші документи, що підтверджують якість товару та безпеку пакувального матеріалу. Таким чином, Замовником прямо не вказано які саме повинен надати учасник інші документи для підтвердження якості товару, тому на розсуд учасника надаються відповідні документи. Також, в тендерній документації не передбачена умова щодо надання документів про якість товару на окрему партію. На виконання вимог додатку 5 тендерної документації ФОП Мазаратій Н. І. в складі тендерної пропозиції надала на продукцію торгової марки «Наша ряба» наступні документи: 1) Декларацію виробника (ПАТ «Миронівська птахофабрика»). Відповідно до вимог тендерної документації надано. 2) Лист від дистриб’ютора продукції ТМ «Наша ряба» ПП «Перспектива М» стосовно безпечного походження тваринної сировини та тварин, з яких вироблено м'ясо куряче (філе) – документальне підтвердження безпечності походження тваринної сировини та тварин. В тендерній документації не вказано, які саме повинен надати документи Учасник. 3) Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (ПрАТ «Оріль-Лідер) - інший документ, що підтверджує якість товару. В тендерній документації прямо не вказано, які саме повинен надати документи Учасник. ФОП Мазаратій Н. І. для участі в даній процедурі надала документи, що підтверджують якість м’яса курятини (філе) торгової марки «Наша ряба», виробниками якої є ПАТ «Миронівська птахофабрика» та ПрАТ «Оріль-Лідер», що входять до групи компаній ПАТ «Миронівський хлібопродуктів» (з відповідною інформацією можна ознайомитись на сайті ПАТ «Миронівський хлібопродукт»). ФОП Мазаратій Н. І. наданими документами підтвердила якість м’яса курятини (філе) торгової марки «Наша ряба», яке виготовлене з дотриманням ТУ У 15.1-313981.17-001-2003. Відповідна інформація міститься в декларації виробника (ПАТ «Миронівська птахофабрика») та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (ПрАТ «Оріль-Лідер). Отже, наявність в документах про якість посилання на дотримання ТУ У 15.1-313981.17-001-2003 підтверджує, що товар вироблено єдиним виробником. Адже в ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» вказано, що технічні умови (ТУ У) розробляються виробниками. Частиною 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» вказано, що право власності на технічні умови, прийняті підприємствами належать відповідним підприємствам. Це додатково підтверджує, що запропонований товар торгової марки «Наша ряба», вироблений компаніями, що входять до ПАТ «Миронівський хлібопродукт»: ПАТ «Миронівська птахофабрика» та ПрАТ «Оріль-Лідер». Тому сумнівів стосовно документів, що посвідчують якість запропонованого товару не може виникати, оскільки ФОП Мазаратій Н. І. надано всі документи відповідно до вимог тендерної документації. Отже, тендерний комітет відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ФОП Мазаратій Н. І. упереджено, адже пропозиція містить документи про якість однієї торгової марки «Наша ряба». 19.08.2017 року відділом освіти Лохвицької районної державної адміністрації було визначено переможцем ТОВ «Фірма «Степ» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом за ДК 021:2015 - 15110000-2 – М’ясо (м’ясо свійських тварин (м’ясо свиняче, м’ясо куряче (філе), печінка свиняча)) (ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-19-001409-b). Проте ФОП Мазаратій Н. І. не погоджується із прийнятим рішенням, адже вважає його незаконним, а пропозиція ТОВ «Фірма «Степ» не відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад, відповідно до пункту 4.5 Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності використанням/не використанням печатки підприємства (у разі наявності) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки (для юридичних осіб). У складі пропозиції ТОВ «Фірма «Степ» надано «Довідку про наявність печатки», в якій зазначено, що ТОВ «Фірма «Степ» повідомляє, що згідно Статуту підприємство свою діяльність здійснює з використанням печатки. Відповідно до п. 3 розділу ІІ Документування управлінської інформації «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 (далі - Правила) організаційно-розпорядча документація, що є одним з класів управлінської документації, поділяється на: організаційну, що містить правила, норми, що визначають статус, компетенцію, структуру, штатну чисельність і посадовий склад установи, функціональний зміст діяльності установи та її підрозділів (положення або статут установи, положення про структурні підрозділи установи, посадові інструкції, штатні розписи, договори тощо); розпорядчу, що фіксує рішення нормативно-правового або організаційно-розпорядчого характеру з основних питань діяльності установи, адміністративно-господарських або кадрових (особового складу) питань (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичну, що містить інформацію, на підставі якої приймаються певні управлінські рішення (акти, довідки, доповідні записки, заяви, пояснювальні записки, протоколи, службові листи тощо). Також, відповідно до пункт. 5 Розділу 3 вказаних Правил розпорядчим документом керівника установи визначаються порядок використання, місце зберігання печатки установи і посадові особи, відповідальні за її зберігання, а також перелік посадових осіб, підписи яких скріплюються печаткою установи. «Довідка про наявність печатки», яка була подана ТОВ «Фірма «Степ» відноситься до інформаційно-аналітичної документації, але в тендерній документації чітко зазначено, що учасник повинен надати розпорядчий документ, який свідчить про порядок ведення господарської діяльності використанням/не використанням печатки підприємства та у визначеній законом формі (постанови, рішення, накази, розпорядження). Дана довідка не відноситься до внутрішнього розпорядчого документу підприємства, а є лише інформаційно-аналітичним документом. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Фірма «Степ» не містить копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності використанням/не використанням печатки підприємства, що суперечить вимогам тендерної документації. Керуючись викладеним, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету відділу освіти Лохвицької районної державної адміністрації від 14.08.2017 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Н. І. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом за ДК 021:2015 - 15110000-2 – М’ясо (м’ясо свійських тварин (м’ясо свиняче, м’ясо куряче (філе), печінка свиняча)) (ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-19-001409-b). 4) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету відділу освіти Лохвицької районної державної адміністрації від 19.08.2017 про визначення ТОВ «Фірма «Степ» переможцем у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом за ДК 021:2015 - 15110000-2 – М’ясо (м’ясо свійських тварин (м’ясо свиняче, м’ясо куряче (філе), печінка свиняча)) (ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-19-001409-b). 5) Розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Степ» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом за ДК 021:2015 - 15110000-2 – М’ясо (м’ясо свійських тварин (м’ясо свиняче, м’ясо куряче (філе), печінка свиняча)) (ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-19-001409-b) та визнати такого, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації замовника. Додатки: 1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.09.2017 16:04
Дата виконання рішення Замовником: 22.09.2017 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Мазаратій Наталії Іванівні процедури закупівлі – "ДК 021:2015:15110000-2. М’ясо свійських тварин (м’ясо свиняче, м’ясо куряче (філе), печінка свиняча)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-07-19-001409-b, з подальшим поверненням до розгляду на підтвердження кваліфікації та відповідності пропозицій даного учасника умовам тендерної документації та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо його пропозиція буде автоматично визначена системою електронних закупівель як найбільш економічно вигідна за результатом проведеного аукціону. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма Степ" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015:15110000-2. М’ясо свійських тварин (м’ясо свиняче, м’ясо куряче (філе), печінка свиняча)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-07-19-001409-b.
Автор: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Мазаратій Наталія +380982619734 mazaratiy_natalia@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Порушення законодавства України

Номер: cb1597c96df84b7dbdccc59d06b5d83d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-19-001409-b.b2
Назва: Порушення законодавства України
Вимога:
19.08.2017 року Відділ освіти Лохвицької районної державної адміністрації визначили переможцем ТОВ «Фірма «Степ» . Проте з аналізу пропозиції ТОВ «Фірма «Степ» вбачається її невідповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, так як, відповідно до Додатка 3 а саме: пункту 4.5. Учасник повинен надати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності використанням/не використанням печатки підприємства (у разі наявності) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки (для юридичних осіб). У складі пропозиції ТОВ «Фірма «Степ» надано «Довідку про наявність печатки», в якій зазначено, що ТОВ «Фірма «Степ» повідомляє, що згідно Статуту підприємство свою діяльність здійснює з використанням печатки. Відповідно до «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» Затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 а саме розділу ІІ Документування управлінської інформації п. 3. Організаційно-розпорядча документація, що є одним з класів управлінської документації, поділяється на: організаційну, що містить правила, норми, що визначають статус, компетенцію, структуру, штатну чисельність і посадовий склад установи, функціональний зміст діяльності установи та її підрозділів (положення або статут установи, положення про структурні підрозділи установи, посадові інструкції, штатні розписи, договори тощо); розпорядчу, що фіксує рішення нормативно-правового або організаційно-розпорядчого характеру з основних питань діяльності установи, адміністративно-господарських або кадрових (особового складу) питань (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичну, що містить інформацію, на підставі якої приймаються певні управлінські рішення (акти, довідки, доповідні записки, заяви, пояснювальні записки, протоколи, службові листи тощо). Також відповідно до Розділу 3 даних «Правил…» пункт. 5. Розпорядчим документом керівника установи визначаються порядок використання, місце зберігання печатки установи і посадові особи, відповідальні за її зберігання, а також перелік посадових осіб, підписи яких скріплюються печаткою установи. «Довідку про наявність печатки», яка була подана ТОВ «Фірма «Степ» відноситься до інформаційно-аналітичної документації, але в тендерній документації чітко зазначено, що учасник повинен надати розпорядчий документ, який свідчить про порядок ведення господарської діяльності використанням/не використанням печатки підприємства та у визначеній законом формі (постанови, рішення, накази, розпорядження). Дана довідка не відноситься до розпорядчого документа підприємства, в якій просто повідомлялось про наявність печатки, а також у невідповідній формі. Отже, ТОВ «Фірма «Степ» проігнорувало вимогу Замовника, та надала документ який не відповідає тендерній документації, та не дотрималась встановленої законом форми даного документа, чим порушила норми законодавства. Також визначення ТОВ «Фірма «Степ» переможцем прямо суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», адже пропозиція не відповідає вимога тендерної документації та кваліфікаційним критеріям (ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Відділу освіти Лохвицької районної державної адміністрації (далі – Тендерний комітет), уважно розглянувши вимоги про усунення порушення (№ UA-2017-07-19-001409-b.b2)процедури закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свійських тварин (м’ясо свиняче, м’ясо куряче (філе), печінка свиняча) (далі – Процедура закупівлі) що було опубліковано о 17:43 22.08.2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-19-001409-b) учасником – Фізичною особою-підприємцемМазаратійНаталієюІванівною, (ідент.код:2707716424) (далі – Скаржник), повідомляє наступне. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон). Термінивживаються у значенні, наведеному в Законі. Тендерний комітет перевіряє відповідність наданих пропозицій учасників вимогам тендерної документації відповідно до предмету закупівлі. У своїх вимогах про усунення порушення процедури закупівлі Скаржник зазначає, про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма «Степ» кваліфікаційним критеріям та вимогам пп. 4.5 - «Копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності використанням/не використанням печатки підприємства (у разі наявності) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки (для юридичних осіб)» п.4 «Учасник повинен проваджувати підприємницьку діяльність відповідно до положень свого статуту» Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені Замовником, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, які надаються учасником в електронному вигляді при поданні пропозиції через електронну систему Prozorro» тендерної документації. У своїх вимогах скаржник зазначає, що учасник ТОВ «Фірма «Степ» у складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації надав «Довідку про наявність печатки», в якій зазначено, що ТОВ «Фірма «Степ» повідомляє, що згідно Статуту підприємство свою діяльність здійснює з використанням печатки. Скаржник у свої вимогах посилається п.3 Розділу ІІ «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5. Згідно до вимоги встановленої замовником у пп.4.5. як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції копія внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), в тому випадку якщо підприємство здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки. В інших випадках, на деяких документах, які надані учасником у складі тендерної пропозиції, не міститься відбиток печатки, та у разі якщо це регламентовано його внутрішнім розпорядчим документом (наказом, розпорядженням, інструкцією, тощо) в свою чергу учасник повинен надати документальне підтвердження умов використання печатки підприємства. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет повідомляє, що учасником ТОВ «Фірма «Степ», на виконання вимог пп.4.5 п.4 Додатку №3 тендерної документації, у складі свої пропозиції (файл формату pdf «Дов. про печатку») надано довідку про наявність печатки та усі надані учасником документи містять відбиток печатки підприємства, тим самим учасник підтвердив провадження підприємницької діяльності відповідно до положень свого Статуту, про що зазначено у п.3.1 Розділу 3 Статуту (файл формату pdf«Коп. Статуту»), а отже учасником ТОВ «Фірма «Степ» виконано вимогу Замовника викладену у тендерній документації, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Фірма «Степ» відповідає вимогам, визначеним статтею 16 Закону. Тендерний комітет не вбачає підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Фірма «Степ».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Непрвомірне відхилення

Номер: e8fa0fc2ab8047b08815ee30e87af7f4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-19-001409-b.a1
Назва: Непрвомірне відхилення
Вимога:
14.08.2017 тендерний комітет протоколом відділу освіти Лохвицької районної державної адміністрації відхилив тендерну пропозицію ФОП Мазаратій Н. І. відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». В протоколі відхилення ФОП Мазаратій Н. І. вказано, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, оскільки в складі пропозиції надано декларацію виробника ПАТ «Миронівська птахофабрика», а висновок санітарно-епідеміологічної експертизи надано на продукцію ПрАТ «Оріль-Лідер». Замовник вважає, що в подальшому це може призвести до придбання товару, що не матиме документів про якість. Проте, зауважуємо, що ПАТ «Миронівська птахофабрика» та ПрАТ «Оріль-Лідер» входять до групи компаній ПАТ «Миронівський хлібопродукт» та виробляють продукцію ТМ «Наша ряба». Саме в даній закупівлі ФОП Мазаратій Н. І. для постачання запропонувала продукцію ТМ «Наша ряба», що виробляється як ПАТ «Миронівська птахофабрика» так і ПрАТ «Оріль-Лідер». І сумнівів стосовно документів, що посвідчують якість запропонованого товару не може виникати, оскільки ФОП Мазаратій Н. І. надано всі документи відповідно до вимог тендерної документації. Отже, тендерний комітет відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ФОП Мазаратій Н. І. упереджено, адже пропозиція містить документи про якість однієї торгової марки «Наша ряба». Просимо виправити допущене порушення та визначити найбільше економічну вигідну пропозицію переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Відділу освіти Лохвицької районної державної адміністрації (далі – Тендерний комітет), уважно розглянувши вимоги про усунення порушення (№ UA-2017-07-19-001409-b.a1) процедури закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 15110000-2 - М’ясо (м’ясо свійських тварин (м’ясо свиняче, м’ясо куряче (філе), печінка свиняча) (далі – Процедура закупівлі),що було опубліковано о 17:42 22.08.2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу(за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-19-001409-b) учасником –Фізичною особою-підприємцем Мазаратій Наталією Іванівною, (ідент.код:2707716424) (далі – Скаржник), повідомляє наступне. Тендерну документацію розробленовідповідно до вимог Закону України «Про публічнізакупівлі» від25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон). Термінивживаються у значенні, наведеному в Законі. Тендерний комітет перевіряє відповідність наданих пропозицій учасників вимогам тендерної документації відповідно до предмету закупівлі. У своїх вимогах про усунення порушення процедури закупівлі Скаржник зазначає, що тендерним комітетом протоколом розгляду пропозиції учасника опублікованим на веб-порталі Уповноваженого органу о 14:58 14.08.2017 року відхилено тендерну пропозицію Скаржника відповідно до п.4 ч.1 статті 30 Закону. Скаржник повідомляє, що на виконання вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку №5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, скаржником було подано у складі тендерної пропозиції декларацію виробника ПАТ «Миронівська птахофабрика» відповідно до предмету закупівлі (стор. 24, 25 пропозиції учасника) та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи наданий на продукцію ПрАТ «Оріль-Лідер» (стор. 30 пропозиції учасника). Скаржник стверджує, що ПАТ «Миронівська птахофабрика» та ПрАТ «Оріль-Лідер» входять до групи компаній ПАТ «Миронівський хлібопродукт» та виробляють продукцію ТМ «Наша ряба». Тому саме в даній закупівлі скаржник для постачання запропонував продукцію ТМ «Наша ряба», що виробляється як ПАТ «Миронівська птахофабрика» так і ПрАТ «Оріль-Лідер». Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет повідомляє, що при розгляді пропозицій учасників, розглядаються всі ті документи, які надані учасниками у складі своєї тендерної пропозиції. Подані учасниками документи перевіряються на відповідність вимог, викладених у тендерній документації та вимог визначених Законом. Відповідно, тендерним комітетом розглянуто декларацію виробника ПАТ «Миронівська птахофабрика» та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи наданий на продукцію ПрАТ «Оріль-Лідер» відповідно до предмету закупівлі на вимогу п.1, п.6 та Додатку №5тендерної документації. Визначені вище документи надані на продукцію різних виробників за різними адресами потужностей, про що зазначено у протоколі розгляду пропозиції скаржника, а документів, які б свідчили про те, що ПАТ «Миронівська птахофабрика» та ПрАТ «Оріль-Лідер» входять до групи компаній ПАТ «Миронівський хлібопродукт» та виробляють продукцію ТМ «Наша ряба» скаржником у складі тендерної пропозиції не надано. Отже підстави для відхилення тендерної пропозиції скаржника, зазначені у протоколі розгляді пропозиції учасника відповідають вимогам, визначеним п.4 ч.1 статті 30 Закону.
Статус вимоги: Відхилено