-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт лестничного маршу будівлі ОВЛ корпусу Херсонської РДЛ ім. професора Л.С. Ценковського Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Торги відмінено
199 254.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 996.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 996.27 UAH
Період оскарження:
19.10.2021 14:54 - 23.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупвілі"
Номер:
8994688708714efcae24dfa3b8d8f7b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-19-010789-c.b2
Назва:
Вимога щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупвілі"
Вимога:
1. Пунктом 3 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від учасників вимагається надання сканованої копії документа, виданого органом державної фіскальної (податкової ) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість.
Згідно Податкового кодексу України (ПКУ) в Україні застосовується декілька систем оподаткування, у тому числі спрощена система оподаткування зі сплатою ПДВ та без сплати ПДВ (РОЗДІЛ XIV ПКУ), загальна система оподаткування зі сплатою ПДВ та без сплати ПДВ.
Згідно п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Вимога надання свідоцтва платника ПДВ штучно звужує коло можливих учасників закупівлі обмежує конкуренцію та має дискримінаційний характер (у закупівлі не мають можливості приймати участь неплатники ПДВ).
З огляду на викладене вище, вимагаємо внести зміни до п. 3 Додатку № 1 і викласти його в наступній редакції: - «Сканована копія документа, виданого органом державної фіскальної (податкової ) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість, або копія документа про реєстрацію Учасника платником єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку, або Свідоцтва платника єдиного податку)».
2. П. 12 містить формулювання «У разі наявності в Учасника обставин передбачених ст. 8 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» надати лист роз’яснення та копію підтверджуючого повноваження документу». Дане формулювання не має жодного логічного зв’язку з вимогами викладеними у п. 12 Додатку № 1, тому вимагаємо виключення даного абзацу із п. 12 Додатку № 1.
3. П. 13 містить формулювання «На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі.» Дане формулювання не має жодного логічного зв’язку з вимогами викладеними у п. 13 Додатку № 1, тому вимагаємо виключення даного абзацу із п. 13 Додатку № 1.
4. П. 4 Додатку № 4 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» вимагає від Учасників закупівлі вказати Правовий статус учасника – діючим законодавством України не передбачений такий термін до суб’єктів господарської діяльності. Суб’єкти господарської діяльності мають організаційно-правову форму, форму власності. Зважаючи на викладене вище, вимагаємо виключення даного пункту з Додатку № 4.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо, у відповідності з п.6 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку № 1, Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та подовжити строк для подання пропозицій в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень (2).pdf 22.10.2021 12:31
- перелік змін 23.10.2021 11:25
Дата подачі:
22.10.2021 12:31
Вирішення:
Вимога задоволена та в тендерну документацію внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупвілі"
Номер:
200971c3e884418a9721bc0d5d62dfa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-19-010789-c.b1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупвілі"
Вимога:
1. Пунктом 3 Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від учасників вимагається надання сканованої копії документа, виданого органом державної фіскальної (податкової ) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість.
Згідно Податкового кодексу України (ПКУ) в Україні застосовується декілька систем оподаткування, у тому числі спрощена система оподаткування зі сплатою ПДВ та без сплати ПДВ (РОЗДІЛ XIV ПКУ), загальна система оподаткування зі сплатою ПДВ та без сплати ПДВ.
Згідно п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Вимога надання свідоцтва платника штучно звужує коло можливих учасників закупівлі обмежує конкуренцію та має дискримінаційний характер (у закупівлі не мають можливості приймати участь неплатники ПДВ).
З огляду на викладене вище, вимагаємо внести зміни до п. 3 Додатку № 1 і викласти його в наступній редакції: - «Сканована копія документа, виданого органом державної фіскальної (податкової ) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість, або копія документа про реєстрацію Учасника платником єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку, або Свідоцтва платника єдиного податку)».
2. П. 12 містить формулювання «У разі наявності в Учасника обставин передбачених ст. 8 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» надати лист роз’яснення та копію підтверджуючого повноваження документу». Дане формулювання не має жодного логічного зв’язку з вимогами викладеними у п. 12 Додатку № 1, тому вимагаємо виключення даного абзацу із п. 12 Додатку № 1.
3. П. 13 містить формулювання «На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі.» Дане формулювання не має жодного логічного зв’язку з вимогами викладеними у п. 13 Додатку № 1, тому вимагаємо виключення даного абзацу із п. 13 Додатку № 1.
4. П. 4 Додатку № 4 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» вимагає від Учасників закупівлі вказати Правовий статус учасника – діючим законодавством України не передбачений такий термін до суб’єктів господарської діяльності. Суб’єкти господарської діяльності мають організаційно-правову форму, форму власності. Зважаючи на викладене вище, вимагаємо виключення даного пункту з Додатку № 4.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо, у відповідності з п.6 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та подовжити строк для подання пропозицій в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень.pdf 22.10.2021 12:21
Дата подачі:
22.10.2021 12:21
Опис причини скасування:
Помилки у вимозі
Дата скасування:
22.10.2021 12:29