-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
код ДК 021: 2015 09310000-5 - Електрична енергія (електрична енергія)
Завершена
757 124.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 785.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 785.62 UAH
Період оскарження:
19.10.2021 14:35 - 02.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Проект Договору
Номер:
ebda2a47f9a94674b3e5b954875e02d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-19-001887-a.b2
Назва:
Проект Договору
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Згідно з Проектом договору п. 5.10 «Сторони домовилися, що ціна за 1 кВт/год електричної енергії може бути змінена з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відбулися такі зміни, що буде відображено в Додатковій угоді до Договору. Збільшення ціни електричної енергії може бути не раніше ніж через один місяць з дати фактичного початку постачання електричної.». Зазначена умова вказує на неможливість Постачальником збільшувати ціну не раніше, ніж через 30 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії. Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе підвищити ціну не раніше, ніж через 30 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії. Зауважимо, що згідно ч.2 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» : «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Наголосимо, що предметом даної закупівлі електрична енергія. Тобто, законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни раніше, ніж через 30 календарних днів з дати фактичного постачання електричної енергії та має бути змінена тільки з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відбулися такі зміни є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2021 16:10
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо, що зацікавились нашою тендерною пропозицією. Щодо Вашої вимоги, були внесені зміни в тендерну документацію шляхом виключення в Проекті договору п. 5.10, а саме «Сторони домовилися, що ціна за 1 кВт/год електричної енергії може бути змінена з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відбулися такі зміни, що буде відображено в Додатковій угоді до Договору. Збільшення ціни електричної енергії може бути не раніше ніж через один місяць з дати фактичного початку постачання електричної.».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Тендерна Документація
Номер:
13e6611045f84b2499607249c7ca5d59
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-19-001887-a.b1
Назва:
Тендерна Документація
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Тендерної Документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону учасники повинні надати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про дату укладання ВИКОНАНОГО договору, його номер, найменування по ньому контрагента, а також скановану копію оригіналу договору, зазначеного в довідці та документи, що свідчать про його виконання (наприклад: акт (акти) або накладна (накладні)).
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть саме повністю виконаний договір, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Просимо не обмежувати потенційне коло учасників та передбачити для підприємств, які нещодавно розпочали діяльність з постачання електричної енергії споживачам та ще не мають ПОВНІСТЮ ВИКОНАНОГО аналогічного договору можливість участі у даній закупівлі, а саме передбачити можливість надати договір, дія якого ще не завершена разом з документами, документи, що свідчать про його виконання (наприклад: акт (акти) або накладна (накладні)) . Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2021 16:02
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику, дякуємо, що зацікавились нашою тендерною пропозицією.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Враховуючи, вищевикладене, наші вимоги не являються дискримінаційними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.10.2021 18:48