-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту невиробничого призначення: «Будівництво центру надання адміністративних послуг по вул. Соборна 16 в м. Сквира Київської області»
Торги не відбулися
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження:
19.10.2021 14:33 - 23.10.2021 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Незаконна дискваліфікація
Номер:
7eb405f19cb24a48813813c4d0f9f7f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-19-009998-c.b4
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник! У своїй відповіді на вимогу нашого підприємства щодо незаконної дискваліфікації Ви зазначаєте, що Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 не відноситься до спрощених закупівель, але, в той же час, у Вашому Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в пункті 4.2. Ви надаєте визначення формальних помилок та зазначаєте, що: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язанi з оформленням пропозицiї та не впливають на змiст пропозицiї.». Таким чином виходить, що у своїй відповіді на вимогу нашого підприємства Ви протирічите самі собі, адже зазначаєте, що таким є помилки які не впливають на зміст пропозиції. Чи Ви вважаєте що адресування листа Уповноваженій особі Замовника впливає на зміст пропозиції? Чи Ви вважаєте що у наданому нашим підприємством відгуку є незрозумілою вартість робіт? Якщо так, то користуючись своїм правом, наданим нам, як учаснику спрощеної закупівлі частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також у своїй відповіді на вимогу нашого підприємства від 04 листопада Ви зазначаєте, що у наданому листі-відгуку не зазначено саме вартість виконаних робіт, а зазначено суму договору. Хоча із відгуку явно зрозуміло, що він є позитивним, попередній Замовник задоволений співпрацею та зазначено суму договору яка і є фактично вартістю виконаних робіт.
При розгляді пропозиції нашого підприємства Ви явно проявили упередженість та штучно обмежили коло учасників для подальшого визначення переможця торгів. Так, в пункті 4.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Вами зазначено, що «Єдиним критерієм оцінки конкурсних пропозицій є «Ціна», і, в той же час, Ви абсолютно надумано на упереджено дискваліфікуєте переможця електронного аукціону, який надав найбільш економічно вигідну цінову пропозицію.
Визначені Вами дві підстави для дискваліфікації нашого підприємства є такими, що ніяк не підпадають під дію частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Зверніть увагу на той факт, що «протягування» через систему Прозорро «своїх» учасників досить легко відслідковується. Сучасна правоохоронна система та технічні можливості експертних центрів надають можливість чітко визначити пов'язаність Замовника і певного учасника, дати створення документів, креслень, телефонних переговорів тощо. Це варто взяти до уваги.
Ми звертаємось до Вас вдруге із пропозицією повернути дану спрощену закупівлю в правову площину та визначити переможцем учасника, який надав найбільш економічно вигідну цінову пропозицію за результатами електронного аукціону.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 124 від 04 листопада 2021 року та визначити переможцем учасника Приватне підприємство «Промислове та цивільне будівництво і проектування» як такого, пропозиція якого відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2021 20:09
Вирішення:
Згідно п. 9 Додаток 2 Оголошення Учасник надає: «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати оригiнал листа-вiдгука від замовника (що виступав в аналогічному договорі), датованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пiдписаного керiвником контрагента та адресованого замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання i вiдсутність претензій з боку контрагента.».
Згідно п 1. «Інформація про замовника» Оголошення: «1.1. повне найменування - Відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради».
Враховую вище викладене Замовник вважає наданий лист-відгук таким, що не відповідає вимогам зазначеним у Додатку 2 у зв’язку з відсутністю відповідного адресата та суми виконаних робіт.
Також, Учасник звертає увагу Замовника на п. 4.2 «Формальні помилки» Розділу 4 «Оцінка пропозиції та результати торгів» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, проте Замовник не вважає відсутність суми виконаних робіт (що вимагалось вказати згідно п. 9 Додатоку 2 Оголошення) у листі-відгуку несуттєвою помилкою.
Отже, на думку Замовника рішення уповноваженої особи відповідає нормам чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.11.2021 19:38
Вимога
Вирішена
Незаконна дискваліфікаця
Номер:
256c36d90e3343d0835aca1b1f27f0be
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-19-009998-c.b3
Назва:
Незаконна дискваліфікаця
Вимога:
Шановний Замовник! Вами було відхилено найбільш економічну вигідну за результатами електронного аукціону пропозицію Приватного підприємства "Промислове та цивільне будівництво і проектування". Зазначене рішення було оформлено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 124 від 04 листопада 2021 року пані Аліною Літвінко. У згаданому протоколі Ви наводите дві причини для дискваліфікації нашого підприємства. Отже. Причина № 1: Ви вважаєте, що адресація листа на ім'я уповноваженої особи Замовника а не безпосередньо на Замовника є підставою для дискваліфікації Учасника-переможця електронного аукціону. Мабуть, Вам невідомо про існування Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710, яким затверджено Перелік формальних помилок, та, зокрема, в даному документі йдеться про те, що формальними помилками можуть бути помилки, які не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника та не призводять до її спотворення та/або не стосуються характеристики предмета закупівлі. Таким чином, надайте відповідь яким же чином адресація документів Уповноваженій особі впливає на ціну тендерної пропозиції учасника та призводить до її спотворення та/або стосується характеристики предмета закупівлі??? Ми вважаємо таку підставу для дискваліфікації явно надуманою та такою, що суперечить чинному законодавству та здоровому глузду. Та і за великим рахунком, навіть до формальних помилок це складно віднести, адже документи адресувались із всіма вимогами до етики ділового листування уповноваженій особі (раніше було тендерним комітетам якщо Ви не в курсі) і зазначені документи містилися саме в даній закупівлі. Причина № 2. Ви зазначаєте, що у відгуку № 534 від 22.10.2021 року відсутня інформація про суму виконаних робіт. Шановні, ми ще раз ДОДАТКОВО!!! до цієї вимоги долучаємо зазначений відгук, і наполегливо рекомендуємо Вам достеменно вивичити АБЗАЦ 4 зазначеного документу, власне там Ви і знайдете суму, яку Ви так "необачно" не помітили під час розгляду тендерної пропозиції нашого підприємтсва (зауважте увагу на той факт, що даний відгук з самого початку знаходився в пропозиції нашого підприємтсва, і, як всім нам зрозуміло, викрутитись що його там не було у Вас не вийде, адже система Прозорро для того і "прозора" аби неупереджено розглядати документи та забезпечувати максимальну економію коштів замовниками). Отже, відгук був в пропозиції, ціна там зазначена, і це є сталий факт. Інших причин для дискваліфікації нашого підприємства Вами не зазначено, і відповідно, згадані дві підстави для дискваліфікації є абсолютно надуманими, незаконними та таким що викликають великі сумніви щодо Вашої неупредженості і решти моментів, які зазначені в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Ми вимагємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 124 від 04 листопада 2021 року та повернути дану закупівлю у рамки діючого законодаства. Додатково доводимо до Вашого відома, що, як і зрозуміло, нашим підприємством будуть підготовлені офіційні відповідні заяви і скарги до компетентних правоохоронних органів, звісно, до суду та висвітлено діяльність Замовника в засобах масової інформації (особливо цікавим буде вивчити все ж таки результати проведення даної закупівлі та решту правових наслідків). Спільноті закупівельників України буде дуже цікаво ознайомитись із тами "шедевральним протоколом", хоча Ви маєте ще час виправити недолугі помилки і повернути здійснення Вами публічних закупівель в правову площину і реалії здорового глузду. З повагою та надією на порозуміння.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВІДГУК_ПЕРЕРІСЛЬ.pdf 04.11.2021 20:22
Дата подачі:
04.11.2021 20:22
Вирішення:
ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ, НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ ВІД 15.04.2020 № 710 «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК» ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ДО ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, А СТАТТЕЮ 13 ЗУ «ПРО ПІБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ВИЗНАЧЕНО, ЩО ДО ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДНОСЯТЬСЯ ВІДКРИТІ ТОРГИ, ТОРГИ З ОБМЕЖЕНОЮ УЧАСТЮ ТА КОНКУРЕНТНИЙ ДІАЛОГ , ОСКІЛЬКИ ПРО СПРОЩЕНУ ЗАКУПІВЛЮ МОВА НЕ ЙДЕТЬСЯ ТО В РОЗУМІННІ ЗАКОНУ ВОНА НЕ Є ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ.
З ПРИВОДУ ЛИСТА-ВІДГУКУ ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У ВИМОЗІ ЧІТКО БУЛО ВКАЗАНО ПРОПИСАТИ НЕ СУМУ ДОГОВОРУ, А СУМУ ВИКОНАНИХ РОБІТ.
ТОМУ ВВАЖАЄМО, ЩО РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ВІДПОВІДАЄ НОРМАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Незаконна дискваліфікація
Номер:
2b57da1d9e874e2ab9318d01fefacc12
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-19-009998-c.b2
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник!
Вами було відхилено найбільш економічну вигідну за результатами електронного аукціону пропозицію Приватного підприємства "Промислове та цивільне будівництво і проектування". Зазначене рішення було оформлено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 124 від 04 листопада 2021 року пані Аліною Літвінко.
У згаданому протоколі Ви наводите дві причини для дискваліфікації нашого підприємства.
Отже. Причина № 1: Ви вважаєте, що адресація листа на ім'я уповноваженої особи Замовника а не безпосередньо на Замовника є підставою для дискваліфікації Учасника-переможця електронного аукціону. Мабуть, Вам невідомо про існування Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710, яким затверджено Перелік формальних помилок, та, зокрема, в даному документі йдеться про те, що формальними помилками можуть бути помилки, які не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника та не призводять до її спотворення та/або не стосуються характеристики предмета закупівлі. Таким чином, надайте відповідь яким же чином адресація документів Уповноваженій особі впливає на ціну тендерної пропозиції учасника та призводить до її спотворення та/або стосується характеристики предмета закупівлі??? Ми вважаємо таку підставу для дискваліфікації явно надуманою та такою, що суперечить чинному законодавству та здоровому глузду. Та і за великим рахунком, навіть до формальних помилок це складно віднести, адже документи адресувались із всіма вимогами до етики ділового листування уповноваженій особі (раніше було тендерним комітетам якщо Ви не в курсі) і зазначені документи містилися саме в даній закупівлі.
Причина № 2. Ви зазначаєте, що у відгуку № 534 від 22.10.2021 року відсутня інформація про суму виконаних робіт. Шановні, ми ще раз ДОДАТКОВО!!! до цієї вимоги долучаємо зазначений відгук, і наполегливо рекомендуємо Вам достеменно вивичити АБЗАЦ 4 зазначеного документу, власне там Ви і знайдете суму, яку Ви так "необачно" не помітили під час розгляду тендерної пропозиції нашого підприємтсва (зауважте увагу на той факт, що даний відгук з самого початку знаходився в пропозиції нашого підприємтсва, і, як всім нам зрозуміло, викрутитись що його там не було у Вас не вийде, адже система Прозорро для того і "прозора" аби неупереджено розглядати документи та забезпечувати максимальну економію коштів замовниками). Отже, відгук був в пропозиції, ціна там зазначена, і це є сталий факт.
Інших причин для дискваліфікації нашого підприємства Вами не зазначено, і відповідно, згадані дві підстави для дискваліфікації є абсолютно надуманими, незаконними та таким що викликають великі сумніви щодо Вашої неупредженості і решти моментів, які зазначені в статті 45 Закону України "Про публічні закупівлі".
Ви вимагємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 124 від 04 листопада 2021 року та повернути дану закупівлю у рамки діючого законодаства.
Додатково доводимо до Вашого відома, що, як і зрозуміло, нашим підприємством будуть підготовлені офіційні відповідні заяви і скарги до компетентних правоохоронних органів, звісно, до суду та висвітлено діяльність Замовника в засобах масової інформації (особливо цікавим буде вивчити все жтаки результати проведення даної закупівлі та решту правових наслідків). Спільноті закупівельників України буде дуже цікаво ознайомитись із тами "шедевральним протоколом", хоча Ви маєте ще час виправити недолугі помилки і повернути здійснення Вами публічних закупівель в правову площину і реалії здорового глузду.
З повагою та надією на попрозуміння.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВІДГУК_ПЕРЕРІСЛЬ.pdf 04.11.2021 20:17
Дата подачі:
04.11.2021 20:17
Опис причини скасування:
Технічна помилка
Дата скасування:
04.11.2021 20:20
Вимога
Залишено без розгляду
невідповідність законодавству
Номер:
f2a94f88a7e949d9952f38894c249fd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-19-009998-c.b1
Назва:
невідповідність законодавству
Вимога:
зазначена в п.28 21.3 Завдання на проектування вимога щодо погодження проекту із усіма зацікавленими організаціями суперечить п.6 ст.31 ЗУ Про ругулювання містобудівної документації де сказано що: 6. Проектна документація на будівництво об’єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами. Просимо привести у відповідність до закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2021 12:38
Вирішення:
Шановний Учасник. Завдання на проектування складено у відповідністі до чинного законодавства. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.10.2021 12:31