• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект мультимедійного обладнання

Завершена

274 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 370.00 UAH
Період оскарження: 19.10.2021 13:39 - 31.10.2021 01:00
Вимога
Вирішена

Обмеження конкуренції

Номер: a5757b75b9a34a37b93e8d9e7a868170
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-008375-c.c1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 4 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора, ноутбука Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на інтерактивну дошку)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), у якому розглядалося питання щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Згідно даного рішення вимога Замовника щодо надання такого Свідоцтва вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 4 та видалити вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 1 Закону України "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 15.12.1993 № 3689-XII (далі – Закон 3689) торгівельна марка - позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб; зареєстрована торговельна марка - торгівельна марка, на яку видано свідоцтво, або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України; свідоцтво - свідоцтво України на торговельну марку. Згідно зі ст. 2-1 Закону 3689 до владних повноважень, делегованих Національному органу інтелектуальної власності (НОІВ), належить видача свідоцтв на торговельні марки, здійснення державної реєстрації торговельних марок. Таким органом в Україні є Державна служба інтелектуальної власності. Статтею 5 Закону 3689 встановлено, що набуття права на торгівельну марку засвідчується свідоцтвом. Строк дії свідоцтва становить 10 років від дати подання заявки до НОІВ і продовжується НОІВ за клопотанням власника свідоцтва щоразу на 10 років, за умови сплати збору в порядку, встановленому пунктом 2 статті 18 цього Закону. Порядок продовження строку дії свідоцтва встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері інтелектуальної власності Частиною 2 статті 16 Закону 3689 свідоцтво надає його власнику право використовувати торгівельну марку та інші права, визначені цим Законом. Обсяг правової охорони, що надається, визначається зображенням торгівельної марки та переліком товарів і послуг, внесеними до Реєстру, і засвідчується свідоцтвом з наведеними у ньому копією внесеного до Реєстру зображення торгівельної марки та переліком товарів і послуг. Право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому цим Законом, має будь яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники. Враховуючи викладене, вбачається що зазначена оскаржувана вимога встановлена у відповідності до чинного законодавства України в порядку абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону 922. Виходячи зі змісту норм Закону 3689 зазначений документ, що витребовується Замовником, засвідчує право учасника на його торгівельну марку (на знак для товарів і послуг) на обладнання, що вимагається за предметом закупівлі. Крім того, Замовник повідомляє, що Вимога про надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг установлена лише на інтерактивну дошку, так як у даній закупівлі основним товаром є саме інтерактивна дошка. Свідоцтво на знак для товарів та послуг з додатками від ДП "Український інститут інтелектуальної власності" не отримується на кожну окрему закупівлю. Дане свідоцтво має термін дії 10 років. А отже, отримавши його на свій товар Скаржник міг би брати участь у даній Закупівлі за наявними вимогами. З огляду на вищесказане повідомляємо, що при складанні Тендерної документації, Замовник не ставив собі за мету обмежувати коло Учасників публічної закупівлі, а лише з метою отримання якісного обладнання. Крім того, дана Вимога не є принципова для Замовника. Таким чином, Замовником будуть внесенні відповідні зміни, для того щоб Учасник мав можливість прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено