• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Товар за кодом ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Машини дорожні комбіновані)

Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме 70 000,00 грн. (сімдесят тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 19.11.2021 року 23:05 год (Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі")

Торги не відбулися

14 883 459.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 417.30 UAH
Період оскарження: 19.10.2021 10:39 - 26.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

your answer

Номер: e4375d075ca1494cb56ecf5034befe4e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-003451-c.a4
Назва: your answer
Вимога:
Dear Buyer, You seems either do not understand or just have a seller on the next street, ready to deliver next day. Note, that you need two such sellers. Taking into consideration your reluctance from understanding of realities and small size of this tender/low motivation, we prefer to go out of it and not waste our time for friutless correspondence. Respectfully, ----------------------------------- Шановний покупець, Ви, здається, або не розумієте, або просто маєте продавець на сусідній вулиці, готовий доставити наступного дня. Зауважте, що вам потрібні два таких продавця. Враховуючи ваше небажання розуміти реалії та невеликий розмір цього тендеру/низької мотивації, ми вважаємо за краще вийти з цього і не витрачати час на безглузде листування. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ураховуючи, що формальний або фактичний зміст звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення, відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», у зверненні, що надійшло в електронній системі закупівель, відсутні, вказане звернення відхиляється як недійсне.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.11.2021 12:49
Вимога
Відхилено

delivery time

Номер: 29f45b98eb124ea5b93357b8a859538d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-003451-c.b3
Назва: delivery time
Вимога:
Dear Buyer, Please clarify, how you imagine delivery of trucks till the end of year while auction is appointed for 28.12.2021? Please make the following amendment: Delivery time - 120 days from contract date. Sincerely, ---------------------------------------------- Шановний покупець, Поясніть, будь ласка, як ви уявляєте доставку вантажівок до кінця року, поки аукціон призначений на 28.12.2021? Будь ласка, внесіть наступну поправку: Термін поставки - 120 днів з дня укладення договору. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Dear Participant! The date of the auction, which is automatically determined by the electronic procurement system during the open bidding procedure with publication in English is approximate and calculated in accordance with the maximum possible period of consideration of proposals in this category of procurement – 20 working days, according to Part 12 of Art. 29 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Given the above, there are no grounds to satisfy the claim. ___________________________________________________________ Шановний Учасник! Дата аукціону, що автоматично визначена електронною системою закупівель під час проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою є орієнтовною та розрахована відповідно до найбільш можливого строку розгляду пропозицій у зазначеній категорії закупівель, а саме – 20 робочих днів, відповідно до ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Ураховуючи вищевикладене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

На умови закупівлі

Номер: abc5f34ecf5a425490379fab84d12de2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-003451-c.a2
Назва: На умови закупівлі
Вимога:
Доброго дня. З метою розширення кола можливих учасників торгів, просимо Вас виключити вимогу пункту 2 Розділу КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 до тендерної документації, а саме "Довідка повинна обов'язково містити посилання на індикатор закупівлі" та Графу форми довідки "Предмет договору, код ДК 021:2015 та номер індикатору закупівлі" викласти у наступній редакції: "Предмет договору, код ДК 021:2015". Вважаємо, що дані вимоги є необгрунтованими та дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників, так як зазначення індикатору закупівлі обмежує коло учасників, оскільки аналогічний договір в такому випадку повинен бути укладений з бюджетною організацією на підставі проведення процедури закупівлі, а договір може бути укладений з приватною організацією на основі комерційної закупівлі без проведення процедури закупівлі. Учаснику для підтвердження виконання аналогічного договору достатньо надати копію відповідного договору та документи, що підтверджують факт їх повного виконання (акти приймання-передачі, накладні).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Замовником прийнято до уваги Ваше зауваження та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

На умови закупівлі

Номер: 5fda9ba89b9f42d89cf3303d39693a47
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-003451-c.a1
Назва: На умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, наше Товариство є суб’єктом малого підприємництва (створеним у 2019 р.) та планує взяти участь у оголошеній закупівлі. Уважно вивчивши умови тендерної документації, ми виявили в них вимоги, які обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників. Так, відповідно до пункту 3 Розділу КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 до Тендерної документації: "Для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію фінансового звіту за 2020 рік, в якому в графі “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, буде відображена сума, що є не менше очікуваної вартості закупівлі". На нашу думку, встановлений кваліфікаційний критерій є перепоною для нещодавно створених підприємств, які тільки займаються розвитком каналів ринку збуту та дилерської мережі, передбачає нерівне ставлення до всіх можливих учасників закупівлі та як наслідок недопущення до участі у закупівлі. Також вважаємо, що розмір Чистого доходу у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі ніяким чином не вплине на можливість виконання даного замовлення та не слугує підтвердженням факту забезпечення виконання такого Договору. Отже, з метою розширення кола можливих учасників закупівлі, просимо Вас внести зміни до пункту 3 Розділу КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 до Тендерної документації та викласти в наступній редакції: "Для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію фінансового звіту за 2020 рік, в якому в графі “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, буде відображена сума у розмірі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Замовником прийнято до уваги Ваше зауваження та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено