• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Листи будівельні (полікарбонат)

Листи будівельні (полікарбонат) 10 мм прозорий та комплектуючі

Завершена

198 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 992.50 UAH
Період оскарження: 01.06.2016 10:56 - 07.06.2016 08:00
Вимога
Відхилено

п

Номер: 0669d6c777cd4690a9ccc4f7d652267b
Ідентифікатор запиту: UA-2016-06-01-000130-c.b7
Назва: п
Вимога:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ЗАУВАЖЕННЯ до УЧАСНИКА: Пропозиція оформлена не відповідно до додатку №1 (форма пропозиції) та не відповідає п.9 Кваліфікаційних критеріїв до участників, а саме вказати: Контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). . ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати),
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 11.07.2016 11:13
Підтвердження вирішення: В п"яте. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати), Дія учасника: Директору ТОВ «Конкріа Київ» Грушевсьому В. О. Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне. Вп"яте розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), та п. 1,2,3,5,9 Кваліфікаційних критеріїв до участників та додаток №1 (форма пропозиції), а саме: Перелік зауважень: 1. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати), довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована не на 07.07.2016р. а на дату проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Тендерний комітет прийшов до висновку: 1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів. 2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі. Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016.3. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння. Голова тендерного комітету Л.Крікун Вик.Ковальчук І.В.4683212
Вимога
Відхилено

повтор

Номер: aad95082c6944b44bff6ad7ad1e34e92
Ідентифікатор запиту: UA-2016-06-01-000130-c.c6
Назва: повтор
Вимога:
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вчетверте. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати),
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2016 14:20
Підтвердження вирішення: №_________ Директору ТОВ «Конкріа Київ» Грушевсьому В. О. Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне. Вчетверте розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), та п. 1,2,3,5 а саме: Перелік зауважень: 1. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати), довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована не на 07.07.2016р. а на дату проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Тендерний комітет прийшов до висновку: 1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів. 2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі. Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння. Голова тендерного комітету Л.Крікун Вик.Ковальчук І.В.4683212
Вимога
Відхилено

Все необходимые документы, я приложил ранее.Внимательно их изучите.В противном случае, Ваше решение купить дороже, как минимум подозрительно и вызывает сомнение в Вашей честности и прозрачности тендера.Мы будем вынуждены подать заявление в прокуратуру и ДФС.

Номер: 871e8e6fca6b4855925cd1c5d4b04b2e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-06-01-000130-c.a5
Назва: Все необходимые документы, я приложил ранее.Внимательно их изучите.В противном случае, Ваше решение купить дороже, как минимум подозрительно и вызывает сомнение в Вашей честности и прозрачности тендера.Мы будем вынуждены подать заявление в прокуратуру и ДФС.
Вимога:
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідаємо вчетверте!!!!. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії не всіх перерахованих в вимогах до кандидатів документів і майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 07.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2016 08:56
Підтвердження вирішення: №_________ Директору ТОВ «Конкріа Київ» Грушевсьому В. О. Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне. Втретє розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), та п. 1,2,3,5, та п.10 до кваліфікаційних критеріїв учасників, а саме: Перелік зауважень: 1. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати), довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована не на 07.07.2016р., а на дату проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Тендерний комітет прийшов до висновку: 1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів. 2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі. Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння. Голова тендерного комітету Л.Крікун Вик.Ковальчук І.В.4683212
Вимога
Відхилено

Додаткова інформація

Номер: c8645bba62d44dfea86df0f21a47d10d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-06-01-000130-c.c4
Назва: Додаткова інформація
Вимога:
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2016 18:04
Підтвердження вирішення: №_________ Директору ТОВ «Конкріа Київ» Грушевсьому В. О. Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне. Втретє розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), та п. 1,2,3,5, та п.10 до кваліфікаційних критеріїв учасників, а саме: Перелік зауважень: 1. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати), довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована не на 07.07.2016р. а на дату проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Тендерний комітет прийшов до висновку: 1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів. 2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі. Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння. Голова тендерного комітету Л.Крікун Вик.Ковальчук І.В.4683212
Вимога
Відхилено

повтор

Номер: 9f6a3833febe4417b6f6b46c23aae668
Ідентифікатор запиту: UA-2016-06-01-000130-c.b3
Назва: повтор
Вимога:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2016 18:04
Підтвердження вирішення: №_________ Директору ТОВ «Конкріа Київ» Грушевсьому В. О. Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне. Втретє розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), та п. 1,2,3,5, та п.10 до кваліфікаційних критеріїв учасників, а саме: Перелік зауважень: 1. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати), довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована не на 07.07.2016р. а на дату проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Тендерний комітет прийшов до висновку: 1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів. 2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі. Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння. Голова тендерного комітету Л.Крікун Вик.Ковальчук І.В.4683212
Вимога
Відкликано скаржником

Додаткові документи.Витяг з налогової, надам як тільки налогова надасть мені (якісь проблеми з бланками).

Номер: e74398e989c44c0cb5d82772231b9111
Ідентифікатор запиту: UA-2016-06-01-000130-c.b2
Назва: Додаткові документи.Витяг з налогової, надам як тільки налогова надасть мені (якісь проблеми з бланками).
Вимога:
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі. Також Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 07.07.2016 11:09
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2016 11:07
Підтвердження вирішення: Директору ТОВ «Конкріа Київ» Грушевсьому В. О. Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне. Розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), п.5 Технічних умов закупівлі (Гарантія від заводу виробника -10 років) та п. 1,2,3,5, та п.10 до кваліфікаційних критеріїв учасників, а саме: Перелік зауважень: 1.ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавчому акту та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія довідки про включення до ЄДРПОУ, Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів) , довідку з обслуговуючого банку або від підприємства на бланку про відсутність (наявність)заборгованості за кредитами датована не більше місячної давнини відносно дати проведення закупівлі через систему електронних закупівель.), а не про обіг коштів чи відкриття рахунку в банку!!!!!!. 4. Підприємством не виконано п.5 Технічних умов закупівлі щодо надання Гарантіії від заводу виробника -10 років. 6. Підприємство не надало повний пакет документального підтвердження досвіду постачання заявленої продукції( немає накладних на поставку товару, т.к. основною гарантією постачання продукції є накладна, а не договір.) Тендерний комітет прийшов до висновку: 1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів. 2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі. Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння. Голова тендерного комітету Л.Крікун
Вимога
Відкликано скаржником

все мои документы почему то не отобразились в системе.подаю повторно.

Номер: 7f9cdba857b042378cd6e785fbde96be
Ідентифікатор запиту: UA-2016-06-01-000130-c.c1
Назва: все мои документы почему то не отобразились в системе.подаю повторно.
Вимога:
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 06.07.2016 09:11