-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Листи будівельні (полікарбонат)
Листи будівельні (полікарбонат) 10 мм прозорий та комплектуючі
Завершена
198 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 992.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 992.50 UAH
Період оскарження:
01.06.2016 10:56 - 07.06.2016 08:00
Вимога
Відхилено
п
Номер:
0669d6c777cd4690a9ccc4f7d652267b
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-01-000130-c.b7
Назва:
п
Вимога:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2016 22:16
Вирішення:
ЗАУВАЖЕННЯ до УЧАСНИКА: Пропозиція оформлена не відповідно до додатку №1 (форма пропозиції) та не відповідає п.9 Кваліфікаційних критеріїв до участників, а саме вказати: Контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати),
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
11.07.2016 11:13
Підтвердження вирішення:
В п"яте. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати),
Дія учасника:
Директору ТОВ «Конкріа Київ» Грушевсьому В. О. Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне. Вп"яте розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), та п. 1,2,3,5,9 Кваліфікаційних критеріїв до участників та додаток №1 (форма пропозиції), а саме: Перелік зауважень: 1. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі. 2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу. 3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати), довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована не на 07.07.2016р. а на дату проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Тендерний комітет прийшов до висновку: 1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів. 2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі. Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016.3. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння. Голова тендерного комітету Л.Крікун Вик.Ковальчук І.В.4683212
Вимога
Відхилено
повтор
Номер:
aad95082c6944b44bff6ad7ad1e34e92
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-01-000130-c.c6
Назва:
повтор
Вимога:
Пов'язані документи:
Учасник
- Держ.р..pdf 08.07.2016 13:49
Дата подачі:
08.07.2016 13:50
Вирішення:
Вчетверте. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу.
3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати),
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
08.07.2016 14:20
Підтвердження вирішення:
№_________ Директору ТОВ «Конкріа Київ»
Грушевсьому В. О.
Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне.
Вчетверте розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), та п. 1,2,3,5 а саме:
Перелік зауважень:
1. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу.
3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати), довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована не на 07.07.2016р. а на дату проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Тендерний комітет прийшов до висновку:
1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів.
2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі.
Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння.
Голова тендерного комітету Л.Крікун
Вик.Ковальчук І.В.4683212
Вимога
Відхилено
Все необходимые документы, я приложил ранее.Внимательно их изучите.В противном случае, Ваше решение купить дороже, как минимум подозрительно и вызывает сомнение в Вашей честности и прозрачности тендера.Мы будем вынуждены подать заявление в прокуратуру и ДФС.
Номер:
871e8e6fca6b4855925cd1c5d4b04b2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-01-000130-c.a5
Назва:
Все необходимые документы, я приложил ранее.Внимательно их изучите.В противном случае, Ваше решение купить дороже, как минимум подозрительно и вызывает сомнение в Вашей честности и прозрачности тендера.Мы будем вынуждены подать заявление в прокуратуру и ДФС.
Вимога:
Пов'язані документи:
Учасник
- Банк.pdf 07.07.2016 18:39
- Держ.р..pdf 07.07.2016 18:39
- НДС.pdf 07.07.2016 18:39
Дата подачі:
07.07.2016 18:39
Вирішення:
Відповідаємо вчетверте!!!!. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії не всіх перерахованих в вимогах до кандидатів документів і майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 07.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
08.07.2016 08:56
Підтвердження вирішення:
№_________ Директору ТОВ «Конкріа Київ»
Грушевсьому В. О.
Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне.
Втретє розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), та п. 1,2,3,5, та п.10 до кваліфікаційних критеріїв учасників, а саме:
Перелік зауважень:
1. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу.
3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати), довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована не на 07.07.2016р., а на дату проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Тендерний комітет прийшов до висновку:
1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів.
2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі.
Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння.
Голова тендерного комітету Л.Крікун
Вик.Ковальчук І.В.4683212
Вимога
Відхилено
Додаткова інформація
Номер:
c8645bba62d44dfea86df0f21a47d10d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-01-000130-c.c4
Назва:
Додаткова інформація
Вимога:
Пов'язані документи:
Учасник
- Банк.pdf 07.07.2016 13:41
- держ.р 07.07.2016 13:41
- ндс 07.07.2016 13:41
- статистика 07.07.2016 13:41
- характеристика 07.07.2016 13:41
- светопропускание 07.07.2016 13:41
- РН дарница КП 07.07.2016 13:41
- сертификат 07.07.2016 13:41
- сертификат 07.07.2016 13:41
- сертификат 07.07.2016 13:41
- сертификат профиль 07.07.2016 13:41
- сертификат 07.07.2016 13:41
- Спецификация Дарница КП 07.07.2016 13:41
- Отсутствие задолженности 07.07.2016 13:42
- ЛИСТ.docx 07.07.2016 13:42
Дата подачі:
07.07.2016 13:42
Вирішення:
ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2016 18:04
Підтвердження вирішення:
№_________ Директору ТОВ «Конкріа Київ»
Грушевсьому В. О.
Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне.
Втретє розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), та п. 1,2,3,5, та п.10 до кваліфікаційних критеріїв учасників, а саме:
Перелік зауважень:
1. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу.
3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати), довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована не на 07.07.2016р. а на дату проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Тендерний комітет прийшов до висновку:
1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів.
2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі.
Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння.
Голова тендерного комітету Л.Крікун
Вик.Ковальчук І.В.4683212
Вимога
Відхилено
повтор
Номер:
9f6a3833febe4417b6f6b46c23aae668
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-01-000130-c.b3
Назва:
повтор
Вимога:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2016 12:22
Вирішення:
ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2016 18:04
Підтвердження вирішення:
№_________ Директору ТОВ «Конкріа Київ»
Грушевсьому В. О.
Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне.
Втретє розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), та п. 1,2,3,5, та п.10 до кваліфікаційних критеріїв учасників, а саме:
Перелік зауважень:
1. ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавству України та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
2. Підприємством не надано: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу.
3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати), довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами датована не на 07.07.2016р. а на дату проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Тендерний комітет прийшов до висновку:
1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів.
2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі.
Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння.
Голова тендерного комітету Л.Крікун
Вик.Ковальчук І.В.4683212
Вимога
Відкликано скаржником
Додаткові документи.Витяг з налогової, надам як тільки налогова надасть мені (якісь проблеми з бланками).
Номер:
e74398e989c44c0cb5d82772231b9111
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-01-000130-c.b2
Назва:
Додаткові документи.Витяг з налогової, надам як тільки налогова надасть мені (якісь проблеми з бланками).
Вимога:
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
06.07.2016 13:47
Вирішення:
ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі. Також Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
07.07.2016 11:09
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2016 11:07
Підтвердження вирішення:
Директору ТОВ «Конкріа Київ»
Грушевсьому В. О.
Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Подільського району м. Києва (надалі – КП УЗН) розглянуло результати проведеної закупівлі UA-2016-06-01-000130-c від 01.06.2016 щодо закупівлі листів будівельних (полікарбонату) та комплектуючих до нього (надалі - Закупівля), про що повідомляє наступне.
Розглянувши результати закупівлі та в результаті проведеного аналізу наданої документації тендерний комітет прийшов до висновку, що ваше підприємство не виконало п.7 та п.10.1 Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» (зміни вносяться до початку прийому пропозицій!), п.5 Технічних умов закупівлі (Гарантія від заводу виробника -10 років) та п. 1,2,3,5, та п.10 до кваліфікаційних критеріїв учасників, а саме:
Перелік зауважень:
1.ГОЛОВНЕ ЗАУВАЖЕННЯ: Ваше підприємство надало копії документів майже через місяць після проведення процедури закупівлі, а саме з 01.07.2016 по 06.07.2016, що не відповідає Законодавчому акту та умовам закупівлі та строкам поставки продукції, вказаним у закупівлі, та є затягуванням процесу винесення остаточного висновку щодо закупівлі.
2. Підприємством не надано: Копія довідки про включення до ЄДРПОУ, Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, Копія довідки про взяття на облік платника податку; довідка з податкової про відсутність податкового боргу.
3. Підприємством не надано документи що підтверджують фінансову спроможність учасника (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів) , довідку з обслуговуючого банку або від підприємства на бланку про відсутність (наявність)заборгованості за кредитами датована не більше місячної давнини відносно дати проведення закупівлі через систему електронних закупівель.), а не про обіг коштів чи відкриття рахунку в банку!!!!!!.
4. Підприємством не виконано п.5 Технічних умов закупівлі щодо надання Гарантіії від заводу виробника -10 років.
6. Підприємство не надало повний пакет документального підтвердження досвіду постачання заявленої продукції( немає накладних на поставку товару, т.к. основною гарантією постачання продукції є накладна, а не договір.)
Тендерний комітет прийшов до висновку:
1.Підприємство не вклалося в установлені законодавством терміни подання документів.
2. Підприємством не надано всього вказаного в кваліфікаційних критеріїв учасників переліку документів, що є підставою для відмови вам в закупівлі.
Згідно Наказу №35 від 13.04.2016р. ДП «Зовнішторгвидав України» наше підприємство повинно завершити Закупівлю протягом 30 днів з кінцевого строку подання пропозицій, а саме до 10.07.2016. Враховуючи всі перераховані зауваження до Вас, як учасника до тендерної закупівлі, просимо Вас не затягувати процес та не блокувати роботу підприємства і надати нам можливість завершити закупівлю шляхом підписання договору з Переможцем торгів. Дякуємо за розуміння.
Голова тендерного комітету Л.Крікун
Вимога
Відкликано скаржником
все мои документы почему то не отобразились в системе.подаю повторно.
Номер:
7f9cdba857b042378cd6e785fbde96be
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-01-000130-c.c1
Назва:
все мои документы почему то не отобразились в системе.подаю повторно.
Вимога:
Пов'язані документи:
Учасник
- Банк.pdf 05.07.2016 11:32
- Держ.р..pdf 05.07.2016 11:32
- НДС.pdf 05.07.2016 11:32
- Статистика.pdf 05.07.2016 11:32
Дата подачі:
05.07.2016 11:33
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
06.07.2016 09:11