• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі Красівського СБК

Торги відмінено

70 445.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 352.23 UAH
Період оскарження: 19.10.2021 10:32 - 25.10.2021 10:29
Вимога
Відкликано скаржником

Про відхилення тендерної пропозиції ПП "ПРОМІЗОЛСЕРВІС" на пісдаві ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: 624f903cfbf44f2da889c18086dd0092
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-003176-c.b2
Назва: Про відхилення тендерної пропозиції ПП "ПРОМІЗОЛСЕРВІС" на пісдаві ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, положеннями ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що при оцінці тендерної пропозиції замовник, в даному випадку - УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо буде виявлено порушення вимог тендерної документації (в даному випадку – вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-10-19-003176-c). Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-10-19-003176-c Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Тобто, ПП «ПРОМІЗОЛСЕРВІС» зобов’язане було скріпити свою пропозицію до закупівлі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Однак, всупереч вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі ПП "ПРОМІЗОЛСЕРВІС" скріпило свою пропозицію удосконаленим електроним підписом, що підтверджується відомостями з сайту центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . Таким чином, у зв’язку із порушенням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-10-19-003176-c замовник, в даному випадку - УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ПП «ПРОМІЗОЛСЕРВІС» на підставі ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що щодо вирішення аналогічних питань, відносно підписання пропозицій за допомогою УЕП замість КЕП, сформована усталена практика як Антимонопольного комітету України так і судових органів. Ознайомлюємо Вас з Рішенням АМКУ № 6894-р/пк-пз від 05.04.2021 щодо закупівлі UA-2021-02-12-006234-c, відповідно до змісту якого предметом розгляду Колегії стала скарга від 10.03.2021 № UA-2021-02-12-006234-c.c3 щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі, зокрема визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржник не погоджується з рішенням замовника про визначення переможця Процедури закупівлі та просить скасувати рішення, оскільки згідно з інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, у складі пропозиції надано файл «sign.p7s», за результатами перевірки якого встановлено Замовник у поясненні по суті скарги зазначив, що документи учасника подані з урахуванням вимог законів «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» і мають накладений кваліфікований підпис уповноваженої особи. Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз’яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія — незахищений, тип підпису — удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Окрім того, у тендерній документації є чітка вимога щодо електронного підпису: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України ‟Про електронні документи та електронний документообігˮ з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи». Своїм Рішенням Колегія постановила, що пропозиція учасника не містить саме кваліфікованого електронного підпису, отже, зазначений учасник не відповідає вимогам тендерної документації, тому відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника, замовник порушив вимоги статті 31 Закону. Аналогічна правова позиція викладена у рішенні у справі №400/3636/20, що набрало законної сили. Посилання на зміст Постанови КМУ № 193 від 03 березня 2020 року є безпідставним, адже, дана постанова передбачає право використання УЕП, однак, оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-10-19-003176-c встановило ОБОВ’ЯЗОК учасника підписати тендерну пропозицію за допомогою КЕП. При цьому, відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Усі сторінки (що містять текст) пропозиції електронних торгів учасника процедури закупівлі повинні містити підпис службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), однак, копії документів, що входять до складу тендреної пропозиції ПП "ПРОМІЗОЛСЕРВІС" не містять відомостей щодо посади особи, що здійснює підпис. Окремо вказуємо, що подані копії документів ПП "ПРОМІЗОЛСЕРВІС" не відповідають вимогам ДСТУ 4163:2020 щодо завіряння копій документів. Таким чином, УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ зобов’язане відхилити тендерну пропозицію ПП «ПРОМІЗОЛСЕРВІС» на підставі ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». У випадку безпідставного незадоволення даної вимоги ми будемо вимушені звернутись до територіальних органів Державної аудиторської служби України з скаргою на протиправні дії Замовника, а також до суду з вимогами про визнання протиправним та скасуванням протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №332 від 29 жовтня 2021 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.11.2021 13:24
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо неправомірності визначення переможця

Номер: d50ce861f4904db0b8b9c4fb0cf0c1a0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-19-003176-c.a1
Назва: Вимога щодо неправомірності визначення переможця
Вимога:
Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі." Тобто, ПП "ПРОМІЗОЛСЕРВІС" зобовязане було скріпити свою пропозицію до закупівлі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Однак, всупереч вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі ПП "ПРОМІЗОЛСЕРВІС" скріпило свою пропозицію удосконаленим електроним підписом, що підтверджується відомостями з сайту центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . При цьому, відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Усі сторінки (що містять текст) пропозиції електронних торгів учасника процедури закупівлі повинні містити підпис службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), однак, копії документів, що входять до складу тендреної пропозиції ПП "ПРОМІЗОЛСЕРВІС" не містять відомостей щодо посади особи, що здійснює підпис. Окремо вказуємо, що подані копії документів ПП "ПРОМІЗОЛСЕРВІС" не відповідають вимогам ДСТУ 4163:2020 щодо завіряння копій документів. Враховуючи вищевикладене, тендрена пропозиція ПП "ПРОМІЗОЛСЕРВІС" має бути відхилена у звязку із тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги” удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.11.2021 13:24