• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства

Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства

Торги не відбулися

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 700.00 UAH
Період оскарження: 19.09.2017 16:50 - 01.10.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Про відповідність змісту тендерної пропозиції учасника законодавству

Номер: d43262da49d749c8957712d538ff7364
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-19-002683-c.b1
Назва: Про відповідність змісту тендерної пропозиції учасника законодавству
Вимога:
Метою Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Зміст тендерної документації повинен відповідати вимогам частини другої статті 22 Закону, в якій визначений вичерпний перелік вимог до тендерної документації. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до законодавства – це означає, що замовник може включити до тендерної документації ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ (звертаємо увагу – НЕ ВИМОГИ!), яка має визначатися конкретними законами, актами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами центральних органів виконавчої влади. Виходячи з цього, вимоги тендерної документації (пункт 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції") щодо змісту окремих позицій тендерної пропозиції учасника мають законодавче підґрунтя, а саме: підпункт 2) тендерної пропозиції – на підставі пункту 2) частини другої статті 22 Закону та статті 16 Закону; підпункт 3) тендерної документації - на підставі пункту 2) частини другої статті 22 Закону та статті 17 Закону; підпункт 4) тендерної документації - на підставі пункту 3) частини другої статті 22 Закону. Також, висування замовником саме таких вимог у тендерній документації до тендерної пропозиції учасника підтверджується й пунктом 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку України від 13 квітня 2016 р. № 680. Виходячи з зазначеного, а також керуючись принципами здійснення закупівель (стаття 3 Закону) щодо максимальної економії та ефективності, ВИМАГАЄМО навести ЗАКОНОДАВЧЕ підґрунтя ДО КОЖНОГО З ПІДПУНКТІВ тендерної пропозиції (пункт 1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"), а саме: 1), 5); додатку 2 до тендерної документації, а саме: пункти 1, 2, 3, таблиці "Інші документи, що вимагаються", зазначивши конкретні законодавчі (нормативні, нормативно-правові акти), їх статті, пункти, підпункти, абзаци, на підставі яких такі вимоги висунуті замовником до тендерної пропозиції учасників. У разі неможливості наведення конкретного посилання для кожного з зазначених підпунктів пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації відповідно до законодавства, ВИМАГАЄМО виключити їх з тендерної документації як БЕЗПІДСТАВНІ, оскільки статтею 19 Конституції України визначено, що НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ РОБИТИ ТЕ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ! ДО ВІДОМА! Згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ФОРМ З ОКРЕМИМИ ПОЛЯМИ, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації. Перелік необхідних документів, що завантажується учасником до тендерної пропозиції в електронному вигляді, ПОВИНЕН відповідати вимогам статті 22 Закону. Виходячи з цього, вимагання надання учасником тендерної пропозиції у будь якому іншому вигляді, ніж шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, є безпідставним. Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Виходячи з цього, порядок укладання договору визначений ВИКЛЮЧНО кодексами України. Відповідно до статей 627, 628, 638 Цивільного кодексу України, статей 179, 180 Господарського кодексу України сторони можуть визначати зміст договору на основі ВІЛЬНОГО ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ, МАЮТЬ ПРАВО ПОГОДЖУВАТИ НА СВІЙ РОЗСУД БУДЬ-ЯКІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЩО НЕ СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ, з урахуванням вимог актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. ДОГОВІР ВВАЖАЄТЬСЯ УКЛАДЕНИМ, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі ДОСЯГНУТО ЗГОДИ ЩОДО УСІХ ЙОГО ІСТОТНИХ УМОВ (підкреслюємо, що й істотні умови договору, зазначені в тендерній документації, згідно з кодексами України не є остаточними). У разі наявності заперечень щодо окремих умов договору, кодексами України передбачена чітка процедура досягнення сторонами згоди щодо умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ та внесення сторонами до нього змін. Таким чином, вимагання від учасника заповнення та погодження з ПРОЕКТОМ договору, зміст якого відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України остаточно повинен визначатись під час його укладання, є також безпідставним, оскільки примушує учасника до вчинення односторонніх дій стосовно предмету закупівлі. Також стосовно проекту договору слід зауважити, що апелювання до вимог частини четвертої статті 36 Закону щодо відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі не обґрунтуванням того, що ПРОЕКТ договору має бути погоджений на етапі подання тендерної пропозиції. Порядок БЕЗОПЛАТНОГО отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами визначений частиною сьомою статті 11 та п. 10 частини першої статті 8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". При цьому, згідно з частиною п'ятою статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб…" витяги в паперовій та електронній формі мають однакову юридичну силу. Тому запрошуємо скористатись ресурсом https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, а не вимагати від учасників свідоцтво про реєстрацію, яке скасоване. Подібні обґрунтування та пояснення можливо навести й до інших БЕЗПІДСТАВНИХ вимог тендерної документації. Шановний замовник, проведення закупівель в електронному вигляді тому й проводиться саме у такому вигляді з метою найбільшого спрощення такого процесу. Для його забезпечення створені електронні ресурси різних державних органів, з яких можливо безоплатно отримати необхідні відомості, потрібно ними лише скористуватись, а не перекладати свою роботу на учасників. Тай вимагати від учасника скласти реєстр документів до документів в електронному вигляді якось вже не по сучасному…, бюрократично. ВИМАГАЄМО привести вимоги тендерної документації ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На засіданні тендерного комітету Маневицької районної державної адміністрації детально розглянута вимога «Про відповідність змісту тендерної пропозиції учасника законодавству» . Рішенням тендерного комітету Маневицької районної державної адміністрації внесено зміни до тендерної документації. Файли змін і тендерна документація із змінами завантажена на електронний майданчик.
Статус вимоги: Задоволено