-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо яловичина охолоджене, філе куряче охолоджене.
Завершена
162 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 620.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 620.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2017 13:34 - 21.09.2017 16:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
d45cd32e544a4a1dbef3546b9382efb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-18-001246-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Лист-вимога
Після вивчення документів Учасника закупівлі, який знаходиться на стадії «Кваліфікація» просимо Вас звернути увагу на наступні недоліки виявлені в поданих документах ФОП Опанасенко І. С.:
1. В додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через «Систему електронних закупівель» в п. 3 зазначено: «Кожна партія товарів має бути поставлена в суворій відповідності із вимогами замовника щодо кількості та асортименту, вказаними у заявці на поставку (учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист)». Проте відповідний гарантійний лист в складі Пропозиції в ФОП Опанасенко І.С. не надано.
2. В додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через «Систему електронних закупівель» в п. 5 зазначено: «Поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів, та який відповідає встановленим чинним законодавством санітарно-гігієнічним нормам». Проте Учасник, який знаходиться на стадії «Кваліфікація» не надав жодного документу, який свідчить про відповідність автотранспорту зазначеним Вимогам.
3. В додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через «Систему електронних закупівель» в п. 6 зазначено: «Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати санітарні книжки згідно наказу МОЗ України від 21.02.2013 року № 150 та виконувати вантажно-розвантажувальні роботи». Проте у ФОП Опанасенко І.С. відсутня медична книжка водія, який буде постачати продукцію.
4. В додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через «Систему електронних закупівель» в п. 7 зазначено: «Автотранспорт повинен мати:
- санітарний паспорт для транспортування харчових продуктів виданий Держпродспоживслужбою; - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу;». В наданих документах ФОП Опанасенко І.С. нема жодного з перелічених документів.
5. В додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через «Систему електронних закупівель» в п. 8 зазначено: «Продукти харчування постачаються за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність та якість; відповідність державним стандартам, а саме:
- копію документів, для підтвердження якості продукції (декларація про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ІSO/ІЕS 17050-1:2006 «Декларація постачальника про відповідність Частина 1. Загальні вимоги»);
- копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ІSO 22000:2005, IDT, стосовно виробництва предмету закупівлі;
- копію сертифікату на систему управління якістю ІSO 9001:2008, IDT, стосовно виробництва предмету закупівлі;». Проте, у складі пропозиції ФОП Опанасенко І.С. зразки документів з якими буде постачатися предмет закупівлі не надано. Таким чином, вважаємо, що Замовник повинен бути зацікавлений насамперед в якості продукції, яка буде постачатися і в наявності документів, які відповідатимуть якості поставленої продукції. Все таки продукція закуповується для харчування хворих людей і не повинна бути сумнівного походження і якості!
Просимо врахувати наші зауваження при процедурі оцінки кваліфікації учасників.
З повагою ФОП Якімець В.І.
(Виробник м’яса та м’ясопродуктів)
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ЦРЛ.pdf 27.09.2017 16:10
Дата подачі:
27.09.2017 16:10
Вирішення:
Пропозиція Учасника скасована. Дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги:
Задоволено