• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти персональних комп’ютерів форм-фактора ноутбук для педагогічних працівників спеціалізованої школи I-III ступенів № 301 імені Ярослава Мудрого з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання

Завершена

625 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 125.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2021 19:35 - 30.10.2021 01:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 18a118a296bc41c5b35ec4b2c835b129
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-014943-c.a5
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Своїм рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції Замовник (Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №301 імені Ярослава Мудрого з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва) порушила наші права та охоронювані законом інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Обгрунтування надаються у скарзі та додатках до неї, що додаються в окремих файлах.
Дата розгляду скарги: 25.11.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.11.2021 17:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.11.2021 14:33
Дата виконання рішення Замовником: 01.12.2021 08:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Погоджуємось з рішенням АМКУ.
Автор: ФОП "ЯКОВЛЕВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Дмитро Яковлев +380956078773 dmitriy.yakovlev.ifs@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону

Номер: 86216c35339540e6acd5b75c451b8912
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-014943-c.a4
Назва: Щодо кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону
Вимога:
Шановний замовник! У Розділі III. п. 5 тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону) у підпункті 5,1 встановлені вимоги: Замовник вимагає від учасників інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник торгів ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" не надав фінансової звітності (Ви самі раніше це підтвердили) Вимагаємо дискваліфікації учасника ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши вашу скаргу щодо кваліфікаційного критерію до учасника та вимоги, установленою статтею 17 Закону – повідомляємо: що такого критерію не встановлено тендерною документацією та статтею 17. Розділом ІІІ пунктом 5 (5.1) частина 4, детально описано вимоги, а саме: «4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини)». Отже, зважаючи на даний пункт, а також перелік кваліфікаційних вимог, що вимагається Замовником − критерій фінансова звітність не встановлено і не вимагався! Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 розділом ІІІ цієї документації всі документи згідно переліку, зазначеного у Додатку 2 ТД до цієї тендерної документації. Що вже було повідомлено у попередній відповіді на скаргу (вимогу). З повагою замовник!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо невідповідність пропозиції ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС вимогам у тендерній документації.

Номер: 148a3a4023e641519ca5178e882f1873
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-014943-c.b3
Назва: Щодо невідповідність пропозиції ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС вимогам у тендерній документації.
Вимога:
Шановний замовник! Вимагаємо дискваліфікації учасника ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" через невідповідність пропозиції даного учасника вимогам у тендерній документації, а саме відсутність документів, які необхідно було надати: 1. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних 2. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю 3. Оригіналі листа(-ів) відгуку від замовників з якими було укладено договір(-и) - вимоги ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»! Таким чином, відсутність даних документів підтверджує невідповідність вимогам тендеру. Відповідно до умов тендерної документації- замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо учасник процедури закупівлі: 1)не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. В разі незадоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановник учасник! У зв’язку із отриманням вимоги учасника щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", нами було повторно розглянуто пропозиції учасника ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" на предмет вимог тендерної документації. Повідомляємо про те, що зазначені Вами документи, а саме: 1. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.2. Оригінали листа(-ів) відгуку від замовників з якими було укладено договір(-и) - вимоги ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - наявні. Щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю – тендерною документацією не вимагалося (детально розділ ІІІ, п.5 (5.1) ТД). Таким чином, вимушені відхилити Вашу вимогу і лишити не задоволеною. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ ФОП "ЯКОВЛЕВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" ФРАЙ" та про намір укласти договір

Номер: c83caaf67b984977997d4325bfdcf83c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-014943-c.b2
Назва: щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ ФОП "ЯКОВЛЕВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" ФРАЙ" та про намір укласти договір
Вимога:
опис у вкладені
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня шановний учасник, повідомляємо: 1. Переглянути рішення щодо переможця відкритих торгів у зв’язку із не відповідністю наданої тендерної пропозиції і розглядом скарги учасника - задовольняємо оскарження результату. (підстава Стаття 29 п.11, 12 ЗУ про публічні закупівлі). 2. Визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «Комплекти персональних комп’ютерів форм-фактора ноутбук для педагогічних працівників спеціалізованої школи I-III ступенів № 301 імені Ярослава Мудрого з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-18-014943-c), учасника відкритих торгів – ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" (далі – переможець) та відхилити пропозиції учасників ФОП "ЯКОВЛЕВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ТОВ "СЕЙЛЗ ХАУС".
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: de76611882fd47b4abe85955f035b9dc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-014943-c.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний потенційний учасник, Додатком № 3, Тендерної документації Замовника передбачена наступна вимога: «3. Для запобігання постачання контрафактного Товару та недобросовісної поведінки Учасників, у складі пропозиції Учасник надає авторизаційний лист від Виробника або його офійційного представника, який підтверджує повноваження Учасника на постачання Товару та наявність гарантійних зобов’язань на зазначений Товар.» Звертаємо Вашу увагу, та той факт, що Рішення АМКУ на які Ви посилаєтесь: 1) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-14-000597-a, 2) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-15-000266-c містять вимогу щодо надання Листа-авторизації саме від виробника товару, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в той час як Тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання Листа-авторизації від виробника та/або офіційного дистриб’ютора (представника). Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернатива, надати Лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується у торгах. Вимога щодо надання Листа-авторизації від виробника та/або офіційного дистриб’ютора дозволяє Замовнику уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та в будь якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників. Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вважає вимогу щодо надання Листа-авторизації на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора(представника) дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.11.2021 00:02