• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Хмельницької області (оформлення прав власності на земельні ділянки в смугах відведення автомобільних доріг державного значення Хмельницької області: виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування та технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства в смугах відведення ділянок автомобільних доріг державного значення Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка в межах Шепетівського району, Т-20-12 Ланівці – Лисогірка – Теофіполь в межах Хмельницького району, Т-23-01 Білогір'я – /Р-26/ в межах Шепетівського району, Т-23-02 Чернелівка – Городок – Смотрич в межах Хмельницького району, Т-23-05 Хмельницький – Віньківці – Дашківці в межах Хмельницького району, Т-23-06 Шепетівка – Старокостянтинів в межах Шепетівського та Хмельницького районів, Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський в межах Кам'янець-Подільського району, Т-23-10 Голосків – Деражня – Лука Барська в межах Хмельницького району, Т-23-11 Хмельницький – Волочиськ в межах Хмельницького району, Т-23-14 Теофіполь – Красилів-/Н-03/ в межах Хмельницького району, Т-23-16 Маниківці – Деражня в межах Хмельницького району, Т-23-18 Старий Остропіль – Вовковинці в межах Хмельницького району, Т-23-19 Стара Синява – Меджибіж – /М-30/ в межах Хмельницького району, Т-23-20 /М-30/ – Волочиськ – Підволочиськ в межах Хмельницького району, Т-23-21 Ярмолинці – Кам'янець-Подільський в межах Хмельницького району, Т-23-24 Старокостянтинів – Антоніни в межах Хмельницького району, Т-23-26 Старокостянтинів – Шрубків в межах Хмельницького району (Хмельницької області) (63710000–9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)

Завершена

3 571 909.14 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 719.09 UAH
Період оскарження: 18.10.2021 18:10 - 30.10.2021 01:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: cd920881458f45018e6347a13549df20
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-002586-a.b1
Назва: Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Звернення у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області (надалі – Замовник, САД у Хмельницькій області) проводиться процедура закупівлі – «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Хмельницької області (оформлення прав власності на земельні ділянки в смугах відведення автомобільних доріг державного значення Хмельницької області: виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування та технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства в смугах відведення ділянок автомобільних доріг державного значення Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка в межах Шепетівського району, Т-20-12 Ланівці – Лисогірка – Теофіполь в межах Хмельницького району, Т-23-01 Білогір'я – /Р-26/ в межах Шепетівського району, Т-23-02 Чернелівка – Городок – Смотрич в межах Хмельницького району, Т-23-05 Хмельницький – Віньківці – Дашківці в межах Хмельницького району, Т-23-06 Шепетівка – Старокостянтинів в межах Шепетівського та Хмельницького районів, Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський в межах Кам'янець-Подільського району, Т-23-10 Голосків – Деражня – Лука Барська в межах Хмельницького району, Т-23-11 Хмельницький – Волочиськ в межах Хмельницького району, Т-23-14 Теофіполь – Красилів-/Н-03/ в межах Хмельницького району, Т-23-16 Маниківці – Деражня в межах Хмельницького району, Т-23-18 Старий Остропіль – Вовковинці в межах Хмельницького району, Т-23-19 Стара Синява – Меджибіж – /М-30/ в межах Хмельницького району, Т-23-20 /М-30/ – Волочиськ – Підволочиськ в межах Хмельницького району, Т-23-21 Ярмолинці – Кам'янець-Подільський в межах Хмельницького району, Т-23-24 Старокостянтинів – Антоніни в межах Хмельницького району, Т-23-26 Старокостянтинів – Шрубків в межах Хмельницького району (Хмельницької області) (63710000–9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту))» з очікуваною вартістю 3 571 909,14 грн з ПДВ (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2021-10-18-002586-a) (надалі – Процедура закупівлі). Ми плануємо взяти участь у Процедурі закупівлі та ознайомившись із тендерною документацією (надалі – документація) виявили в ній положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні державних закупівель та дискримінують учасників процедури. У Додатку 4 Тендерної документації міститься положення, відповідно до якого Замовник вважає, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір з виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування або технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства в смугах відведення автомобільних доріг загального користування державного значення (код КВЦПЗ 12.04 – Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства), який у своєму складі містить види робіт/послуг, які подібні за технічними умовами/вимогами даного предмету закупівлі, тобто повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуг відведення ділянок автомобільних доріг, а також визначення площ землекористування під окремими складовими елементами автомобільних доріг відповідно до державних будівельних норм та стандартів та технічних паспортів автомобільних доріг. Така вимога є дискримінуючою з огляду на наступне: Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників подання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак, згідно з частиною 4 статті 22 цього ж Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 50 Закону України «Про землеустрій», в якій визначено склад та зміст проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та статті 55 цього ж Закону, в якій також визначено склад та зміст технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), виходить, що склад та зміст документацій із землеустрою залишаються незмінними незалежно від цільового призначення земельної ділянки (відповідно до Наказу Держкомзему «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель» № 548 від 23.07.2010 р.) та її форми власності. Враховуючи вищезазначене, вимога щодо аналогічного договору є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи здійснення закупівель, визначені статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв'язку з викладеним вимагаємо: 1) усунути правопорушення в процедурі закупівлі шляхом внесення змін до документації (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2021-10-18-002586-a), а саме: В Додаток 4 Тендерної документації внести зміни, а саме викласти визначення аналогічного договору в наступній редакції: Аналогічним договором необхідно розуміти договір з виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування або технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства в смугах відведення автомобільних доріг загального користування (код КВЦПЗ 12.04 – Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства), який у своєму складі містить види робіт/послуг, які подібні за технічними умовами/вимогами даного предмету закупівлі, тобто повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуг відведення ділянок автомобільних доріг, а також визначення площ землекористування під окремими складовими елементами автомобільних доріг відповідно до державних будівельних норм та стандартів та технічних паспортів автомобільних доріг.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги» стаття 8. Класифікація автомобільних доріг загального користування: «Автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні. До міжнародних автомобільних доріг належать дороги, що суміщаються з міжнародними транспортними коридорами та/або входять до Європейської мережі основних, проміжних, з'єднувальних автомобільних доріг та відгалужень, мають відповідну міжнародну індексацію і забезпечують міжнародні автомобільні перевезення. До національних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що суміщені з національними транспортними коридорами і не належать до міжнародних автомобільних доріг, та автомобільні дороги, що з'єднують столицю України - місто Київ, адміністративний центр Автономної Республіки Крим, адміністративні центри областей, місто Севастополь між собою, великі промислові і культурні центри з міжнародними автомобільними дорогами. До регіональних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують дві або більше областей між собою, автомобільні дороги, що з'єднують основні міжнародні автомобільні пункти пропуску через державний кордон, морські та авіаційні порти міжнародного значення, найважливіші об'єкти національної культурної спадщини, курортні зони з міжнародними та національними автомобільними дорогами. До територіальних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують адміністративні центри Автономної Республіки Крим і областей з адміністративними центрами районів, містами обласного значення, міста обласного значення між собою, адміністративні центри районів між собою, а також автомобільні дороги, що з'єднують з дорогами державного значення основні аеропорти, морські та річкові порти, залізничні вузли, об'єкти національно-культурного надбання та курортного і природно-заповідного фонду, автомобільні пункти пропуску міжнародного та міждержавного значення через державний кордон. Перелік доріг державного значення, у тому числі їх ділянок, що суміщаються з вулицями міст та інших населених пунктів і фінансуються з державного бюджету, затверджує Кабінет Міністрів України один раз на три роки за пропозицією центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства. {Частина сьома статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1764-VIII від 17.11.2016} Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні. До обласних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують адміністративні центри Автономної Республіки Крим і областей з іншими населеними пунктами в межах Автономної Республіки Крим чи області та із залізничними станціями, аеропортами, річковими портами, пунктами пропуску через державний кордон, місцями відпочинку і не належать до доріг державного значення. До районних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують адміністративні районні центри з іншими населеними пунктами, інші населені пункти між собою, з підприємствами, об'єктами культурного значення, іншими дорогами загального користування у межах району. Перелік доріг місцевого значення, у тому числі їх ділянок, що суміщаються з вулицями міст та інших населених пунктів, затверджують Рада міністрів Автономної Республіки Крим та обласні державні адміністрації один раз на три роки. {Стаття 8 в редакції Закону № 4203-VI від 20.12.2011}». Таким чином, враховуючи те, що Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області (далі – Замовник) є балансоутримувачем автомобільних доріг державного значення та згідно вище зазначених роз’яснень, Замовник вважає, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір з виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування або технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства в смугах відведення автомобільних доріг загального користування державного значення (код КВЦПЗ 12.04 – Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства), який у своєму складі містить види робіт/послуг, які подібні за технічними умовами/вимогами даного предмету закупівлі, тобто повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуг відведення ділянок автомобільних доріг, а також визначення площ землекористування під окремими складовими елементами автомобільних доріг відповідно до державних будівельних норм та стандартів та технічних паспортів автомобільних доріг. Відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги» визначено такі терміни: автомобільна дорога, смуга відведення автодороги. Автомобільна дорога – лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручною руху транспортних засобів; Смуга відведення – земельні ділянки, що надаються в установленому порядку для розміщення автомобільної дороги. Статтею 9 вказаного Закону визначені складові автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення. Складовими автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення є: земляне полотно; проїзна частина; дорожнє покриття; смуга руху; споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди; споруди шумозахисні; штучні споруди; засоби технологічного зв’язку; інженерне облаштування: спеціальні споруди та засоби, призначені для забезпечення безпечних та зручних умов руху (освітлення, стаціонарні комплекси вимірювання вагових і габаритних параметрів транспортних засобів, примусового зниження швидкості руху); архітектурне облаштування: архітектурні споруди та декоративні насадження, призначені для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг; технічні засоби організації дорожнього руху, автопавільйони, лінійні споруди і комплекси, що забезпечують функціонування і збереження доріг; елементи санітарного облаштування; зелені насадження; спеціально облаштовані місця для зупинки маршрутних транспортних засобів. Об’єкти дорожнього сервісу не є складовими частинами автомобільної дороги загального користування, крім випадків, якщо замовником їх будівництва чи розміщення у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування є власник чи орган управління цих автомобільних доріг загального користування. Розміщення інших об’єктів у межах смуги відведення без дозволу власників доріг, органів, що здійснюють управління автомобільними дорогами, забороняється. Складовими автомобільної дороги загального користування за межами смуги відведення є: архітектурне облаштування; споруди, призначені для збереження автомобільних доріг і контролю дорожнього руху; споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди; споруди шумозахисні; поромні переправи, снігозахисні споруди, протилавинні і протиселеві споруди; уловлювальні з’їзди; нагірні канави; випарні басейни; відкриті та закриті дренажні системи. Замовник зазначає, що розуміння наведених термінів складових автомобільної дороги та їх призначення потребує відповідної фахової підготовки та наявності досвіду виконання відповідних робіт. Також повідомляємо, що в технічному завданні визначені технічні характеристики необхідних для виконання робіт з оформлення прав власності на земельні ділянки в смугах відведення автомобільних доріг державного значення Хмельницької області, які дещо різняться з типовим складом проекту землеустрою, визначеного статтею 50 Закону України «Про землеустрій» та складом технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), визначеного статтею 55 Закону України «Про землеустрій» і передбачають виконання повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуг відведення ділянок автомобільних доріг, а також визначення площ землекористування під окремими складовими елементами автодоріг відповідно до державних будівельних норм та стандартів та технічних паспортів автодоріг.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.11.2021 15:01