• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини для службового автотранспорту

Торги не відбулися

968 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 840.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2021 17:30 - 30.10.2021 01:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 9abe9ada6c58457797575ebc25676a4f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-014187-c.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 30.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.11.2021 18:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.12.2021 13:34
Автор: ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Владіслав Удовиченко +380930593816 uvo1020@gmail.com
Вимога
Вирішена

2. Неправомірність вимоги наявності підприємств, що мають право на гарантійне обслуговування

Номер: db4f0956716c49af84cac2b807ff4ddc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-014187-c.b3
Назва: 2. Неправомірність вимоги наявності підприємств, що мають право на гарантійне обслуговування
Вимога:
Пункт 3 частини 2 «Документи для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Додатку 1. «Довідку за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію щодо переліку (повне найменування, юридична та фактична адреси, контактні телефони) підприємства (філії, представництва тощо) у м. Харкові або Харківській області, яке уповноважене надавати послуги з гарантійного обслуговування, в тому числі і заміни, у випадку виробничого браку, Товарів, які пропонуються Учасником, а також надати документ (договір, сертифікат тощо), який підтверджує те, що вказані у довідці підприємства, мають право на гарантійне обслуговування, в тому числі і заміну, Товарів від усіх виробників Товарів, які пропонуються Учасником…» Якщо повинна бути стороння організація, що надає послуги з гарантійного обслуговування, навіщо оформлювати офіційну гарантію якості з уповноваженою особою, яка, за вашою думкою, не має на це права, бо не має делегованих повноважень від виробника ? Чи Ви вважаєте, що офіційна гарантія якості буде розповсюджуватися на випадки неправильної експлуатації, зберігання та ін? Якщо підприємство, вказане в Пункт 3 частини 2 «Документи для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Додатку 1., не має представництва, філії тощо у м. Харкові або Харківській області, і, відповідно, не буде вказана в довідці, то така тендерна пропозиція не буде відповідати вимогам Замовника? Яка різниця чи є підприємства, вказані в Пункт 3 частини 2 «Документи для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Додатку 1, на території України взагалі, якщо Ви вимагаєте офіційної гарантії якості з заміною на уповноважену особу? Вважаємо, що дані вимоги Замовника суперечать та дублюють інші вимоги, та роблять практично неможливим подання повної тендерної пропозиції Учасником . Вважаємо, що це прихована можливість для відхилення пропозиції будь-якого Учасника і вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

1. Неправомірність вимоги оформлення офіційної гарантії якості

Номер: 174762eeb86845d8ac0d5c35df0666a6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-014187-c.b2
Назва: 1. Неправомірність вимоги оформлення офіційної гарантії якості
Вимога:
В пункті3 Додатку 1 до тендерної документації вказано « На всі Товари, які пропонуються Учасником, має бути оформлена офіційна гарантія якості, від уповноваженої особи (підприємства, установи, організації тощо) із зазначенням термінів гарантії – кількості місяців експлуатації або тис. км. пробігу…» Яким чином та у якому вигляді повинна бути оформлена дана гарантія? На кожну одиницю товару чи на кожен вид товару? Вважаємо, що дані Вимоги Замовника не мають чіткого опису виконання, незрозуміло який саме документ та у якому вигляді хоче бачити Замовник, тому не можуть бути виконані так, щоб Замовник не міг пред’явити претензії. Вважаємо, що це прихована можливість для відхилення пропозиції будь-якого Учасника і вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: f1fbba67a740464480c1d811e356806c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-014187-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління Національної поліції в Харківській області було оголошено закупівлю UA-2021-10-18-014187-c на Запасні частини для службового автотранспорту ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів, очікувана вартість 968 000,00 грн з ПДВ. Також було розміщено тендерну документацію, що містить вимоги до підготовки тендерних пропозицій учасників, в т.ч. щодо складу документів, які потрібно надати. Однак тендерна документації закупівлі містить умови, що є дискримінаційними та порушують моє право стати учасником та переможцем даної закупівлі. Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 цього Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відтак кваліфікаційні вимоги повинні встановлюватись у тендерній документації з метою забезпечення здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг на умовах добросовісної конкуренції, з метою максимальної економії та ефективності. Тобто ці кваліфікаційні вимоги повинні сприяти закупівлі та конкуренції, а не штучно обмежувати її. Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір. Однак тендерна документація Замовника у закупівлі № UA-2021-10-18-014187-c містить кваліфікаційні вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій: Згідно додатку 1 до тендерної документації розділ: Документи для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі п.3, Замовник вимагає від Учасника наступні документи: 3. Довідку за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію щодо переліку (повне найменування, юридична та фактична адреси, контактні телефони) підприємства (філії, представництва тощо) у м. Харкові або Харківській області, яке уповноважене надавати послуги з гарантійного обслуговування, в тому числі і заміни, у випадку виробничого браку, Товарів, які пропонуються Учасником, а також надати документ (договір, сертифікат тощо), який підтверджує те, що вказані у довідці підприємства, мають право на гарантійне обслуговування, в тому числі і заміну, Товарів від усіх виробників Товарів, які пропонуються Учасником. Відповідно до наведеного вище, я маю достатній досвід, спроможність для виконання договору про закупівлю, маю можливість підтвердити їх звичайними та розумними вимогами. Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю. Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною. Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів роздрібної торгівлі запчастинами, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів оптової торгівлі, які здійснюють продаж запчастин– тобто завідомо продають запчастини дешевше. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників. Сама вимога до учасника мати підприємство (філії, представництво – є безпідставною та непотрібною для виконання договору про закупівлю. Для заміни товару, у випадку виробничого браку, не обов’язково знаходитись у м. Харкові або Харківській області На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Внести зміни до умов Тендерної документації та прибрати пункт 3 (додаток 1 до Тендерної документації), що буде свідчити про недискримінацію учасників, а також забезпечить законне право Скаржника на участь у цій процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено