• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комбінезон захисний BeSafe MASTER

Завершена

632 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 160.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2021 16:25 - 22.10.2021 16:29
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення дикримінаційних умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Номер: d26f2cc8f0544153ae34e17cec31ec7b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-002186-b.a2
Назва: Вимога про усунення дикримінаційних умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Нагадаємо Замовнику про те, що відповідно до Стаття 5 ЗУ « Про публічні закупівлі» закупівлі , в тому числі й ті, які проводяться у спрощеному порядку здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині 4 статті 14 Закону зазначено у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник у даній спрощеній закупівлі повністю знехтував всіма принципами проведення закупівель , які зазначені у ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі визначивши, що предметом закупівлі є одяг захисний конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE) – тобто товар одного єдиного виробника в Україні . Замовник унеможливив дотримання принципу добросовісної конкуренції між учасниками ( конкуренції бути не може, бо Замовник змушує всіх учасників перекуповувати товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE), а не конкурувати за якістю та ціною між собою) ; - Замовник унеможливив досягнення максимальної економії у закупівлі ( аналіз закупівель захисного одягу від інфекційних агентів свідчить про те, що ціна на товар даної категорії може коливатися , але очевидно , що вданій закупівлі ціна не буде нижчої , ніж її визначає один єдиний виробник товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE)) - Замовник допустив відкриту дискримінацію всіх інших виробників захисного одягу , які потенційно є учасниками цього тендеру , бо в Україні є десятки виробників захисного одягу , який відповідає вимогам ДСТУ EN 14126:2008. Сертифікація товарів національних виробників проведена не тільки національними органами оцінки відповідності , але й у міжнародних органах ОВ. Однак , Замовник встановлює надумані бар’єри учасникам, які вклали багато часу та зусиль для проведення процесу сертифікації для участі й перемоги у цій закупівлі . Недобросовісно, а, можливо, й із незаконним умислом та за попередньою змовою з невстановленими особами, діє Замовник зазначаючи в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі характеристики товару , вимоги про підтверджуючі документи які 100 % співпадають виключно з одним учасником ринку : ТОВ « Компанія «Біко» ( 49081, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна , 9 оф.10. Надаємо для публічного ознайомлення документи на товар ТОВ « Компанія «Біко» для підтвердження вище викладених обставин. Зауважимо, що Замовник жодним чином не мотивував того, що товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE)) є виключним товаром , що необхідний для потреб Замовника і що аналогічні товари за своїми характеристиками, але інших виробників не здатні задовольнити потреби Замовника . Особливо варто відмітити вимогу про надання учасниками : «- оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів.» Тобто , якщо виробник захисного одягу під ТМ BeSafePro MASTER (PP+microPE)) не надасть на запит потенційного учасника гарантійного листа, то такий учасник не зможе надати тендерної пропозиції, не зможе запропонувати товари власного виробництва, тобто не зможе взяти участь у закупівлі взагалі. Замовник тим самим ставить усіх потенційних учасників ринку в залежність від виробника товарів BeSafePro MASTER (PP+microPE)). На підставі викладеного , ВИМАГАЄМО : 1. Усунути порушення ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі» та змінити норми Оголошення про проведення публічних закупівель шляхом : - Видалити з Оголошення послання на конкретну марку товару BeSafePro MASTER (PP+microPE)). - Зазначити у додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі про можливість надання еквіваленту продукції з такими ж самими характеристиками та властивостями.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Виходячи з вищенаведеного, замовник має право, а не обв'язок вказувати аналоги або еквіваленти товару. В умовах закупівлі відсутня дискримінація учасників. Спрощена закупівля проводиться підприємством у відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні характеристики предмета закупівлі визначено виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримання законодавства. Виходячи із специфіки даної Закупівлі яка здійснюється для надання медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу підприємства закуповує саме те найменування товару, яке визначено в медико-технічних вимогах. Керуючись вищевказаним, відсутні підстави для внесення змін до оголошення, та/або вимог до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.10.2021 14:13
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ !

Номер: 2907068cf67641659b69844f03725fc2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-002186-b.a1
Назва: ВИМОГИ УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ !
Вимога:
Нагадаємо Замовнику про те, що відповідно до Стаття 5 ЗУ « Про публічні закупівлі» закупівлі , в тому числі й ті, які проводяться у спрощеному порядку здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині 4 статті 14 Закону зазначено у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник у даній спрощеній закупівлі повністю знехтував всіма принципами проведення закупівель , які зазначені у ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі визначивши, що предметом закупівлі є одяг захисний конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE) – тобто товар одного єдиного виробника в Україні . Замовник унеможливив дотримання принципу добросовісної конкуренції між учасниками ( конкуренції бути не може, бо Замовник змушує всіх учасників перекуповувати товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE), а не конкурувати за якістю та ціною між собою) ; - Замовник унеможливив досягнення максимальної економії у закупівлі ( аналіз закупівель захисного одягу від інфекційних агентів свідчить про те, що ціна на товар даної категорії може коливатися , але очевидно , що вданій закупівлі ціна не буде нижчої , ніж її визначає один єдиний виробник товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE)) - Замовник допустив відкриту дискримінацію всіх інших виробників захисного одягу , які потенційно є учасниками цього тендеру , бо в Україні є десятки виробників захисного одягу , який відповідає вимогам ДСТУ EN 14126:2008. Сертифікація товарів національних виробників проведена не тільки національними органами оцінки відповідності , але й у міжнародних органах ОВ. Однак , Замовник встановлює надумані бар’єри учасникам, які вклали багато часу та зусиль для проведення процесу сертифікації для участі й перемоги у цій закупівлі . Недобросовісно, а, можливо, й із незаконним умислом та за попередньою змовою з невстановленими особами, діє Замовник зазначаючи в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі характеристики товару , вимоги про підтверджуючі документи які 100 % співпадають виключно з одним учасником ринку : ТОВ « Компанія «Біко» ( 49081, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна , 9 оф.10. Надаємо для публічного ознайомлення документи на товар ТОВ « Компанія «Біко» для підтвердження вище викладених обставин. Зауважимо, що Замовник жодним чином не мотивував того, що товар конкретної марки BeSafePro MASTER (PP+microPE)) є виключним товаром , що необхідний для потреб Замовника і що аналогічні товари за своїми характеристиками, але інших виробників не здатні задовольнити потреби Замовника . Особливо варто відмітити вимогу про надання учасниками : «- оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів.» Тобто , якщо виробник захисного одягу під ТМ BeSafePro MASTER (PP+microPE)) не надасть на запит потенційного учасника гарантійного листа, то такий учасник не зможе надати тендерної пропозиції, не зможе запропонувати товари власного виробництва, тобто не зможе взяти участь у закупівлі взагалі. Замовник тим самим ставить усіх потенційних учасників ринку в залежність від виробника товарів BeSafePro MASTER (PP+microPE)). Також, вимогою яка очевидно написана Замовником під конкретного виробника є вимога про надання - копії сертифікату експертизи виданий державним центром стандартизації якій підтверджує відповідність комбінезона до ДСТУ EN 14126:2008.В сертифікаті має бути чіткий опис конкретного комбінезона та повинен бути артикул комбінезона;» На підставі викладеного , ВИМАГАЄМО : 1. Усунути порушення ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі» та змінити норми Оголошення про проведення публічних закупівель шляхом : - Видалити з Оголошення послання на конкретну марку товару BeSafePro MASTER (PP+microPE)). - Зазначити у додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі про можливість надання еквіваленту продукції з такими ж самими характеристиками та властивостями.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Потребує редакції
Дата скасування: 20.10.2021 16:19