• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування

Інформація, що вимагається част.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана у оголошенні про проведення відкритих торгів, вказана у тендерній документації. Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 66512210-7 Послуги з добровільного страхування здоров’я

Завершена

2 640 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 26 400.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2021 16:15 - 31.10.2021 01:00
Вимога
Є відповідь

оскарження результатів кваліфікації

Номер: dfb5f9d320254c72a6779d3bcd330b38
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-002193-a.a3
Назва: оскарження результатів кваліфікації
Вимога:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" ОСКАРЖЕННЯ Відповідно до пункту 2.1. Додатку 2 тендерної документації на закупівлю послуг за предметом закупівлі: 66510000-8 Страхові послуги Добровільне медичне страхування (зі змінами від 27.10.2021р.) (ідентифікатор UA-2021-10-18-002193-а) визначено вимогу до Учасників щодо наявності виділених для Страхувальника власних телефонних ліній (стаціонарного та мобільного зв’язку з можливістю цифрового аудіозапису розмов і їх архівації та зберігання протягом строку дії договору, із врахуванням кількості застрахованих осіб за цим договором), щоб забезпечити прийняття 80% усіх вхідних дзвінків за перші 20 секунд після голосового привітання: -безкоштовної телефонної лінії по Україні 0-800; -окремої лінії для невідкладної допомоги (дозвон без черги). У відповідності до Протокольного рішення №665/21-КО від 09.11.2021 року ПрАТ «СК «Крону» визначено переможцем закупівлі. Для підтвердження кваліфікації ПрАТ «СК «Крона» надало Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (№03/15 від 03.11.2021 року) із зазначенням наявності окремої лінії для невідкладної допомоги (дозвон без черги). Проте відповідно до звернень до ПрАТ «СК «Крони» за телефонами 0800500148/0800210148 представниками медичного асистансу заперечується наявність окремої лінії для невідкладної допомоги з дозвоном без черги (аудіозаписи розмови від 05.11.2021 року та 10.11.2021 року додаються). Також не було зафіксовано випадків прийняття вхідних дзвінків за перші 20 секунд після голосового привітання. Так як для виконання закупівлі СК «Крона» не планує залучати субпідрядників, в т.ч. для виділення окремої лінії для невідкладної допомоги з дозвоном без черги, а власні лінії відсутні - в документації зазначено недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, адже передбачена проектом договору. Таким чином, керуючись частиною 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», просимо відхилити пропозицію учасника ПрАТ «СК «Крона» та анулювати Протокольне рішення №665/21-КО від 09.11.2021 року . З повагою Голова правління ПрАТ «СК «МІСТО» Крамер Г.Л. Додатки. Звукові файли розміщено за посиланням та надіслано на електронну пошту: Okhrimenko.NV@ua.energy https://dropmefiles.com.ua/ua/e52xU3
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вашу Вимогу UA-2021-10-18-002193-a.a3 повідомляємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується, зокрема, через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до пункту 3 статті 31 Закону У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з пункту 4 статті 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації.

Номер: f4d9c03d4a4b46ce887273b1dc6d3501
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-002193-a.b2
Назва: Внесення змін до тендерної документації.
Вимога:
Згідно вимог Замовника, встановлених в тендерній документації, а саме в пп. 5.4 п. 5 розділу 1 (документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі) Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Лист-згоду (у довільній формі) з проєктом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації. В розділі 2 проєкту Договору страхування, що є Додатком 4 до тендерної документації, Замовник встановив, що у разі об’єктивних причин у діяльності Страхувальника, що спричиняють потребу у коригуванні протягом дії Договору переліку застрахованих осіб (через їх вибуття та/або заміну та/або доповнення тощо) Сторони вносять відповідні зміни у такий перелік, не збільшуючи при цього ціну (суму) Договору. Про такі зміни Страхувальник попередньо повідомляє Страховика на електронну адресу ____________ (зазначити електронну адресу Страховика)(п. 2.2. проєкту договору страхування). Тобто, згідно даного пункту проєкту договору страхування, у випадку збільшення/зменшення кількості застрахованих осіб, ціна договору (страховий платіж) не змінюється. Звертаємо увагу, що страхова сума, страховий платіж та страховий тариф встановлюються/розраховуються на кожну застраховану особу, загальний розмір страхового платежу та страхової суми залежить від кількості застрахованих осіб. Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про страхування» страховий платіж - плата за страхування, яку страхувальник зобов’язаний внести страховику згідно з договором страхування. Таким чином, при виключенні застрахованих осіб розмір страхового платежу відповідно зменшується, при включенні – збільшується. Відповідно Закону України «Про страхування» у випадку розірвання договору страхування з ініціативи страховика страховик повертає йому страхові платежі за період, що залишився до закінчення дії договору, з відрахуванням нормативних витрат на ведення справи, визначених при розрахунку страхового тарифу. Тобто, виключення застрахованої особи зі списку застрахованих осіб є припиненням договору страхування щодо такої особи, відповідно включення - є початком дії страхового покриття за договором страхування щодо таких застрахованих осіб. У зв’язку з вищезазначеним, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення з тексту Проєкту Договору страхування, який є Додатком № 4 до тендерної документації, пункту 2.2. в частині, що стосується розрахунку страхового платежу у випадку включення/виключення застрахованих осіб або внести відповідні зміни до даного пункту проєкту договору страхування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення принципів відкритості та прозорості закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: 856c4ff1acc244c0898be1f09676745a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-002193-a.c1
Назва: Порушення принципів відкритості та прозорості закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Згідно вимог Замовника, встановлених в тендерній документації, а саме в пп. 5.4 п. 5 розділу 1 (документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі) Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Лист-згоду (у довільній формі) з проєктом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації. В розділі 8 проєкту Договору страхування, що є Додатком 4 до тендерної документації, Замовник встановив, що Страхувальник (він же Замовник) має право контролювати порядок надання послуг та їх якість самостійно та/або через залученого страхового брокера та/або інших третіх осіб, залучених Страхувальником (Замовником) (п. 8.2.6 проєкту Договору страхування). Рішення про залучення страхового брокера Страхувальник (він же Замовник) прийматиме самостійно. При цьому, оплата послуг страхового брокера покладається на Страховика (п. 8.2.7. проєкту договору страхування). Звертаємо увагу, що замовник має право самостійно залучити страхового брокера, уклавши з ним договір страхових брокерських послуг (брокерську угоду), в якому визначити умови здійснення взаєморозрахунків між Замовником та страховим брокером, що передбачено «Положення про порядок провадження діяльності страховими посередниками», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.1996 р. № 1523. Чинне законодавство, що регулює страхову діяльність в Україні, не встановлює, спеціально не дозволяє та не зобов’язує страховика (в даному випадку учасника/ потенційного переможця процедури закупівлі) нести витрати страхувальника (замовника процедури закупівлі) за договорами, укладеними страхувальником (замовником) із третіми особами (зокрема, із страховими брокерами). Оскільки страховий брокер (який, до речі не визначений конкретно), не є учасником даної процедури закупівлі і згідно положень нормативно-правових актів має забезпечувати інтереси страхувальника, а брокерська угода в даному випадку укладається між страхувальником (Замовником) та страховим брокером, тому витрати на послуги останнього має нести саме страхувальник (Замовник). Дії замовника, щодо покладення на страховика (учасника/переможця) оплати послуг третіх осіб, які надають (надаватимуть) інші послуги замовнику (страхувальнику), порушують принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі. У зв’язку з вищезазначеним, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення з тексту Проєкту Договору страхування, який є Додатком № 4 до тендерної документації, вимог що стосуються залучення страхового брокера, третіх осіб та покладання на страховика обов’язку щодо оплати послуг, які надаватимуться страховим брокером, третіми особами (в тому числі пп.8.2.6, 8.2.7, 8.2.13, 8.3.14, 8.3.18, 8.3.19, 8.5.2, 8.5.10, 8.6.4
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено