-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Антисептичні дезінфекційні засоби
Аналогів не пропонувати
Завершена
35 090.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 175.45 UAH
Період оскарження:
01.09.2017 14:58 - 04.09.2017 15:55
Вимога
Вирішена
Щодо написаного Замовником
Номер:
21bc224f71084061ab06002b70178174
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-01-001028-c.c3
Назва:
Щодо написаного Замовником
Вимога:
Замовник вирішив цинічно протизаконно перекручувати трактування положень Закону про публічні закупівілі, Наказу №35 Зовнішторгвидав України, Наказу МОЗ України №236 для протягування у переможці "свого" Учасника, ігнорує аргументовану нашу апеляцію. Таким чином ми змушені придати цієї справі публічності, звернутися до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів з метою недопущення корупційних дій та оборуток посадових осіб Замовника та притягненняїх їх до кримінальної відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2017 17:51
Вирішення:
Добрий день! Торги проведено з дотриманням норм чинного законодавства, а саме Наказу №35 Зовнішторгвидав України. Посиланням на рішення АМКУ є не правомірним і не може використуватись, як керівництво дії. Оскільки рішення АМКУ лише діє щодо оскарження певної процедури. Також слід зауважити, що рішення АМКУ, на яке ви посилаєтесь, було прийнято у 2014році. На той момент діяв закон Про здійснення державних закупівель № 1197-VII від 10.04.2014р., який втратив чинність. Прцедура закупівлі прводиться згідно Про публічні закупівлі №922-VIII від 25 грудня 2015року, тому на дане рішення є безграмотним та містить лише залякувальний характер. Будь ласка, прийміть це до відому і більш не використовуйте у своїх наступних листах, оскільки складається враження, що Ваша фірма використовує "колекторські" методи тиску на Замовника, оскільки не може запрпонувати якісний товар. Також слід зауважити, що подавши свою пропозицію Ви заздалегідь погодились з умовами оголошення, тому повинні дотримуватись всіх вимог. Своїми діями Ви справляєте тиск на Замовника та звинувачуєте безпідставно у корупції, не маючи на це доказів. Якщо надалі Ви будете своїми діями впливати на хід закупівлі , то ми змушені будемо звертатись до правоохоронних органів.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
До попередньої скарги!
Номер:
fb62f9dcd5f14a949f51a197895a56fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-01-001028-c.c2
Назва:
До попередньої скарги!
Вимога:
Поясніть, будь ласка, яким чином лист від 13.09.17 р. № 770 Замовника про відхилення нашої пропозиції був складений та підписаний ОДНООСІБНО! бухгалтером установи Іваненко Л.В., а не фахівцями тендерного комітету?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2017 12:12
Вирішення:
Шановний Учаснику ТОВ "ВІК ХХІ-ВІК", стосовно нашого рішення за № 770 від 13.09.17 р., який був підписаний ОДНООСІБНО! бухгалтером установи Іваненко Л.В., про відхилення вашої пропозиції, повідомляємо наступне:
відповідно ст 11.Закону України про Публічні закупівлі, замовник для організації та проведення процедур закупівель утворює тендерний комітет ( комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Уповноважена особа (особи) під чачс організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об'єктивність та неупередженність під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. Уповноважена особа (особи) здійснює свою діяльність на підставі укладеного з замовником трудового договору(контракту) або розпорядчого рішення замовника.
Відповідним підтверджуючим документом у нашому закладі є Наказ № 57-Л від 29 червня 2017року "Про тимчасову заміну відповідальної особи за здійснення допорогових закупівель в системі електронних закупівель "ProZorro" призначено бухгалтера Іваненко Л. В. тимчасово відповідальною особою за здійснення допорогових закупівель товарів та послуг з використанням системи електронних закупівель ProZorro та зобов'язати проводити роботу щодо здійснення допорогових закупівель товарів та послуг.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!!!!
Номер:
d675b8a3d8f847ed923beecae078af27
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-01-001028-c.c1
Назва:
Вимога!!!!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми обурені Вашими аргументами відхилення нашої пропозиції, які вказують лише на одне - корупційний зговір посадових осіб Замовника з заздалегідь запланованим у переможці Учасником. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника є дискримінаційною та протизаконною по відношенню до Учасників,- таке рішення прийняв Антимонопольний комітет у справах від 26.02.2014 № 237-р/пк-ск, від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, від 11.02.2014 №172-р/пк-ск. Ви не маєте права вимагати те,що забороняє Закон! Ми закупили всю продукцію в необхідній кількості та, як власник цієї продукції написали Вам гарантійний лист щодо її поставки. Далі, стосовно вимоги щодо вмісту спирту - 65%. На якій підставі, та згідно яких нормативних документів МОЗ Ви вимагаєте вміст спирту 65%? Якщо хочете посилатися на НАКАЗ МОЗ №236,то розчаруємо Вас, тому що Ви намагаєтесь трактувати положення Наказу №236 протизаконно та навмисно невірно на свою користь. Вірне трактування наступне: Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої.
Крім того, вказані в документації засоби зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах.
Вся запропонована нами продукція пройшла всі Державні іспити та є повними еквівалентами тим, що бажав придбати Замовник по наступним характеристикам: групи діючих речовин, призначення, спектр антимікробної дії, режими використання, умови зберігання. Зважаючи на вищевикладене, ми дійшли висновку, що Замовник, заздалегідь запланувавши у переможці "свого" учасника, прописав дискримінаційні протизаконні вимоги, щоб потім були аргументи для відхилення пропозицій "небажаних" Учасників. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, акцептувати її, як економічно найвигіднішу. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного Бюро України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних дій Замовника та "дерібану" бюджетних коштів Держави!
Пов'язані документи:
Замовник
- опис на вимогу.docx 18.09.2017 14:46
Дата подачі:
15.09.2017 11:55
Вирішення:
Надаємо відповідь у прикріпленому документі
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні