• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2021 15:02 - 06.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ

Номер: c6c1c872b05447909b4c8e62fb8ddc9f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-18-001751-a.c1
Назва: ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ
Вимога:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ Шановний Замовнику! Прошу звернути Вашу увагу на факт наявності в Тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, якими порушуються норми чинного законодавства України, а також права та інтереси потенційних учасників закупівлі. Так, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно умов Тендерної документації предметом закупівлі є ДК 021:2015 - 44620000-2 - радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котел твердопаливний). В таблиці «Технічні вимоги до котла» Додатку 2 до Тендерної документації (далі – Таблиця) міститься в тому числі наступна інформація про котел, який Замовник має намір закупити: Габаритні розміри котла (без ПСК): - довжина мм 1530 - ширина (без вентилятора та пульта управління) мм 840 - висота мм 1970 Розміри підключення: - пряма і зворотна вода Ду 65 - патрубок ПСК Ду 40 - димохід мм 244*244 Отже, згідно вищезазначеної Таблиці Додатку 2 до Тендерної документації поставлений котел та його складові частини повинні мати саме такі розміри (в міліметрах!), які зазначені у даній Таблиці. При цьому, в Тендерній документації відсутня інформація про можливість поставки котла з розмірами, відмінними від тих, що зазначені у Таблиці. Вищезазначена вимога Замовника про поставку котла виключно з такими розмірами, як зазначено в Таблиці Додатку 2, є невиправданою, недоцільною, неправомірною, такою, що не відповідає нормам чинного законодавства України. Замовник жодним чином не довів та не обґрунтував необхідність закупівлі товару саме з такими розмірами. Кожне підприємство, яке спеціалізується на виготовленні твердопаливних котлів, реалізує котли з певними, притаманними тільки даному конкретному виду котлів характеристиками. За таких обставин, котли, які виготовляються різними підприємствами, в тій чи іншій мірі неминуче відрізнятимуться між собою, в тому числі відрізнятимуться і в частині таких його характеристик, як об’єм топки, розмір камери згоряння, габаритні розміри котла, розмір горловини завантажувального люка, розміри підключення димоходу тощо. При цьому, звертаю Вашу увагу на той факт, що котел з більшими розмірами (в тому числі з більшим розміром верхньої камери згоряння та топки, розміру підключення димоходу тощо) зазвичай має кращі характеристики, ніж його аналоги менших розмірів. Однак, у Тендерній документації (в тому числі в Таблиці Додатку 2 до Тендерної документації) відсутнє поняття «не гірші або кращі від тих, які визначені в даній Технічній специфікації показники», у разі подання у складі пропозиції еквіваленту. Враховуючи наведене, зокрема, відсутність визначення поняття «не гірші або кращі від тих, які визначені в даній Технічній спеціфікації», з незалежних від учасника обставин, у разі надання у складі пропозиції еквіваленту з іншими показниками предмета закупівлі його пропозиція може бути відхилена, що є дискримінацією для таких суб’єктів господарювання, в тому числі для Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації вимог, зазначених у вищенаведеній Таблиці (щодо конкретних габаритних розмірів котла, розмірів підключення димоходу тощо) порушують: - вимоги ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників; - права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, доцільним є усунення Замовником наведених вище невідповідностей шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: Внести зміни до Тендерної документації шляхом зазначення у Тендерній документації умови про можливість пропонування учасниками торгів котлів з характеристиками/ показниками (габаритні розміри котла, розміри підключення димоходу тощо), які не гірші або кращі від тих, які визначені в Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». У разі невиконання Замовником законних вимог, які викладені у даній Вимозі, Скаржник буде вимушений у передбаченому чинним законодавством України порядку звернутися за захистом порушених прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що в тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги до учасників. В додатку 2 до Тендерної документації наявна інформація " Показники еквіваленту мають бути не гіршими за запропонований Замовником товар."
Статус вимоги: Відхилено