-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху фельдшерсько-акушерського пункту с.Бабин Середній Калуської ОТГ Івано-Франківсьої області»
Під місцем виконання робіт слід розуміти: с.Бабин Середній Калуської ОТГ Івано-Франківсьої області
Завершена
200 518.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 002.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 002.59 UAH
Період оскарження:
18.10.2021 14:52 - 22.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Внести зміни в документацію!
Номер:
cc965165ec2647b78116fb268037c86b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-18-001681-a.b2
Назва:
Внести зміни в документацію!
Вимога:
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами, не відносяться до предмету закупівлі «Капітальний ремонт даху фельдшерсько-акушерського пункту с.Бабин Середній Калуської ОТГ Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), а отже не можуть бути включені до документації, а тим більше зобов'язувати учасника-переможця сплатити дані послуги .
Таким чином, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови ) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаю внести зімни в оголошення та прибрати пп.5.2.4. п.5.2. Розділу 5 !!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2021 15:48
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу UA-2021-10-18-001681-a.b2 Замовник торгів повідомляє наступне:
Законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг. Комунальним некомерційним підприємством "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради" укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої допомоги тендерному комітету, прийнято рішення укласти договір.
З приводу оплати юридично-консультаційних послуг:
Відповідно до п. 5.2.4 розділу 5 Оголошення замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в Оголошення вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону, а саме в тій частині, що Оголошення може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету/уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги Оголошення, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма Оголошення встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Забрати дискримінаційні вимоги.
Номер:
07b3d32f56af469bb0cea79b0db2da62
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-18-001681-a.b1
Назва:
Забрати дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Відповідно до абз.2 п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020р. № 193 до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Ви, як Замовник обмежуєте права Учасників та порушуєте вимоги та принципи Закону України "Про публічні закупівлі". Тому, ВИМАГАЮ внести зміни в пп. 3.1.4. п.3.1. Розділу 3 Оголошення та надати законне право Учасникам підписати свою пропозицію або КЕП або УЕП.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2021 15:23
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу UA-2021-10-18-001681-a.b1 Замовник торгів повідомляє наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Таким чином, Замовник має право зазначати будь-яку іншу інформацію та вимоги до Учасників, які не суперечать чинному законодавству. Отже, Учасник має використовувати той підпис, який передбачений умовами закупівлі Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено