-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція Костопільської ЗОШ І ступеня № 9 в м. Костопіль, вул. К. Савури, 12 Костопільського району Рівненської області (коригування)
Завершена
5 836 269.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 181.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 181.35 UAH
Період оскарження:
18.10.2021 14:01 - 04.11.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Не правомірне Ріішення Замовника
Номер:
65c528c7b8fe4deba42338bb5fed885f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-18-007714-c.a3
Назва:
Не правомірне Ріішення Замовника
Скарга:
Не правомірне визнання Учасника Переможцем, суть скарги надано окремим файлом.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 25.11.2021 15:54
- Доказ №3.pdf 25.11.2021 15:56
- Доказ №1.pdf 25.11.2021 15:56
- Доказ №2.pdf 25.11.2021 15:56
- Доказ №4.pdf 25.11.2021 15:56
- Доказ №5.pdf 25.11.2021 15:57
- Доказ №8.pdf 25.11.2021 15:57
- Доказ №7.PDF 25.11.2021 15:57
- Доказ №10.pdf 25.11.2021 15:57
- Доказ №11.jpg 25.11.2021 15:57
- Доказ №6.PDF 25.11.2021 15:57
- Доказ №12.pdf 25.11.2021 15:57
- Доказ №9.PDF 25.11.2021 15:57
- скарга Ворд.docx.p7s 25.11.2021 16:27
- Скарга з доповненням в новій редакції.pdf 25.11.2021 16:37
- Платіжне доручення.pdf 25.11.2021 17:06
- рішення від 29.11.2021 № 26547.pdf 29.11.2021 16:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2021 № 27245.pdf 09.12.2021 13:29
- рішення від 08.12.2021 № 27245.pdf 13.12.2021 10:57
- Тендерна документація.pdf 01.12.2021 16:12
- протокол (1).pdf 01.12.2021 16:12
- Протокол затвердження документації.docx 01.12.2021 16:12
- Документацiя_до_оголошення зі змінами.docx 01.12.2021 16:12
- Протокол про намір укласти договір.docx 01.12.2021 16:12
- Протокол про намір укласти договір.pdf 01.12.2021 16:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2021 17:26
Дата розгляду скарги:
08.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.11.2021 16:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.12.2021 10:58
Вимога
Є відповідь
Вимога про дискваліфікацію переможця
Номер:
abf5732b4a4843ef918a84e3f0fa8dbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-18-007714-c.c2
Назва:
Вимога про дискваліфікацію переможця
Вимога:
18.10.2021р. Вами було оголошено закупівлю за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція з назвою предмета закупівлі: «Реконструкція Костопільської ЗОШ І ступеня № 9 в м. Костопіль, вул. К. Савури, 12 Костопільського району Рівненської області (Номер у Prozorro: UA-2021-10-18-007714-c). За результатами аукціону, який відбувся 09.11.2021р. о 15:53, пропозицію учасника Приватне Підприємство «МОДЕНА» визнано найбільш економічною вигідною пропозицією відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон).
11.11.2021 в 12:17 Ви публікуєте Протокол прийняття рішення про намір укласти договір з Учасником ПП «МОДЕНА», пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації замовника та п.9 Ст. 17 Закону.
Являючись Учасником даної закупівлі, ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» ознайомились з пропозицією ПП «МОДЕНА» та встановили ряд невідповідностей Тендерній документації Замовника, а саме:
В наданому Учасником закупівлі ПП «МОДЕНА» Витязі з ЄДРПОУ, а також у відкритому реєстрі підприємств та організацій відсутня інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Відповідно Статті 17 даний факт є Підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі.
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності, проте Учасником не надано жодних пояснень з обґрунтованими причинами відсутності даної інформації. Разом з цим, довідкою №106 від 04.11.2021 р. Учасник підтверджує наявність даної інформації, що суперечить наданому ним же Витягу є ЄДРПОУ та інформації, що міститься у відкритих реєстрах.
Варто зазначити, що з аналізу судової практики та практики розгляду схожих скарг уповноваженим органом оскарження, для прикладу Рішення №13147-р пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.06.2021 можна прийти до висновку, що відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника є причиною для відхилення Учасника згідно частини 1, пункту 1 Ст. 31 та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. А також є причиною для відхилення згідно п.9 Ст. 17 Закону.
Відповідно до наданої Учасником довідки №201 від 05.09.2021, Учасником планується залучити до виконання робіт кран на автомобільному ходу. Разом з цим п.3.1 Документації передбачено необхідність надання копії ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Для виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме з використанням крану, відповідно до чинного законодавства, виконавець робіт/власник крану повинен мати дозвіл на експлуатації (застосування) машин та механізмів підвищеної небезпеки, в даному випадку крана. Проте, даного дозволу виконавця робіт/власника крану Учасником не надано.
Також варто зазначити, що з аналізу судової практики та практики розгляду схожих скарг Органом оскарження, для прикладу Рішення від 08.10.2018 № 10305-р пк-пз, рішення від 19.11.2020 №21569-р пк-пз та інші Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель можна прийти до висновку, що відсутність дозвільного документа на роботи підвищеної небезпеки застосування (експлуатацію) крана є не відповідність Тендерної пропозиції умовам Тендерної документації та є причиною для відхилення.
В наданій Учасником довідці №201 від 05.11.2021 р. відсутня інформація, що вимагалась у формі довідки, щодо кількості наявної техніки у позиціях 4 та 10.
Відповідно до п. 3.1. Тендерної Документації Учасник процедури закупівлі має відвідати об’єкт і надати Акт огляду об’єкта складений учасником в довільній формі, підписаний керівником об’єкту Замовника або уповноваженою ним особою та Учасником (керівник об’єкту Замовника або уповноважена ним особа підпише акт всім без виключення учасникам які оглянули об’єкт, провести необхідні заміри). Учасник повинен оглянути об’єкт у період уточнення, який вказаний на майданчику.
На дану вимогу Учасником надано акт огляду, в якому не зазначена інформація щодо посади та ПІБ Представника Замовника, який підписав даний акт. Таким чином неможливо достовірно встановити ким підписаний такий Акт.
Крім того, відповідно до чинного законодавства (п. 5.23 Вимог до оформлювання документів (ДСТУ 4163-2003), затверджених Наказом Держспоживстанадарту №55 від 07.04.2003 р.), підпис складається з назви посади особи, яка підписує документ (повної, якщо документ надруковано не на бланку, скороченої – на документі, надрукованому на бланку), особистого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища. В Акті, наданому ПП «МОДЕНА» відсутні 3 з 4х обов’язкових складових, що є порушенням вимог до оформлення документів.
Зважаючи на викладене вище ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" Вимагає дотримуватись Замовника принципів публічних закупівель встановлених в ст. 5 Закону та відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі Приватного Підприємства «МОДЕНА» як таку, що не відповідає п. 9 Ст. 17 Закону, не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, що визначені Тендерною документацією. У разі відмови відхилити пропозицію учасника ПП «МОДЕНА» за наявності такої кількості невідповідностей Тендерній документації, будемо змушені звернутись за захистом своїх законних прав до до уповноваженого органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога управління освіти Костопіль.pdf 11.11.2021 13:13
Дата подачі:
11.11.2021 13:14
Вирішення:
На закупівлю UA-2021-10-18-007714-c по об’єкту «Реконструкція Костопільської ЗОШ І ступеня № 9 в м. Костопіль, вул. К. Савури, 12 Костопільського району Рівненської області (коригування)» було надіслано вимогу (UA-2021-10-18-007714-c.c2) від ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ». На дану вимогу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів» передбачено, що зазначені відомості про кінцевих бенефіціарів не подаються зокрема, юридичними особами, засновниками (учасниками) яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх засновниками (учасниками). У такому разі засновники (учасники) - фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи.
Також відповідно до Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель» № 3302-06_38247-06 від 25.11.2016: «У разі, якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». Згідно з відомостями, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, єдиним засновником (учасником) ПП «Модена» є фізична особа – Кучерук Олександр Анатолійович. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Саме тому відсутня підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника Приватне Підприємство «Модена».
2. Замовником відповідно до Тендерної документації вимагалося надання наступних дозвільних документів: скан копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів з класом наслідків СС2, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Учасником Приватне Підприємство «Модена» у складі пропозиції надано Дозвіл № 024.18.56 від 22 січня 2018 р. Управління держпраці в Рівненській області відповідно до чинного Закону України «Про охорону праці», Ліцензія від 22 серпня 2017 р. «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками» відповідно до чинного Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Державна архітектурно-будівельна інспекція України, Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки від 24.10.2017 р. Згідно з Тендерною документацією даної закупівлі не вимагалося надання учасником відкритих торгів копій будь-яких дозвільних документів на техніку, зокрема дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами, та відповідно до Постанови КМУ №77 від 3 лютого 2021 р. «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України». Тому відсутня підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника Приватного Підприємства «Модена».
3. Закупівлю було переведено на етап кваліфікації з 12.11.2021 та повідомлено про усунення невідповідностей протягом 24 годин. Приватним Підприємством «Модена» усунуто такі невідповідності учасника: відсутня інформація щодо кількості наявної техніки у позиціях 4 (Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 JCB 3CX SM) та 10 (бульдозер, потужність 59 кВТ (80 к.с.) Cat C3.6 Engine) у наданій учасником Приватне Підприємство «Модена» Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що планується використовувати з вих. № 201 від 05.11.2021 р
4. Повідомляємо, що відповідно до п. 3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі має відвідати об’єкт і надати Акт огляду об’єкта, складений учасником в довільній формі, підписаний керівником об’єкту Замовника або уповноваженою ним особою та Учасником (керівник об’єкту Замовника або уповноважена ним особа підпише акт всім без виключення учасникам, які оглянули об’єкт, провести необхідні заміри). Учасник повинен оглянути об’єкт у період уточнення, який вказаний на майданчику.
Учасником ПП «Модена» було надано у складі пропозиції акт обстеження (огляду) об’єкта вих. № 101 від 28.10.2021 р. Учасником ПП «Модена» дотримано вимоги тендерної документації, а саме: надано акт огляду об’єкта у довільній формі (оскільки Замовником не вимагалося точної інформації, яка має бути зазначена у акті огляду об’єкта); даний акт підписаний керівником об’єкту Замовника або уповноваженою ним особою, та крім того засвідчено печаткою Замовника - УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОСТОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та Учасником. Учасник оглянув об’єкт 28.10.2021 р. - у період уточнення, який вказаний на майданчику.
Тому відсутня підстава для відхилення пропозиції учасника ПП «Модена».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
дискримінаційна вимога
Номер:
166e0ba7579840808c61b7473e7e016c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-18-007714-c.b1
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня шановний Замовник. В ході аналізу вимог тендерної документації до Закупівлі №UA-2021-10-18-007714-c Реконструкція Костопільської ЗОШ І ступеня № 9 в м. Костопіль, вул. К. Савури, 12 Костопільського району Рівненської області (коригування), нами було виявлено вимогу, яка на наш погляд є дискримінаційною. В п. 3.1 Додатку 1 до документації Ви визначаєте, що «*Аналогічний договір - це договір щодо реконструкції загальноосвітніх шкіл», що обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Вимагаємо змінити визначення Аналогічного договору на: «Аналогічний договір - це договір щодо виконання робіт з реконструкції та/або капітального ремонту, та/або будівництва та/або реставрації будівель.
У разі не задоволення вимоги змушені будемо звернутись до уповноваженого органу оскарження. З практикою АМКУ можете ознайомитись у рішенні АМКУ №797-р/пк пз від 23.09.2016
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
22.10.2021 12:48