-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо (свинина, яловичина, філе куряче, печінка свиняча та яловича)
Торги не відбулися
128 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 642.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 642.70 UAH
Період оскарження:
18.10.2021 08:51 - 22.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Протоколом №56 уповноваженої особи Відділу освіти Терешківської сільської ради Полтавського району від 01.11.2021 року пропозицію фізичної особи-підприємця Кравченко Віти Олександрівни відхилено з підстав наявності гарантійного листа про співпрацю від виробника ФОП Сергієнко Володимира Івановича, який замовником вважається ненадійним, вважаємо рішення неправомірним
Номер:
c6d25e3029ca43d297a37f3b87e98ca8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-18-000048-a.c1
Назва:
Протоколом №56 уповноваженої особи Відділу освіти Терешківської сільської ради Полтавського району від 01.11.2021 року пропозицію фізичної особи-підприємця Кравченко Віти Олександрівни відхилено з підстав наявності гарантійного листа про співпрацю від виробника ФОП Сергієнко Володимира Івановича, який замовником вважається ненадійним, вважаємо рішення неправомірним
Вимога:
ВИМОГА
Протоколом №56 уповноваженої особи Відділу освіти Терешківської сільської ради Полтавського району від 01.11.2021 року пропозицію фізичної особи-підприємця Кравченко Віти Олександрівни відхилено з підстав наявності гарантійного листа про співпрацю від виробника ФОП Сергієнко Володимира Івановича, який замовником вважається ненадійним, вважаємо рішення неправомірним з огляду на те, що:
1) По-перше, учасником публічної закупівлі є ФОП Кравченко Віта Олександрівна, а не ФОП Сергієнко Володимир Іванович, а тому у разі перемоги та укладення договору, відповідальною особою за належне виконання зобов’язання є ФОП Кравченко Віта Олександрівна, яка підтверджує, що не має статусу порушника антиконкурентних узгоджених дій, під час участі у публічних закупівлях.
2) По-друге, зазначеної підстави серед підстав, зазначених в в. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» немає, а тому дана підстава не є належною для прийняття такого рішення;
3) По-третє, дії замовника можна кваліфікувати за ч. 2 ст. 16414 Порушення законодавства про закупівлі, а саме: придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації, таким чином, дані дії підлягають адміністративній відповідальності у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
З огляду на вищезазначене, просимо скасувати рішення, викладене в Протоколі №56 уповноваженої особи Відділу освіти Терешківської сільської ради Полтавського району від 01.11.2021 про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФОП Кравченко Віти Олександрівни.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ВО Терешківської сільської ради.pdf 01.11.2021 13:38
- ПРОТОКОЛ № 59 + ВІДПОВІДЬ.pdf 03.11.2021 08:58
Дата подачі:
01.11.2021 13:39
Вирішення:
Відповідь прикріплено до Протоколу № 59 від 02.11.2021
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.11.2021 08:58