• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

«Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)

Торги не відбулися

53 103 030.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265 515.15 UAH
Період оскарження: 13.10.2021 21:17 - 25.10.2021 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника

Номер: e1013bfeaa17433dad683cb7222f0aa1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-002749-a.a4
Назва: Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
13.10.2021 року Замовником – Відділом капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю робіт за предметом: «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція). Ми, ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ» (далі – Товариство) виявили бажання взяти участь у даній закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (Протокол № 115 від 09.09. 2021 р.) (далі – ТД), подали свою тендерну пропозицію. 01.11.2021 року відбувся аукціон по даній закупівлі, за результатами якого участь у ній взяли 4 (четверо) учасників: 1) ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ; 2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОБАЛ ЕКО СЕРВІС ГРУП»; 3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ»; 4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРАНДМАЙСТЕР УА». 03.11.2021 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства (Протокол № 157 від 03 листопада 2021 року). 05.11.2021 року Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОБАЛ ЕКО СЕРВІС ГРУП» (Протокол № 160 від 05 листопада 2021 року). Також 05.11.2021 року Замовником неправомірно було прийнято рішення про визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем тендеру (Протокол № 161 від 05 листопада 2021 року). Однак того ж дня Замовник самостійно скасував своє рішення, чим грубо порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Адже згідно з п. 2 ч. 18 ст. 18 Закону лише орган оскарження може зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Після надання Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» 24 годин на виправлення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, 10.11.2021 року Замовником було прийнято рішення про визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем тендеру (Протокол № 168 від 10 листопада 2021 року). Ми, як Учасник цієї процедури закупівлі категорично не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його незаконним, прийнятим у непрозорий спосіб, таким, що порушує наші законні права й інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, адже в тендерній пропозиції учасника-переможця містяться невідповідності вимогам ТД, що повинні були зумовити відхилення його тендерної пропозиції відповідно до вимог ст. 31 Закону, а саме: 1. Згідно з п. 1.2 ч. 1 Розділу 3 ТД: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до Учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: електронна печатка – електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних; п. 12 вищевказаного Закону передбачено: електронний підпис – електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис; п. 23 Закону вказує, що: кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Таким чином, Замовник у п. 1.2 ч. 1 Розділу 3 ТД вказуючи, що тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) передбачив можливість підписання лише одним електронним засобом: за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Перевіряючи файл «sign», накладений на тендерну пропозицію Учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» (до надання йому Замовником 24 годин на виправлення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону) через Центральний засвідчувальний орган, необхідно дійти висновку, що тендерна пропозиція підписана електронною печаткою та не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису: Підписувачі Електронна печатка ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" П.І.Б. Організація (установа) ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" Код ЄДРПОУ 31862999 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 18:33:30 29.10.2021 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 4A105F0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Захищений ( ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 338) Серійний номер носія особистого ключа Не визначено Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Кваліфікований Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований Замовник не мав жодних законних підстав для надання вищевказаного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки тендерна пропозиція Учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» в початковій редакції від 29.10.2021 року – не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису Юхновського Євгена Геннадійовича (директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ»). Просимо Колегію звернути увагу на те, що в складі тендерної пропозиції Учасника-переможця містяться усі попередні версії накладених електронних підписів з прив’язкою до дати їх накладення. Отже, тендерна пропозиція Учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідає вимогам Тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі ст. 31 Закону. Вважаємо за доцільне, додатково звернути увагу Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що дане питання вже було предметом розгляду, а саме: 1) рішення №20621-р/пк-пз від 06.11.2020 у закупівлі: UA-2020-06-19-002973-b; 2) рішення №14285-р/пк-пз від 23.07.2020 у закупівлі: UA-2020-06-05-004763-c; 3) рішення №17723-р/пк-пз від 21.09.2020 у закупівлі: UA-2020-07-09-007390-c; 4) рішення №14480-р/пк-пз від 27.07.2020 у закупівлі: UA-2020-05-22-000001-a. 2. Відповідно до ч. 6 Розділу 3 ТД: На підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник надає: • договірна ціна; • календарний графік виконання робіт; • локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); • підсумкова відомість ресурсів; • розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; • розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е); • розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; • підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293; • розрахунок кошторисної заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами). Учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е), чим порушив вимоги тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція Учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідає вимогам Тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі ст. 31 Закону. Вважаємо, що Замовник – Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області не відхиливши тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» відповідно до вимог Закону на підставі ст. 31, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій, а також порушив наступні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону: 1) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 2) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 3) максимальна економія, ефективність та пропорційність. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем тендеру.   Додатки: 1) Протокол створення та перевірки електронного підпису (файл: sign (1)_Validation_Report) 2) ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва
Дата розгляду скарги: 02.12.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.11.2021 18:52
Причина: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.12.2021 09:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.12.2021 09:31
Автор: ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ, Вергун Юрій Орестович +380673987550 zhytloinvestbud@ukr.net
Скарга
Скасована

Платіжне доручення

Номер: c9936cf50602479cbecd9d74e62aa47b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-002749-a.c3
Назва: Платіжне доручення
Скарга:
Оплата за подання скарги
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 19.11.2021 13:09
Автор: ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ, Вергун Юрій Орестович +380673987550 zhytloinvestbud@ukr.net
Скарга
Скасована

Платіжка

Номер: dbd43259546d4ec1ab5803259af7b1f2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-002749-a.c2
Назва: Платіжка
Скарга:
Оплата за подання скарги
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 19.11.2021 13:06
Автор: ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ, Вергун Юрій Орестович +380673987550 zhytloinvestbud@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника

Номер: c3a89de1d050424e80bbca174ea0093e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-002749-a.b1
Назва: Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
13.10.2021 року Замовником – Відділом капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю робіт за предметом: «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція). Ми, ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ» (далі – Товариство) виявили бажання взяти участь у даній закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (Протокол № 115 від 09.09. 2021 р.) (далі – ТД), подали свою тендерну пропозицію. 01.11.2021 року відбувся аукціон по даній закупівлі, за результатами якого участь у ній взяли 4 (четверо) учасників: 1) ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ; 2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОБАЛ ЕКО СЕРВІС ГРУП»; 3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ»; 4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРАНДМАЙСТЕР УА». 03.11.2021 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства (Протокол № 157 від 03 листопада 2021 року). 05.11.2021 року Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОБАЛ ЕКО СЕРВІС ГРУП» (Протокол № 160 від 05 листопада 2021 року). Також 05.11.2021 року Замовником неправомірно було прийнято рішення про визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем тендеру (Протокол № 161 від 05 листопада 2021 року). Однак того ж дня Замовник самостійно скасував своє рішення, чим грубо порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Адже згідно з п. 2 ч. 18 ст. 18 Закону лише орган оскарження може зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Після надання Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» 24 годин на виправлення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, 10.11.2021 року Замовником було прийнято рішення про визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем тендеру (Протокол № 168 від 10 листопада 2021 року). Ми, як Учасник цієї процедури закупівлі категорично не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його незаконним, прийнятим у непрозорий спосіб, таким, що порушує наші законні права й інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, адже в тендерній пропозиції учасника-переможця містяться невідповідності вимогам ТД, що повинні були зумовити відхилення його тендерної пропозиції відповідно до вимог ст. 31 Закону, а саме: 1. Згідно з п. 1.2 ч. 1 Розділу 3 ТД: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до Учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: електронна печатка – електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних; п. 12 вищевказаного Закону передбачено: електронний підпис – електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис; п. 23 Закону вказує, що: кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Таким чином, Замовник у п. 1.2 ч. 1 Розділу 3 ТД вказуючи, що тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) передбачив можливість підписання лише одним електронним засобом: за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Перевіряючи файл «sign», накладений на тендерну пропозицію Учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» (до надання йому Замовником 24 годин на виправлення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону) через Центральний засвідчувальний орган, необхідно дійти висновку, що тендерна пропозиція підписана електронною печаткою та не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису: Підписувачі Електронна печатка ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" П.І.Б. Організація (установа) ТОВ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" Код ЄДРПОУ 31862999 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 18:33:30 29.10.2021 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 4A105F0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Захищений ( ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 338) Серійний номер носія особистого ключа Не визначено Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Кваліфікований Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований Замовник не мав жодних законних підстав для надання вищевказаного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки тендерна пропозиція Учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» в початковій редакції від 29.10.2021 року – не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису Юхновського Євгена Геннадійовича (директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ»). Просимо Колегію звернути увагу на те, що в складі тендерної пропозиції Учасника-переможця містяться усі попередні версії накладених електронних підписів з прив’язкою до дати їх накладення. Отже, тендерна пропозиція Учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідає вимогам Тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі ст. 31 Закону. Вважаємо за доцільне, додатково звернути увагу Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що дане питання вже було предметом розгляду, а саме: 1) рішення №20621-р/пк-пз від 06.11.2020 у закупівлі: UA-2020-06-19-002973-b; 2) рішення №14285-р/пк-пз від 23.07.2020 у закупівлі: UA-2020-06-05-004763-c; 3) рішення №17723-р/пк-пз від 21.09.2020 у закупівлі: UA-2020-07-09-007390-c; 4) рішення №14480-р/пк-пз від 27.07.2020 у закупівлі: UA-2020-05-22-000001-a. 2. Відповідно до ч. 6 Розділу 3 ТД: На підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник надає: • договірна ціна; • календарний графік виконання робіт; • локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); • підсумкова відомість ресурсів; • розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; • розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е); • розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; • підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293; • розрахунок кошторисної заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами). Учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е), чим порушив вимоги тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція Учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідає вимогам Тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі ст. 31 Закону. Вважаємо, що Замовник – Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області не відхиливши тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» відповідно до вимог Закону на підставі ст. 31, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій, а також порушив наступні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону: 1) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 2) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 3) максимальна економія, ефективність та пропорційність. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем тендеру.   Додатки: 1) Протокол створення та перевірки електронного підпису (файл: sign (1)_Validation_Report) 2) ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва
Дата розгляду скарги: 01.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.11.2021 18:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.12.2021 13:56
Дата виконання рішення Замовником: 15.12.2021 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Органу оскарження виконано Замовником
Автор: ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ, Вергун Юрій Орестович +380673987550 zhytloinvestbud@ukr.net