-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Кабельно-провідникова продукція: Лот№1 - Троси несучі для контактої мережи М-120, М-95; Лот№2 - Троси несучі для контактої мережи М-120, М-95; Код ДК 021:2015 - 44320000-9 Кабелі та супутня продукція
Джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації
Торги не відбулися
40 976 460.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 102 441.15 UAH
мін. крок: 0.3% або 102 441.15 UAH
Період оскарження:
13.10.2021 18:20 - 18.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
your answer
Номер:
9d6b4bca030f424da6eadea17f1cd1d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-011753-b.a2
Назва:
your answer
Вимога:
Dear Buyer,
Thank you for answer. As our requirements are refused, we cannot take part in this tender and now closing this file.
Sincerely,
-------------------------------
Шановний покупець,
Дякую за відповідь. Оскільки наші вимоги відхилені, ми не можемо брати участь у цьому тендері і зараз закриваємо цей файл.
З повагою,
Пов'язані документи:
Замовник
- 5 відповідь.pdf 02.11.2021 17:03
Дата подачі:
01.11.2021 15:02
Вирішення:
Доброго дня. Дуже шкода, що ви не маєто можливіть взяти участь в аукціоні на умовах замовника.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
contract terms
Номер:
80651bd3229645ce80541c3c09d2c9c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-011753-b.a1
Назва:
contract terms
Вимога:
Dear Buyer,
We were intended to place inquiry to the manufacturer, but after reading your contract, especially in part of delivery time (10 days) and payment terms (ridiculous - even no comments), decided to hold on.
1. Requirement to deliver in 10 days is not used even for delivery by air. It makes your term simply unworkable for non-residents, shipping from far overseas.
So, our demand is to change this term to minimally workable 90 days.
2. Your payment terms are below of any critic, voluntaristic, unsecure and a base for corruption. We even do not want to dispute it and providing you as an example of professionally made contracts - wordings, received from serious Ukrainian buyers. Please consider and change terms to fair. At least use contract of UZ, which is not great, but at least workable, while yours - is below of any critic.
Respectfully,
-----------------------------------------------
Шановний покупець,
Ми мали намір зробити запит до виробника, але прочитавши ваш договір, особливо в частині термінів поставки (10 днів) і умов оплати (смішно - навіть без коментарів), вирішили триматися.
1. Вимога доставити за 10 днів не використовується навіть для доставки повітряним транспортом. Це робить ваш термін просто невиконаним для нерезидентів, які здійснюють доставку з далекого зарубіжжя.
Отже, наша вимога – змінити цей термін на мінімально працездатний 90 днів.
2. Ваші умови оплати не є критичними, добровільними, небезпечними та є підставою для корупції. Ми навіть не хочемо це сперечатися і наводимо вам як приклад професійно складені договори - формулювання, отримані від серйозних українських покупців. Будь ласка, розгляньте та змініть умови на справедливі. Принаймні скористайтеся контрактом УЗ, який не великий, але принаймні працездатний, а ваш - нижче будь-якого критика.
З повагою,
Пов'язані документи:
Учасник
- 11-1175_т_Додаток_4_Проект_договору.docx 27.10.2021 21:40
- UkrAgroLeasing ДОДАТОК 6 - 25% AP.docx 27.10.2021 21:40
- Додаток №9.docx 27.10.2021 21:40
- додаток 7 Проект договору для нерезидентів.docx 27.10.2021 21:40
- 4 відповідь.pdf 01.11.2021 14:49
Дата подачі:
27.10.2021 21:40
Вирішення:
1. Замовник дослідив надані проекти договорів серйозних українських покупців, наданих у якості додатків до даної вимоги та зауважує, що навіть з пропонуємих проєктів договорів вбачається, що термін поставки товару складає не більше 30 днів.
Крім того, варто зауважити, що твердження що «доставити за 10 днів не використовується навіть для доставки повітряним транспортом» не має законних посилань та обґрунтувань.
Замовник звертає увагу, що не вбачає підстав для внесення змін до п. 5.2 проєкту договору поставки в частині поставки товару впродовж 90 днів, враховуючи специфікацію та особливості роботи АТ «Укрзалізниця», враховуючи положення ст. 627 Цивільного кодексу України.
2. Звертаємо увагу, що у п. 6.1 запропонованого проєкту договору Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» зазначено, що оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України, в той час як відповідно п. 7.8 проєкту Договору поставки по процедурі закупівлі UA-2021-10-13-011753-b розрахунки за поставлений Товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ з урахуванням вимог п.7.3, 7.4 та 7.5 цього Договору, протягом 15 банківських днів з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки.
Тобто, запропоновані строки оплати є коротшими, та, на думку Замовника, більш сприятливими та справедливими, ніж пропонуємі потенційним учасником.
Таким чином, твердження щодо підстав для корупції є виключно особистою думкою потенційного учасника, яка нічим не обґрунтована.
Отже, пропонуємо ще раз уважно ознайомитись з умовами проєкту договору поставки по процедурі закупівлі UA-2021-10-13-011753-b, враховуючи його працездатність та положення ст. 627 Цивільного кодексу України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.11.2021 14:49