• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Навчально-комп’ютерний комплекс для комунальної організації (установи,закладу) Харківський ліцей №89 Харківської міської ради Харківської області та навчально-комп’ютерний комплекс для Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №154 Харківської міської ради Харківської області)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2021 17:12 - 26.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Не правомірне рішення Замовника

Номер: 869149f60dde4800b896f54720c1b3f2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-006123-c.a3
Назва: Не правомірне рішення Замовника
Вимога:
Вимагаємо скасувати протокол відхилення ТОВ «Севен Ай Ті» від 05.11.2021 року, в зв’язку з тим що причини відхилення зазначені в ньому не відповідають дійсності, а саме в частині не відповідності запропонованого проектора Acer S1386WH вимогам замовника по параметрам: 1. Вимога Замовника щодо строку служби лампи не менше 6000 годин в стандартному режимі, у складі нашої пропозиції зазначено, що сумарний строк лампи 10000 годин, основна лампа 5000 годин та додаткова 5000 годин, про що зазначено в нашій пропозиції у порівняльній таблиці. Технічні вимоги замовника не містять заборони використання додаткової лампи та що має бити виключно одна лампа, в даному випадку ми виконуємо вимогу Замовника. 2. Вимога Замовника щодо зсуву проекції 115% - також виконується, нами направлений запит до виробника проекторів Acer та отримано офіційну відповідь, що проектор Acer S1386WH мають зсув проекції – 115%, про що зазначено в листі та додатку до нього з технічними характеристиками. З урахуванням вище наведеного Замовник не правомірно відхилив нашу пропозицію. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції. В противному випадку будемо змушені оскаржити у АМКУ неправомірне рішення Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Стосовно вимоги «неправомірне рішення замовника» повідомляємо наступне: Згідно ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Відсутність звернення від учасника щодо уточнення та/або вимоги усунення порушення вважається таким, що учасник повністю усвідомлює вимоги до предмету закупівлі та погоджується з умовами тендерної документації. Відповідно до п. 3.1 Додатку 3 до тендерної документації «Інші документи, які надає учасник закупівлі у складі Тендерної пропозиції» Учаснику необхідно надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Також в даному пункті вказано, що у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється. Під час перевірки технічних характеристик відповідно до умов п. 3.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовником виявлено невідповідність технічних характеристик запропонованого учасником проектору Acer S1386WH вимогам замовника. А саме: - термін служби лампи в нормальному режимі – 5000 годин, в той час, як вимагалась наявність ресурсу роботи лампи – не менше 6000 годин у стандартному режимі; Надання додаткових деталей не передбачено технічними умовами тендерної документації, як і сумарний час роботи приладу за умови заміни основних деталей додатковими. - відсутність функції зсуву проекції 115%±2,5%. Надані учасником документи після завершення строку подання тендерних пропозицій не можуть бути розглянуті Замовником та не приймаються електронною системою закупівель відповідно до вимог ч. 6 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже Замовником не було порушено принципів здійснення публічних закупівель та рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЕВЕН АЙ ТІ», є правомірним та не підлягає скасуванню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Не правомірне рішення Замовника

Номер: c9f4ff3f68794ce48de64ebaa6d089b5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-006123-c.a2
Назва: Не правомірне рішення Замовника
Вимога:
Вимагаємо скасувати протокол відхилення ТОВ «Севен Ай Ті» від 05.11.2021 року, в зв’язку з тим що причини відхилення зазначені в ньому не відповідають дійсності, а саме в частині не відповідності запропонованого проектора Acer S1386WH вимогам замовника по параметрам: 1. Вимога Замовника щодо строку служби лампи не менше 6000 годин в стандартному режимі, у складі нашої пропозиції зазначено, що сумарний строк лампи 10000 годин, основна лампа 5000 годин та додаткова 5000 годин, про що зазначено в нашій пропозиції у порівняльній таблиці. Технічні вимоги замовника не містять заборони використання додаткової лампи та що має бити виключно одна лампа, в даному випадку ми виконуємо вимогу Замовника. 2. Вимога Замовника щодо зсуву проекції 115% - також виконується, нами направлений запит до виробника проекторів Acer та отримано офіційну відповідь, що проектор Acer S1386WH мають зсув проекції – 115%, про що зазначено в листі та додатку до нього з технічними характеристиками. З урахуванням вище наведеного Замовник не правомірно відхилив нашу пропозицію. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції. В противному випадку будемо змушені оскаржити у АМКУ неправомірне рішення Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: помилка завантаження
Дата скасування: 08.11.2021 14:44
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: ffeee96521ff496b99abb810a7cca7ae
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-006123-c.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасники повинні підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавства в цілому. Завдання тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції листа виробника продукції або власника торгівельної марки обладнання або його офіційного представника (дистриб'ютора) жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва не застосовують жодних обмежень щодо видачі листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі. Лист від виробника продукції або власника торгівельної марки обладнання або його офіційного представника (дистриб'ютора) надає підтвердження постачання товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів. Вимогами тендерної документації передбачено закупівлю комп’ютерного обладнання з гарантійним обслуговуванням, а відтак все обладнання повинно бути оригінальним. До того ж Вами не доведено неможливість отримання відповідного листа. Для довідки надаємо посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-11-001599-c де оприлюднено відповідне рішення АМКУ.
Статус вимоги: Відхилено