• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти персональних комп'ютерів форм-фактора ноутбук для педагогічних працівників Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»

Торги не відбулися

625 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 125.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2021 16:59 - 25.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" та про намір укласти договір

Номер: 56085b3ae06f4f8aabff5db4154e2453
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-006072-c.a2
Назва: ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" та про намір укласти договір
Вимога:
опис у вкладені
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: СЛУХАЛИ: Члена тендерного комітету Павленко Ольгу Станіславівну, яка повідомила про надання звернення в ТОВ «Леново Юкрейн»(вих. №453 від 18.11.2021 року) та отримання відповіді від офіційного представництва виробника комп’ютерного обладнання (вих. №3332/-1 від 18.11.2021 року, вх.№486 від 18.11.2021 року). Інформаційний лист підтверджує наявність матриці типу TN та відсутність інтегрованого мережевого інтерфейсу, що не відповідає вимогам закупівлі. ВИРІШИЛИ: 1. Задовольнити вимогу ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" та скасувати рішення про прийняття тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" згідно процедури відкритих торгів щодо закупівлі «Комплекти персональних комп'ютерів форм-фактора ноутбук для педагогічних працівників Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «ДК021-2015(СРV) - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)». 2. Долучити в якості додатків до протоколу звернення в ТОВ «Леново Юкрейн»(вих. №453 від 18.11.2021 року) та відповідь від офіційного представництва виробника комп’ютерного обладнання (вих. №3332/-1 від 18.11.2021 року, вх.№486 від 18.11.2021 року). 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідну інформацію згідно ст. 10 та ч. 1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

https://dasu.gov.ua/ua/news/800

Номер: fa807e33a72544438cc9e61d34574b3f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-006072-c.b1
Назва: https://dasu.gov.ua/ua/news/800
Вимога:
Шановний замовнику! Причина дискваліфікації не відповідність технічним вимогам!!! 1. У тендерній документації не було вимоги про наявність моделі на офіційному сайті виробника, тому на якій законній підставі ви можете зазначати це як одну з причин не відповідності? 2. На якій підставі ви робите висновки, що у моделі інші параметри ніж ті, котрі зазначені нами у даній моделі (діагональ тип матриці і т.д)? Як ви зазначили ви припустили це на порівнянні з іншим ноутбуком з модельного ряду HP 250 G8. Це є відверто «помилкове» припущення. Модель HP K12 250G8 (45M74ES_ZB2) – це модель саме для закладів освіти, котра відповідає усім параметрам та відсутня у вільному продажу. Тому рішення про не відповідність технічним параметрам помилкове, просимо повернутися до повторного розгляду. 3. Що до не відповідності кваліфікаційним критеріям повідомляємо: Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності. Це не право, а безпосередній обов’язок – уважно та ретельно перевіряти ТП і у випадку виявлення невідповідностей надавати учаснику час на їхнє усунення. 2. Згідно із ч. 16 ст. 29 Закону, усувати невідповідності можна лише в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 4. Що до не надання договору аренди складських приміщень. У довідці була надана інформація про публічну угоду з компанією «Нова Пошта», котра як надає послуги перевезень так і оренди складських приміщень У зв’язку з вище викладеним просимо повернутися до розгляду пропозиції повторно.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет у відповідь на вимогу надає результати повторно розгляду пропозиції: 1. Товариством з обмеженою відповідальністю “АБЦ ЦЕНТР К” (надалі – ТОВ “АБЦ ЦЕНТР К” не зазначено адресу, місцезнаходження та площу офісного та/або складського приміщень, та не надано документи, що підтверджують право володіння та/або оренди та/або користування приміщеннями офісу та/або складського приміщення Учасника, що вимагається пунктом 1 Розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації. 2. ТОВ “АБЦ ЦЕНТР К” не надано інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: 2.1. документ “Довідка Що до аналогічних договорів” від 11.03.2021 Тендерної пропозиції ТОВ “АБЦ ЦЕНТР К” не містить номери договорів та повну дату їх укладання; 2.2. ТОВ “АБЦ ЦЕНТР К” не надано Замовнику копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, що вимагається пунктом 3 Розділу 1 Додатку № 3 до тендерної документації, а надано окремі частково скановані документи, а саме: Назва файлу Тендерної пропозиції учасника Кількість сторінок Зміст файлу “договір поставки1.pdf” 1 Перша сторінка Договору постачання № 18 від 25.08.2020 “договір поставки2.pdf” 1 Друга сторінка невідомого договору “договір поставки3.pdf” 1 Третя сторінка невідомого договору “договор хоз абц.pdf” 1 Третя сторінка невідомого договору Відповідно до підпункту 1.9 пункту 1 Розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації, якщо завантажені в електронну систему закупівель документи мають частково сканований документ, такий документ вважається неподаним. 3. Гарантійний лист ТОВ “АБЦ ЦЕНТР К” щодо ознайомлення з проектом договору та погодження на виконання його вимог датовано 11.11.2020, хоча закупівлю “Комплекти персональних комп'ютерів форм-фактора ноутбук для педагогічних працівників Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»” оголошено Замовником 13.10.2021. 4. ТОВ “АБЦ ЦЕНТР К” запропоновано до постачання ноутбуки моделі “HP K12 250G8 (45M74ES_ZB2)” (документ “Гарантія технічний та інших вимог” Тендерної пропозиції Учасника), але на офіційному веб-порталі виробника ноутбуків компанії HP https://support.hp.com/ua-uk відсутня інформація щодо ноутбуку моделі “HP K12 250G8” з номером продукту “45M74ES_ZB2” і, відповідно, відсутня специфікація ноутбуку. 5. В Таблиці 1 документу “Гарантія технічний та інших вимог” Тендерної пропозиції ТОВ “АБЦ ЦЕНТР К” наведено вимоги до товару і не зазначено певні характеристики ноутбуку моделі “HP K12 250G8 (45M74ES_ZB2)”, який запропоновано до постачання Учасником. Таким чином, Учасником закупівлі ТОВ “АБЦ ЦЕНТР К” не надано Замовнику інформацію щодо характеристик ноутбуку моделі “HP K12 250G8 (45M74ES_ZB2)”, а саме: тактова частота процесора, об’єм оперативної пам’яті, тип та кількість зовнішніх інтерфейсів. 6. Відповідно до загальної інформації щодо характеристик ноутбуку “Ноутбук HP 250 G8” з веб-порталу виробника ноутбуків компанії HP за посиланням https://www.hp.com/ua-ru/laptops/product-details/product-specifications/2100215791 , ноутбук обладнано дисплеєм (відеомонітором) розміром діагоналі 15.6 дюймів, а в Тендерній пропозиції ТОВ “АБЦ ЦЕНТР К” зазначено іншу характеристику відеомонітору: “відеомонітор: інтегрований з корпусом; розмір діагоналі –14 дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080; тип матриці – IPS”, що не відповідає інформації від виробника ноутбуків компанії HP. Додатково зауважуємо наступне: 1. Лист-згода, що надано учасником ТОВ «АБЦ Центр К» (Додаток 5 до ТД) не містить вихідного номера та дати складання (верхній лівий кут), що передбачалося формою листа. 2. Відповідно до умов ТД «Всі визначені для надання цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «pdf»)» Учасником ТОВ «АБЦ Центр К» надано Статут в форматі зображень (Jpeg) кожної окремої сторінки. 3. Учасником ТОВ «АБЦ Центр К» у складі пропозиції не надано довідку з відомостями про учасника за формою, що була передбачена Додатком 3 ТД. 4. Учасником ТОВ «АБЦ Центр К» у складі пропозиції не надано заповнений та підписаний проект договору, який було передбачено Додатком 4 ТД. 5. Пунктом 3.10. Додатку 3 до ТД передбачено надати «Довідка в довільній формі з інформацією про відсутність стосовно учасника, його службових (посадових) осіб обмежень щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених Законом України «Про санкції», відповідними Указами Президента України та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). У довідці учасник має обов’язково зазначити, що замовник не несе відповідальність, у разі зазначення учасником недостовірних даних.» 6. Учасником ТОВ «АБЦ Центр К» у складі пропозиції надано лист-гарантію, щодо дотримання ЗУ «Про санкції», який за змістом не підтверджує відсутність стосовно учасника, його службових (посадових) осіб обмежень щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених Законом України «Про санкції». Не зазначено, що замовник не несе відповідальність, у разі зазначення учасником недостовірних даних. 7. Учасником надано копії сертифікатів виробника ISO 9001:2015, термін дії яких сплинув. Дата прийняття рішення про відхилення вимоги Учасника: 11.11.2021 року. Вимога Учасника відхилена. Резолюція щодо відхилення вимоги 1. У тендерній документації не було вимоги про наявність моделі на офіційному сайті виробника, при цьому іншого джерела підтвердження наданої Учасником інформації немає. 2. Модель HP K12 250G8 (45M74ES_ZB2) – це модель, котра відсутня у вільному продажу, а також відсутня на офіційному сайті виробника. За номером гарячої лінії 0800502734 від спеціаліста-консультанта НР (Олександра) інформації щодо даної моделі не отримано. Тому Замовник поставлений в умови невизначеності та можливої недостовірності наданої Учасником інформації. 3. Щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям повідомляємо: Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності. а не завантажувати документи, які відсутні на момент подачі пропозиції. 4. Щодо не надання договору оренди складських приміщень. У зазначеному Вами договорі Компанії «Нова Пошта» вказано, що предмет договору включає «організувати перевезення відправлення та надання комплексу інших послуг, пов’язаних із організацією перевезення відправлення (далі – Послуги)». Щодо надання в оренду складських приміщень в предметі договору не йдеться, лише комплекс послуг з організації перевезень.
Статус вимоги: Не задоволено