-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Промислові альпіністські послуги ДК 021:2015 98390000-3 - Інші послуги
Завершена
3 030 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 300.00 UAH
Період оскарження:
13.10.2021 14:41 - 25.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення процедури закупівлі
Номер:
cd2c87159d0542b992c3d416303ec9fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-004639-c.b2
Назва:
Скарга щодо порушення процедури закупівлі
Скарга:
Скарга щодо порушення процедури закупівлі шляхом безпідставного відхилення тендерної пропозиції Суб`єкта оскарження
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021-11-12 Скарга на відхилення пропозиції.pdf 12.11.2021 14:54
- рішення від 16.11.2021 № 25680.pdf 16.11.2021 15:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2021 № 26305.pdf 25.11.2021 15:56
- рішення від 24.11.2021 № 26305.pdf 29.11.2021 14:49
- 16.11. 2021 Лист пояснення.docx 17.11.2021 11:08
- 16.11.2021 Лист пояснення.pdf 17.11.2021 11:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2021 15:49
Дата розгляду скарги:
24.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.11.2021 15:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.11.2021 14:50
Дата виконання рішення Замовником:
30.11.2021 08:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ скасовано рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "АЛЬПБІЛД"
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
751c20e54c084106991a169faf1db6a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-004639-c.a1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовник ВИМАГАЮ:
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон):
- ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до ч 4 ст 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до пп2 ч 1 ст 5 максимальна економія, ефективність та пропорційність
Відповідно до пп4 ч 1 ст 5 недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Відповідно до ч.9 ст. 26, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону також закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно з пунктом 19 частини другої статті 22 Закону. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п. 15 ч. 1 ст. 1 цього Закону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.
А отже хочу зазначити про те ,що вище викладена інформація для зміни рішення Протокол № 100/21, і тому вимагаю змінити рішення Протокол № 100/21 засідання тендерного комітету з конкурсних торгів комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва». Та надати ТОВ «АЛЬПБІЛД» згідно вищевикладеного оновлені довідки згідно Протокол № 100/21. Та Визнати його переможцем у закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.11.2021 23:37
Вирішення:
Шановний учасник!
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовникрозміщуєповідомлення з вимогою про усуненняневідповідностей в інформації та/або документах:
1. щопідтверджуютьвідповідністьучасникапроцедуризакупівлікваліфікаційнимкритеріямвідповідно до статті 16 Закону;
2. на підтвердження права підписутендерноїпропозиції та / або договору про закупівлю.
Відповідно до Закону замовникможенадати право виправитилишедокументи по кваліфікаційнихкритеріях та по підтвердженнюповноважень та Закон не предбачаєнадання можливості виправлення інших неточностей виявлених у тендерній пропозиції учасника.
Також зазначимо, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
А відповідно частини 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення процедури закупівлі
Номер:
192a843ee89348e695fb1002d8e1ad60
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-004639-c.a3
Назва:
Скарга щодо порушення процедури закупівлі
Скарга:
Скарга щодо порушення процедури закупівлі шляхом безпідставної відміни процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 22.12.2021 № 28200.pdf 28.12.2021 13:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.12.2021 № 28200.pdf 23.12.2021 16:47
- Рішення від 13.12.2021 № 27471.pdf 13.12.2021 16:26
- 14.12. 2021 Лист пояснення.pdf 14.12.2021 11:51
- 14.12. 2021 Лист пояснення.docx 14.12.2021 11:51
- 2021-12-09 Альпбілд Скарга на відміну.pdf 09.12.2021 14:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.12.2021 15:17
Дата розгляду скарги:
22.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.12.2021 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.12.2021 13:11
Дата виконання рішення Замовником:
21.01.2022 08:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ № 28200-р/пк-пз від 22.12.2021 відміняємо протокол 115 від 30.11.2021 про відміну процедури закупівель Промислові альпіністські послуги ДК 021:2015 98390000-3 - Інші послуги та продовжуємо процедуру.