-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування: «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування пожежної сигналізації головного корпусу Державного підприємства «Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС ім.В.Т.Гуца»
Завершена
985 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 850.00 UAH
Період оскарження:
13.10.2021 14:38 - 02.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов ТД
Номер:
80be34661f6b4b6692d21dc0bcfc4bd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-001966-a.a2
Назва:
Оскарження умов ТД
Скарга:
Вих. № 118-с від 03.11.2021
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства публічних закупівель
03035, м. Київ, МСП-03680 вул.Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
Приватне підприємство «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ»
04070, м. Київ, вул. Почайнинська, буд. 57/59, кв. 106
ЄДРПОУ: 36865774
Тел. (044)425-31-50
E-mail: electrobezpeka@gmail.com
Замовник:
ДП Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС ім.В.Т.Гуца
08112, Україна, Київська область, Капітанівка, вул. Соборна, 4
Тел. +380671350110
E-mail: lrc_goutsa@ukr.net
№ UA-2021-10-13-001966-a
ID: 927a89cd03504faa8b42b685991932ab
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування: «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування пожежної сигналізації головного корпусу Державного підприємства «Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС ім.В.Т.Гуца»
вчинене тендерним комітетом ДП Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС ім.В.Т.Гуца (надалі – Замовник) по предмету закупівлі: «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування: «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування пожежної сигналізації головного корпусу Державного підприємства «Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС ім.В.Т.Гуца, за ідентифікатором UA-2021-10-13-001966-a, очікувана вартість закупівлі 985 000,00 грн. з ПДВ, за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).
Керуючись частиною вісім статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - надалі Закон, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, Приватне підприємство «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» (далі – ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», Учасник, Скаржник) реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» на участь в цій закупівлі, а саме:
1. Відповідно до п. п. 1 п. 3.8 Розділу 3 тендерної документації передбачено: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо:
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Та згідно з п. п. 4, п. п. 5 п. 2 Додатку 1 тендерної документації встановлено: Документи для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник подає у складі пропозиції
п. 4 Фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в встановленому законом порядку.
п. 5 Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку.
В той же час п. п. 4, п. п. 5 п. 2 Додатку 1 тендерної документації встановлено Спосіб документального підтвердження учасником переможцем:
п. 4 Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених п.5 п.1 ст. 17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом (видана не раніше як за 30 днів відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій або на більш пізню дату)
п. 5 Документ, що підтверджує
відсутність підстав, визначених пп. 6 п. 1 ст. 17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом (видана не раніше як за 30 днів відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій або на більш пізню дату)
Додатково Замовником пропонується взірець довідки про відсутність підстав у відмові участі у торгах, де зазначено:
4) фізична особа __________________, (ПІБ уповноваженої учасником особи (осіб) на підписання договору про закупівлю та тендерної пропозиції), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
або
4) службова (посадова) особа ____________________ (найменування учасника), _____________________________(ПІБ уповноваженої учасником особи (осіб) на підписання договору про закупівлю та тендерної пропозиції) яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, Замовником було викладено умови тендерної документації у формі, що не відповідає ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та опубліковано в редакції, яка не є чинною на момент оголошення закупівлі. Таким чином, Замовником встановлено незаконні та дискримінаційні вимоги для нас, які передбачають можливість відхилення пропозиції Учасника відповідно до підстав, які не є чинними на момент подання пропозицій.
Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України.
2. Відповідно до п. п. 1 п. 4.1.2. Розділу 4 тендерної документації зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно даних в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів»
Згідно з п. п. 14 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Таким чином, Замовником було викладено умови тендерної документації у форматі, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовником встановлено незаконні та дискримінаційні вимоги для нас, які передбачають можливість відміни торгів відповідно до підстав щодо неможливості усунення порушень, саме в цій частині.
Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України.
3. Відповідно до п. п. 1 п. 5.1. Розділу 5 тендерної документації зазначається: «Критерієм оцінки є ціна тендерної пропозиції».
В порушення вимог п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначено питому вагу критерію оцінки. У зв’язку з цим замовником порушено принцип недискримінаційності, оскільки ми, як учасник, не маємо можливості спрогнозувати критерії оцінки і, відповідно, маємо нерівні умови з іншими учасниками. Окрім того це може надати можливість замовнику здійснювати неправомірні упереджені дії по відношенню до нас, як учасника, у разі, якщо спрогнозована нами питома вага критеріїв оцінки будуть відрізнятись від питомої ваги критеріїв оцінки, що використає Замовник.
Отже, враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому пункті.
4. Відповідно до п. 6 Додатку 2 тендерної документації вимагається: «Копія Дозвілу, виданого Учаснику Держгірпромнагляд або Державною службою України з питань праці та/або його територіальними органами на право виконувати роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, дійсний на весь період надання послуг
та
Копію декларації Учасника, зареєстрована на сайті територіального органу Державної служби України з питань праці на виконання:
- робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- робіт верхолазних.»
Дану вимогу вважаємо дискримінаційною, адже відповідно до технічного завдання (Додаток № 2 тендерної документації та Скану Дефектного акту від 13.11.21) передбачено виконання робіт, які виконуються на висоті. Тобто, в складі пропозиції учасник може надати або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (надалі – Дозвіл) або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (надалі – Декларація). Встановлення вимоги щодо надання і Дозволу і Декларації, по суті, з рівнозначним переліком робіт підвищеної небезпеки – Замовник навмисне обмежує коло учасників та встановлює дискримінаційні вимоги. Адже у даній закупівлі можуть взяти тільки учасники, які мають і Дозвіл та Декларацію на висоту.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» передбачено – роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра здійснюються виключно на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Виходячи із вищесказаного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до п. 6 Додатку 2 тендерної документації, опублікувавши їх у наступній редакції: «Копія Дозвілу, виданого Учаснику Держгірпромнагляд або Державною службою України з питань праці та/або його територіальними органами на право виконувати роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, дійсний на весь період надання послуг
або
Копію декларації Учасника, зареєстрована на сайті територіального органу Державної служби України з питань праці на виконання:
- робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- робіт верхолазних».
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Просимо внести зміни до п. 6 Додатку 2 тендерної документації, опублікувавши їх у наступній редакції: «Копія Дозвілу, виданого Учаснику Держгірпромнагляд або Державною службою України з питань праці та/або його територіальними органами на право виконувати роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, дійсний на весь період надання послуг
або
Копію декларації Учасника, зареєстрована на сайті територіального органу Державної служби України з питань праці на виконання:
- робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- робіт верхолазних».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на умови ТД UA-2021-10-13-001966-a.pdf 03.11.2021 16:35
- Установчі.pdf 03.11.2021 16:35
- Декларація відповідності МТБ.7z 03.11.2021 16:35
- рішення від 05.11.2021 № 25028.pdf 05.11.2021 15:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2021 № 25705.pdf 17.11.2021 15:58
- рішення від 16.11.2021 № 25705.pdf 19.11.2021 10:26
- ТД Автоматична система пожежогасіння від 13.10.21.doc 10.11.2021 13:05
- ТД Автоматична система пожежогасіння від 13.10.21.pdf 10.11.2021 13:05
- ПРОТОКОЛ 583 ТК ВТ ЗМІНИ Послуги автом. пожежогас. (Б )від 13.10.21 ) 27.10.2021.docx 10.11.2021 13:05
- Протокол 583 від 21.10.21 ЗМіНИ Послуги зі встановл. пож.сигнал. від 13.10.21.pdf 10.11.2021 13:05
- ТД ЗМІНИ від 21.10.21 Автоматична система пожежогасіння (від 13.10.21-1).doc 10.11.2021 13:05
- ТД ЗМІНИ від 21.10.21 Автоматична система пожежогасіння (від 13.10.21-1).pdf 10.11.2021 13:05
- ТД ЗМІНИ від 27.10.21 Автоматична система пожежогасіння (від 13.10.21-2).doc 10.11.2021 13:05
- ТД ЗМІНИ від 27.10.21 Автоматична система пожежогасіння (від 13.10.21-2).pdf 10.11.2021 13:05
- ПРОТОКОЛ 611 ТК ВТ ЗМІНИ Послуги автом. пожежогас. (Б )від 13.10.21 ) 21.10.2021.docx 10.11.2021 13:05
- ПРОТОКОЛ 611 ТК ВТ ЗМІНИ Послуги автом. пожежогас. (Б )від 13.10.21 ) 21.10.2021.pdf 10.11.2021 13:05
- ТД ЗМІНИ від 28.10.21 Автоматична система пожежогасіння (від 13.10.21-3).doc 10.11.2021 13:05
- ТД ЗМІНИ від 28.10.21 Автоматична система пожежогасіння (від 13.10.21-3).pdf 10.11.2021 13:05
- ПРОТОКОЛ 614 ТК ВТ ЗМІНИ Послуги автом. пожежогас. (Б )від 13.10.21 ) 28.10.2021.docx 10.11.2021 13:05
- ПРОТОКОЛ 614 ТК ВТ ЗМІНИ Послуги автом. пожежогас. (Б )від 13.10.21 ) 28.10.2021.pdf 10.11.2021 13:05
- Пояснення Замовника на скаргу 10.11.2021 18:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.11.2021 17:18
Дата розгляду скарги:
16.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2021 15:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.11.2021 10:26
Дата виконання рішення Замовником:
24.11.2021 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно Рішення постійної діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 25705-р/пк-пз від 16.11.2021 :
1). П. 3.8 розділу 3 тендерної документації та Додаток №1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) приведено у відповідність до нової редакції статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2). Пункт 4.1.2 тендерної документації доповнено датою кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Вимога
Відхилено
невідповідність у ТЗ
Номер:
7bf6d17c66c84a0299d5b57dddcb5a05
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-13-001966-a.b1
Назва:
невідповідність у ТЗ
Вимога:
Відповідно до Додатку 3 "Технічне завдання" у складі пропозиції необхідно надати
Копія Дозвілу, виданого Учаснику Держгірпромнагляд або Державною службою України з питань праці та/або його територіальними органами на право виконувати роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, дійсний на весь період надання послуг
та
Копію декларації Учасника, зареєстрована на сайті територіального органу Державної служби України з питань праці на виконання:
- робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- робіт верхолазних
Однак, дані документи є тотожними та не можуть бути чинними одночасно. Раніше видавався Дозвіл, згодом - Декларація. Відповідно, у кого закінчився термін дії дозволу оформлювали уже декларацію.
Враховуючи вказане, просимо виправити помилку в даному формулювати та замінити слово "ТА" та "АБО"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.10.2021 15:49
Вирішення:
Виконання робіт з підвищеною небезпекою та експлуатація (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки), що зазначені у групі А додатка 2 постанови КМУ №1107 від 26 жовтня 2011 року зі змінами та доповненнями, здійснюється на підставі дозволу.
Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатку 2 постанови КМУ №1107 від 26 жовтня 2011 року зі змінами та доповненнями, здійснюється на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Таким чином, роботи з підвищеною небезпекою, які передбачені постановою КМУ №1107 від 26 жовтня 2011 року зі змінами та доповненнями, розділені даною постановою на два дозвільні документи (дозвіл та декларацію), і отримуються та використовуються одночасно.
Статус вимоги:
Відхилено