• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція самопливного колектору від ЖМР 16,17,18 в Центральному районі м. Маріуполя (інв. №2248)» (коригування)

Документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути складені українською мовою

Завершена

22 300 805.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 111 505.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2021 13:23 - 25.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ПРОСИМО:

Номер: 6f6f8c5cca7842c587d6b9947713057c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-006771-b.c2
Назва: ПРОСИМО:
Вимога:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду; 2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету від 15.11.2021 року. 3. Прийняти рішення про відповідність Тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вимогам Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Скаржник, відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовником було надіслано запит щодо усунення невідповідностей по ст. 16 кваліфікаційних вимог Тендерної документації. Учасник мав змогу протягом доби усунути зазначені Замовником невідповідності. Слід зазначити, що Законом не визначено у який саме день тижня надається протокол невідповідності на адресу Учасників закупівлі. Відповідно, Замовник жодним чином не порушив вимог Закону “Про публічні закупівлі”. У надісланому протоколі зазначені невідповідності, які ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ повинен усунути, розмістивши на електронній площадці системи Prozorro наступні документи: - кольорові скановані копії оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, що вказані в тендерній пропозиції; - кольорові скановані копії оригіналів документів, що підтверджують усі технічні параметри техніки та обладнання матеріально-технічної бази (технічні паспорти або паспорт виробника); - документи, що підтверджують наявність працівників відповідних кваліфікацій. У зазначений законом термін Учасник не долучив вищенаведені документи, відповідно не довів відповідність тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації.  На підставі вищевикладеного, Замовник вважає Протокол засідання тендерного комітету від 15.11.2021 року законним та правомірним, а тому таким, що не підлягає скасуванню. Дякуємо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про відміну протоколу № 287 від 15.11.2021 р., засідання тендерного комітету КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» щодо визначення переможця та намір укласти договір

Номер: 9bef6645c8e2410393fb84770ff7a561
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-13-006771-b.a1
Назва: Про відміну протоколу № 287 від 15.11.2021 р., засідання тендерного комітету КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» щодо визначення переможця та намір укласти договір
Вимога:
Тендер ID UA-2021-10-13-006771-b/ на Prozorro / на Dozorro «Реконструкція самопливного колектору від ЖМР 16,17,18 в Центральному районі м. Маріуполя (інв. №2248)» (коригування) ДК 021:2015 (CPV): 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи. Замовником згідно Протоколу № 287 від 15.11.2021р., засідання тендерного комітету КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» щодо визначення переможця та наміру укласти договір, переможцем визнано ТОВ «АВТО-М», ЄДРПОУ 31575976, що знаходиться за адресою: 69005, Запорізька обл., місто Запоріжжя, пров.Тамбовський, будинок 2 та розміщено повідомлення про намір укласти договір. У процесі ознайомлення з пропозицією ТОВ «АВТО-М» були виявлені суттєві порушення що суперечать вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Повідомлення про визнання Переможцем було оприлюднено 15.11.2021. Кінцевий строк подання оскаржень щодо кваліфікації учасника – 26.11.2021 00:00. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження. ТОВ «СХІД НЕО-БУД» вважає рішення Замовника щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «АВТО-М», неправомірним, оскільки в тендерній пропозиції даного учасника наявні наступні порушення: 1. Відповідно до тендерної документації: «У якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку у довільній формі за бухгалтерськими рахунками обліку основних засобів, або інший підтверджуючий документ…. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для (виконання робіт/ надання послуг) надається по кожному зазначеному у довідці з підтвердженням права власності та/або на договорних умовах, у тому числі оренди.». Учасником у довідці № 853 від 28.10.2021 р. зазначено інформацію щодо наявності власної матеріально-технічної бази, а саме власне майно згідно витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності Серія ЕАС № 359180 від 24.05.2013 р. за адресою м. Запоріжжя вул. Південне шосе, 71: - Адміністративна будівля з побутовими і складськими приміщеннями, загальна площа – 447 кв. м. - Будівля центрального складу загальна площа – 232,4 кв.м. Розташовані на земельній ділянці площею – 8 716 кв.м. Проте у складі тендерної пропозиції учасника не надано жодного документального підтвердження наявної у довідці інформації щодо власної матеріально-технічної бази, чим порушено вимогу тендерної документації. 2. Договір оренди матеріально-технічної бази № 1412/2020-01 від 14.12.2020 р. є дійсним до 31.12.2021 р. Строк виконання робіт по даній закупівлі відповідно до умов тендерної документації – до 31.12.2022 р. Учасником не надано ані додаткової угоди ані листа-гарантії щодо подовження строку дії договору на час виконання робіт по закупівлі, таким чином учасник не має документально підтвердженої наявності матеріально-технічної бази на весь період виконання робіт. 3. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт Учасником надано договір підряду № 104Т від 18.03.2020 р., акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою Кб3. Проте загальна сума виконаних актів складає 13 359 928,80 грн., та є меншою ніж зазначено у пункті 3.1. наданого договору підряду № 104Т від 18.03.2020 р.; відповідно до пункту 8.1. договір є дійсним до 30.06.2021 р. Учасником не надано ані додаткової угоди на зменшення ціни договору або на подовження строку дії договору, ані будь-якого іншого підтвердження, що договір є виконаним. Отже, учасником надано договір, який не виконаний в повному обсязі та у передбачений строк, у зв’язку з чим зазначений договір не може бути прийнята до розгляду. 4. На підтвердження кваліфікації працівників Учасником надано посвідчення водія Борисенка Вадима, скан-копія якого є нечитабельною, не містить ключової інформації та не може бути прийнята до розгляду чи слугувати підтвердженням кваліфікації даного робітника. 5. Антикорупційна програма затверджена у 2015 році. 6. Статут затверджено у 2018 році – не містить зміни щодо повноважень керівника підписувати документи без згоди загальних зборів учасників у разі, якщо вартість угоди перевищує 50% чистих активів підприємства за останній звітній період. 7. Відповідно до тендерної документації «Учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції обсяг та вартість робіт, зазначених у Технічному завданні (Додаток 3), включаючи вартість матеріалів, необхідних для виконання робіт.». Учасником не надано у складі тендерної пропозиції жодного документу з якого б вбачалася вартість матеріалів. На нашу думку, рішення тендерного комітету про визнання ТОВ «АВТО-М» переможцем торгів має ознаки необ’єктивності та упередженості і свідчить про той факт, що тендерний комітет не в повному обсязі дослідив тендерну пропозицію переможця. Беручи до уваги зазначене вище, тендерний комітет порушив такий основний принцип закупівель, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ВИМОГАЄМО: 1. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «АВТО-М» на відповідність вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. 2. Відхилити пропозицію учасника ТОВ «АВТО-М» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник згідно пртоколу №287 від 15.11.2021 визнав переможцем відкритих торгів ТОВ «Авто-М» ЄДРПОУ 31575976. Закон « Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. При цьому, виходячи зі змісту статті 11 Закону та пункту 4 Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, будь-які рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У свою чергу, відповідно до абзацу тринадцятого пункту 4 розділу Х Закону рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. У разі відмови члена тендерного комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Водночас, виходячи зі змісту частини дванадцятої статті 29 Закону, за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Перелік інформації, яку має містити протокол розгляду тендерних пропозицій, визначено частиною дванадцятою статті 29 Закону. Так, зокрема згідно з пунктом 6 частини дванадцятої статті 29 Закону протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.  Таким чином, виконуючи Закон України «Про публічні закупівлі, комісія розглянула та проаналізувала перелік наведених у вимозі недоліків у тендерній документації учасника, якого визнано переможцем . та встановила наступне:    1 Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для (виконання робіт/ надання послуг) надається по кожному зазначеному у довідці з підтвердженням права власності та/або на договорних умовах, у тому числі оренди. Пояснення:Учасник ТОВ «АВТО-М» у складі своєї пропозиції надав підтвердження у вигляді сканованих оригіналів технічних паспортів та виписки балансової вартості основних засобів на машини, механізми та обладнання необхідне для безпосереднього виконання робіт на об’єкті, а на адміністративну будівлю, складські приміщення та будівлю центрального складу документального підтвердження не надано, тому що таке підтвердження не вимагалось.  2  У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах та/або отримання необхідних для (виконання робіт/ надання послуг) від інших фізичних/юридичних осіб, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або наданням завірених учасником копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою та/або отримує необхідні для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) від інших фізичних/юридичних осіб.    Пояснення: Тендерній документації зазначено надання завірених учасником копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою, вимог щодо строку дії договорів до 31.12.2022 року не зазначено. 3. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічного договору. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати (завірену учасником копію) договір з усіма додатками, що підтверджує його виконання (акт виконаних робіт/наданих послуг тощо).       Пояснення: Згідно п.4.1 наданого аналогічного Договору №104Т та згідно календарного графіку (Додаток 2 до Договору) Підрядник зобов’язаний виконати Роботи протягом 9 (дев’яти) календарних місяців з дня отримання попередньої оплати та дозволу на виконання Робіт, але має право виконати їх достроково. Договір підписано 18 березня 2020 року, а останній Акт підписано 23 грудня 2020 року, тому порушень строків виконання робіт не вбачаємо. Менша загальна сума виконаних актів ніж сума по договору не є свідченням того, що договір виконаний не в повному обсязі. Крім того, вимогами Тендерної документації не було прописа суми виконання аналогічного договору у процентному відношенні від загальної вартості Договору. 4.   Пояснення: Скан-копія посвідчення водія Борисенка Вадима має чітку ключову інформацію: серію та номер посвідчення, прізвище ім’я та по батькові водія, ким видано, дату видачі та відкриті категорії на керування транспортними засобами, які підтверджують кваліфікацію даного працівника;     5.  6   Відповідно ч. 2 ст. 44 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю", рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.      Пояснення :згоди загальних зборів потребують виключно угоди, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такої угоди, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.               Згідно останньої затвердженої фінансової звітності ТОВ "АВТО-М", вартість активів дорівнює 74 425,8 тис.грн., а отже необхідності отримання згоди загальних зборів немає.  7.   Учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції обсяг та вартість робіт, зазначених у Технічному завданні (Додаток 3), включаючи вартість матеріалів, необхідних для виконання робіт. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його заяві-пропозиції як загальна сума, за яку він згодний виконати закупівлю поточного ремонту відповідно до Технічного завдання, включаючи вартість матеріалів, необхідних для виконання робіт.   Пояснення: Учасник ТОВ «АВТО-М» у складі своєї пропозиції надав підписаний Додаток 3 «Технічне завдання» та Додаток 1 до технічного завдання «Відомість обсягів робіт». Тендерна документація не містить вимог щодо надання окремого документу з переліком матеріалів з позначенням їх вартості, у зв’язку з чим Замовник не має підстав вважати тендерну пропозицію ТОВ «АВТО-М» такою, що не відповідає умовам документації. Виходячи з наведеного, Замовник на вбачає невідповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації учасника, якого визнано переможцем. 
Статус вимоги: Відхилено