Код за ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, виданих відповідно до законодавства іноземної держави, вони повинні бути легалізовані (консульська легалізація чи проставлення апостилю) в установленому законодавством порядку. Крім того, документи, викладені будь якою іншою мовою ніж українська, повинні бути перекладені українською із засвідченням вірності перекладу з однієї мови на іншу, або підпису перекладача в установленому законодавством порядку. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою із засвідченням підпису перекладача в установленому законодавством порядку.
Торги не відбулися
125 060.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 626.00 UAH
Період оскарження:13.10.2021 13:16 - 25.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення
Номер:8e1a3a7111bc4d43a5593d816cbeaaf3
Пов'язана кваліфікація:ТОВ ЦЕНТР ДІНА, UA-EDR 31222520
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-13-003459-c.c2
Назва:неправомірне відхилення
Вимога:
У складі тендерної пропозиції надано опис реєстратора від 12.04.2021 року з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги за номером 363642009664, в якому ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» подала наступні документи: статут, заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та інше.
Згідно ЗУ" Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги" Учасник підписує та завіряє всі подані документи в ціновій пропозиції за допомогою КЕП. ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» надала у складі тендерної пропозиції файл «Устав 2021pdf.p7s» даний файл з підписом можливо перевірити на сайті центрального засвідчу вального органу.
На підставі вищевикладеного, вважаємо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції неправомірним та необгрунтованим. Просимо скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ТОВ " ЦЕНТР ДІНА " та повернути на розгляд. Дякуємо.
Вирішення:Керуючись п.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасником наданий у складі тендерної пропозиції файл «Устав 2021р..rar» не містить у своєму складі документ – статут, або цей документ наданий учасником є пошкодженим, та не може бути відкритий ні повністю ні частково, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника, як таку що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:1fe466908c474b038ad0f0644082337d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-13-003459-c.c1
Назва:Дискримінаційна вимога
Вимога:
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування (сервісний інженер).
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.10.2021 14:09
Вирішення:Вимога про надання документів: довідку про наявність власного сервісного центру у м. Енергодар або м. Запоріжжя із зазначенням його місцезнаходження, контактного номеру телефону, обов’язку здійснювати гарантійне обслуговування запропонованого товару протягом строку визначеного в тендерній документації, П.І.Б. уповноваженої особи, що призначена (уповноважена) учасником для зв’язку з Замовником, щодо здійснення гарантійного обслуговування запропонованого товару (у разі настання такого випадку). З метою додержання принципів передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник не має власного сервісного центру у м. Енергодар або м. Запоріжжя, такий учасник має право надати Договір про співпрацю із сервісним центром у м. Енергодар або м. Запоріжжя та гарантійний лист від зазначеного сервісного центру на ім’я замовника, із обов’язком здійснювати гарантійне обслуговування товару протягом строку визначеного в тендерній документації з посиланням на ідентифікатор закупівлі, не є дискримінаційною, оскільки вказана інформація буде засвідчувати про можливість проведення сервісного обслуговування впродовж гарантійного терміну, а також наявність визначеного сервісного центру (центрів) забезпечить безкоштовне та оперативне технічне обслуговування техніки у гарантійний термін та, крім того, забезпечить оперативне вирішення технічних проблем в роботі закладів освіти із вказаною технікою.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:29.10.2021 13:22